Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

--Uttalelse som går på person fjernet av moderator--

 

Og SimDaDim, la noen få lov til å være mer realistiske og dele erfaringer selv om de ikke er utelukkende positive.
Er takknemmelig for at han deler sine erfaringer, men kanskje litt krasst å gjøre dette på denne måten? Hvis han hadde fulgt litt med i tråden (noe han burte for å gjøre en slik utalelse), så har det seg slik at hun faktisk er innom tråden i ny og ned. Og jeg kan ikke akkuratt si at det virker veldig positivt for henne å komme som ny inn her å høre at folk slenger dritt om henne... Da har man ikke så lyst til å bli her inne tror jeg.

 

Dessuten så er det store følelser du rører ved LarsP. Du må tråkke litt mer forsiktig ;)

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Uansett hvor mye du sier at jeg skal gi henne et ultimatum så kommer jeg nok ikke til og risikere og få høre at hun kuttet pulsen! tro meg, hun har ikke bare ett arr altså :(

5188298[/snapback]

Det har ikke slått deg at hun faktisk har behov for psykolog/psykiater? Det høres ut som om jenten er alvorlig syk, kvalifisert personell er tingen for slike problemer (ja, jeg vet det er tabu å snakke om psykiske lidelelser, og ekte menn lar seg ikke affisere av slikt, men jeg tror det er verdt en tanke likevel...).

Lenke til kommentar
Takk for noen positive svar LarsP. Du skaper virkelig entusiasme og glede her på tråden. *rapportert*

5188275[/snapback]

Cheezus kristus da. :roll:

 

Selvskadere skal ikke bli stakkarsliggjort i alle sammenhenger, det gjør bare ting enda verre. Man kan vise at man bryr seg ved å sette foten ned vettu.

Lenke til kommentar
SimDaDim: Du er utrolig. Har du plutselig et monopol i denne tråden.
Når du begynner å snakke om meg og henne så syntes jeg faktisk at det går ann å følge visse forumregler. Du må huske at det her er store følelser involvert, og jeg tør vedde på at du også hadde blitt meget opprørt det øyeblikket noen døpte den du bryr deg aller mest om i verden til "luremus".

 

Dessuten har jeg opplevd ting du vanligvis har mareritt om, så du kan droppe hele læresetningen om å trå varsomt rundt slike tema. Jeg VET hva jeg snakker om!
Setter pris på at du deler dine erfaringer. Men det går ann å si det på en høffelig måte også slik som andre har gjort før deg.

 

Håper en moderator får ryddet opp her nå, ønsker ikke at denne tråden skal bli stengt fordi noen kommer å ødelegger atmosfæren her. Det er den alt for viktig til!

 

**EDIT: Skjønner nå at du ikke siktet til meg, og beklager for måten jeg reagerte på det :blush: Men uansett, tenk deg litt om før du kommer med slike innvendinger på en slik tråd da. Erfaringer = Ja takk, Frekkheter = Nei takk ;)

 

Over og ut.

Endret av SimDaDim
Lenke til kommentar

Det han mener er vel at du må be henne bestemme seg. Gi deg et klart svar på hva hun vil. Selv har jeg hatt en dårlig erfaring med dette for ca en uke siden med henne jeg er så glad i :no:

 

Vet ikke hvor åpene dere er om slikt, så det er nok nesten opptil degselv å avgjøre.

Endret av SimDaDim
Lenke til kommentar

Hun har sagt at hun trenger tid til og tenke. Men uansett om hun ikke vil være min, så kommer jeg til og ha like sterke følelser for henne. Plus at dette er egentlig et dårlig tidspunkt og ta denne diskusjonen med henne fordi hennes bestevennine flytter til trondheim til jul, og dette er den eneste ordentlige venninen hennes. Det er hun som har hjulpet dama igjenom MANGE vonde dager og situasjoner. Hvordan skal jeg ta det opp og slik? Hjelp meg! :(

Lenke til kommentar
Hun har sagt at hun trenger tid til og tenke. Men uansett om hun ikke vil være min, så kommer jeg til og ha like sterke følelser for henne.

5188451[/snapback]

Noe alla det jeg også sliter litt med. Hun har sagt at det desverre ikke passer seg, og jeg har bestemmt meg for å respektere det og bare prøve å være en venn. Det er ufattelig vanskelig når man har slike følelser på spill.... :( Føler dypt med deg...

 

**EDIT:

 

Det er ikke noen som kommer OG ødelegger atmosfæren. Det var plutselig noen som var litt overtouchy og tok LarsPs innlegg med en altfor liten saltklype.
Beklager, tar selvkritikk for den. Var et veldig sårt tema, og jeg tente litt for fort før jeg skjønte helt hva han siktet til. Takk for erfaringen han delte, men selv er jeg ikke helt positiv til måten han delte den på. Men dette får være opptil Tnn å avgjøre;)

 

**EDITEDIT: Var ikke et sårt tema i den forstand at jeg tok meg nær av det eller at det ligger no i det. Heller det at jeg trodde han siktet uhemmet til meg, og det syntes jeg ble for galt. Beklager, my bad :roll:

Endret av SimDaDim
Lenke til kommentar
Hun har sagt at hun trenger tid til og tenke. Men uansett om hun ikke vil være min, så kommer jeg til og ha like sterke følelser for henne. Plus at dette er egentlig et dårlig tidspunkt og ta denne diskusjonen med henne fordi hennes bestevennine flytter til trondheim til jul, og dette er den eneste ordentlige venninen hennes. Det er hun som har hjulpet dama igjenom MANGE vonde dager og situasjoner. Hvordan skal jeg ta det opp og slik? Hjelp meg! :(

5188451[/snapback]

Hvis dere er på roter'n, ville jeg grepet sjansen og sagt at det dere gjør faktisk betyr noe for deg. Enten trekker hun seg inn og gjemmer seg, eller så har du henne "i nota". Sånn hun leker med deg nå vil ikke gagne deg i lengden uansett hvsi du virkelig er forelsket.

 

edit: en artig vri på ordet hvis :p

Endret av smeboe
Lenke til kommentar
Okei, men da tar vi forumbruker-kritikken en annen plass, back to topic :)

 

Dette rådet anbefaler jeg samtlige å følge. Noen OT poster som gikk på person og annet som ikke er relatert til emnet er fjernet, 1 post er redigert for personfokusering.

 

Og vær så vennlig, ikke prøv å omgå 14 ords regelen, det begynner å gi meg grå hår. :wallbash:Slike poster vil bli fjernet.

 

Og som altid, noen reaksjoner på denne modereringen kan taes på pm til aktuelle moderator, ikke i denne tråden :)

 

Happy lovemaking :fun:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...