LarsP Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Gjør som meg, tren styrke og blek tennene. Bli David Hasselhoff #2. Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Det er så typisk. Med en gang jeg får kontakt med ei jeg har likt kjempe lenge så kommer det mange andre babes å prøver seg :/ kan de ikke gjøre det når det passer meg? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Gjør som meg, tren styrke og blek tennene. Bli David Hasselhoff #2. Trener + pusser tenna hver dag.. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Det er så typisk. Med en gang jeg får kontakt med ei jeg har likt kjempe lenge så kommer det mange andre babes å prøver seg :/ kan de ikke gjøre det når det passer meg? Du har mye å klage over, definitivt ! Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Fikk dame på mandag Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Lurer litt på noe etter å ha pratet med en god gutte venn av meg. Han fortalte meg at eneste grunn til at han fremdeles var sammen med damen sin var fordi han ikke orket tanken på å være aleine. E ikke det litt egoistisk? hadde det ikke vært bedre å slått opp med damen og funnet en ny kjæreste? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Lurer litt på noe etter å ha pratet med en god gutte venn av meg. Han fortalte meg at eneste grunn til at han fremdeles var sammen med damen sin var fordi han ikke orket tanken på å være aleine. E ikke det litt egoistisk? hadde det ikke vært bedre å slått opp med damen og funnet en ny kjæreste? å være alene er ikke noe artig...tro meg.. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 å være alene er ikke noe artig...tro meg.. eg vet det...det e fælt, men likavel..hva med kjæresten hans?.. som sikkert er veldig glad i han Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 være alene er ikke noe artig...tro meg.. Sikkert mye mer artigere for dama å finne ut i etterkant at han bare var sammen med henne for å ikke kjede seg Mye bedre å bare være ærlig, så får man heller takle det, selv om det er kjipt. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Det er jævlig irriterende hvordan jenter er så uforklarlige. uforklarlige ? Hvordan er det du mener det ? Dem tror dem er smarte, når dem sier at gutter bare tenker på å knulle, ja, det er jo sant, hva annet ska en finne på ? - Kose ? Trokke det. Hva er det egentlig jentene er ute etter i et forhold på 15-17 års alderen ? - skryte i forhold til venninner ? - Ha noe å gjøre ? - knulle ? Jenter driter seg ut, det er deres lave IQ som er synden. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 det samme kan vel sies om gutter Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 det samme kan vel sies om gutter Men det betyr vel ikke at vi kan si det om jenter? Jeg må si meg litt uenig om det som blir skrevet av FirstPrice, jenter er ikke så utrolig uforståelige bare du blir litt bedre kjent med jenter. Ta kontakt, det er utrolig hvor raskt du lærer. Sett at du ikke allerede har gjort det og vært utrolig uheldig. Det skjer jo det også. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 å være alene er ikke noe artig...tro meg.. Been there, still there. been doing that for the last 16 years :!: Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Firstprice gikk altfor hardt ut mot jenter generelt jah.. Det e synd med folk som e bitter og baserer sine meninger på et par dårlige erfaringer. Jenter og gutter, kvinner og menn, er forskjellige. Det er jo hele meningen Man må bare ta seg tid til å prøve å forstå og ikke bare si at "nei jenter/gutter er uforståelige så de har jeg gitt opp" Og det hjelper ikke å klage på at folk ikke forstår deg når du ikke prøver å få de til å forstå deg en gang... Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Ja, jeg er overbevist over ay jenter ikke er ute etter noe spesiellt seksuellt i 16-18 års-alderen... Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Ja, jeg er overbevist over ay jenter ikke er ute etter noe spesiellt seksuellt i 16-18 års-alderen... Ka mener du no? at vi ikke vil ha sex? eller bare at vi vil ha vanlig sex? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Lurer litt på noe etter å ha pratet med en god gutte venn av meg. Han fortalte meg at eneste grunn til at han fremdeles var sammen med damen sin var fordi han ikke orket tanken på å være aleine. E ikke det litt egoistisk? hadde det ikke vært bedre å slått opp med damen og funnet en ny kjæreste? Kan faktisk skjønne den der...... Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Solitude ftw! love sucks most of the time anyway ... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Alle mennesker er drevet at selvbergingsdrift, som også inkluderer at noen kan være glad i en. Jeg må bare finne meg noen snart, ellers blir jeg ekstremt suicidal Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Alle mennesker er drevet at selvbergingsdrift, som også inkluderer at noen kan være glad i en. Jeg må bare finne meg noen snart, ellers blir jeg ekstremt suicidal Du blir ikke mindre suicidale av å være sammen med noen, trust me...det eneste du kan gjøre er å prøve å bli sterkere på egenhånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg