Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kan gjerne skrive noe litt mer utfyllende? :p

forferdelig irriterende når enkelte jenter bare må være så forbanna vanskelig å lese.. noen ganger lurer jeg seriøst på hva enkelte folk tenker ass.. når ble det nødvendig med alle disse "spillene" for å finne ut av hva folk føler for hverande? nei, savner barneskolen med gode gamle "Skal vi være sammen?

[ ]JA

[ ]NEI

[ ]KANSKJE

 

hehe :love:

 

edit: skjer med at jeg har hatt 51 poster de siste månedene a? poster som bare det jeg, men nekter bare registrere det :no:

Endret av nerval
Lenke til kommentar
Var kanskje ikke _det_ jeg tenkte på, men heller det med overnatting. Det er bare å ta en spansk en å si at du skal sove hos en kamerat, så er det problemet løst ;)

5183178[/snapback]

 

Ja vist man virkelig vil så er jo det ikke noe problem... Ta en tur til en "buddy", easy.. :whistle:

5183243[/snapback]

Med mindre du har søsken *host* som sladrer :roll:

5184504[/snapback]

 

Hvorfor involvere søsken..? :hmm:

Lenke til kommentar

Ok. Nå i kveld har jeg sitti i 2-3 timer og lest lekser med henne. Det fantastiske var bare at vi satt for det meste bare å lo. Lo, lo og lo. Snakket om alt mulig. Hadde det helt fantastisk. Helt vondt i munnvikene og lattermusklene.

 

Jeg har jo sagt til meg selv at hun bare er en veninne nå, og vil prøve å stå ved det intill hun evt. sier/gjør noe annet. Akkuratt nå så føler jeg veldig blannede følelser for henne, veldig glad i henne på begge måter. Ei knall jente jeg ikke vil miste for alt i verden, men en del av meg er også villig til å satse det hvis hun tar initsiativet.

 

Men jeg syntes det er vanskelig å invitere henne på flere slike ting. Føler at jeg liksom hele tiden "prøver" meg på henne, selv om det er en blanning. Jeg blir utrolig glad av å le sammens med henne, men er redd for at det er noen følelser med i dette også. Vil jo bare være sammens med henne fordi jeg blir så utrolig glad og i så godt humør av det.

 

Jaja, får gi dette litt mer tid, så går det seg nok til dette venne greine ;)

Lenke til kommentar

Men er så redd for å "missbruke" det. Er bare utrolig glad for å være sammens med henne disse små stundene. Redd for å satse det for noe mer. Men har sagt til meg selv at det er henne som skal ta skrittet hvis det er det hun vil. Hun vet at jeg har følelser for henne, men jeg får ikke gjort noe med hva hun føler. Det må hun dessverre ordne opp i selv :( Frustrerende å ikke kunne hjelpe til.

Lenke til kommentar

Jeg kan med hånda på hjertet si at jeg har det likt som deg! :( Dama eller hun jeg har tilbringet mesteparten av mine siste levetider sammen med. (er ikke sammen) Alt så det har seg slik, jeg dro til henne etter skolen i dag fordi hun var litt syk og deppa. Så når jeg skulle dra så ble det til at vi lekte litt og begynte og kile hverandre så rota vi litt.. :blush: MEN, når jeg kom jeg fortalte hun at hun ikke viste om dette var så lurt, det hun trengte var visst bare en godvenn som kunne være der for henne. Men jeg er stormende forelsket :love:

 

Hva skal jeg gjøre? :dontgetit::(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...