SimDaDim Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Uff, høres vondt ut Tnn... det løser seg nok på en måte, og håper det går begges vei.. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Hmm... ting tar tid! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Ah, jeg er forelsket....i.....*******. Lenke til kommentar
nerval Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 (endret) kan gjerne skrive noe litt mer utfyllende? forferdelig irriterende når enkelte jenter bare må være så forbanna vanskelig å lese.. noen ganger lurer jeg seriøst på hva enkelte folk tenker ass.. når ble det nødvendig med alle disse "spillene" for å finne ut av hva folk føler for hverande? nei, savner barneskolen med gode gamle "Skal vi være sammen? [ ]JA [ ]NEI [ ]KANSKJE hehe edit: skjer med at jeg har hatt 51 poster de siste månedene a? poster som bare det jeg, men nekter bare registrere det Endret 21. november 2005 av nerval Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 edit: skjer med at jeg har hatt 51 poster de siste månedene a? poster som bare det jeg, men nekter bare registrere det 5184050[/snapback] Off topic poster telles ikke i postcounten. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Var kanskje ikke _det_ jeg tenkte på, men heller det med overnatting. Det er bare å ta en spansk en å si at du skal sove hos en kamerat, så er det problemet løst 5183178[/snapback] Ja vist man virkelig vil så er jo det ikke noe problem... Ta en tur til en "buddy", easy.. 5183243[/snapback] Med mindre du har søsken *host* som sladrer Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Var kanskje ikke _det_ jeg tenkte på, men heller det med overnatting. Det er bare å ta en spansk en å si at du skal sove hos en kamerat, så er det problemet løst 5183178[/snapback] Ja vist man virkelig vil så er jo det ikke noe problem... Ta en tur til en "buddy", easy.. 5183243[/snapback] Med mindre du har søsken *host* som sladrer 5184504[/snapback] Hvorfor involvere søsken..? Lenke til kommentar
nerval Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 er det ikke verdt risken kanskje ? har aldrig hatt det problemet at jeg ikke får lov til å overnatte selv, men hadde jeg blitt nekta å sove hos dama hadde jeg gitt så faen i hva folka mine sa, og liggi der anyway.. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Ok. Nå i kveld har jeg sitti i 2-3 timer og lest lekser med henne. Det fantastiske var bare at vi satt for det meste bare å lo. Lo, lo og lo. Snakket om alt mulig. Hadde det helt fantastisk. Helt vondt i munnvikene og lattermusklene. Jeg har jo sagt til meg selv at hun bare er en veninne nå, og vil prøve å stå ved det intill hun evt. sier/gjør noe annet. Akkuratt nå så føler jeg veldig blannede følelser for henne, veldig glad i henne på begge måter. Ei knall jente jeg ikke vil miste for alt i verden, men en del av meg er også villig til å satse det hvis hun tar initsiativet. Men jeg syntes det er vanskelig å invitere henne på flere slike ting. Føler at jeg liksom hele tiden "prøver" meg på henne, selv om det er en blanning. Jeg blir utrolig glad av å le sammens med henne, men er redd for at det er noen følelser med i dette også. Vil jo bare være sammens med henne fordi jeg blir så utrolig glad og i så godt humør av det. Jaja, får gi dette litt mer tid, så går det seg nok til dette venne greine Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Nyt nærværet hennes... Det at du har muligheten til å sitte sammen med hun i flere timer å bare snakke sier jo kor hellig du e.. misunner deg opp og over skyene.. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Men er så redd for å "missbruke" det. Er bare utrolig glad for å være sammens med henne disse små stundene. Redd for å satse det for noe mer. Men har sagt til meg selv at det er henne som skal ta skrittet hvis det er det hun vil. Hun vet at jeg har følelser for henne, men jeg får ikke gjort noe med hva hun føler. Det må hun dessverre ordne opp i selv Frustrerende å ikke kunne hjelpe til. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Jeg kan med hånda på hjertet si at jeg har det likt som deg! Dama eller hun jeg har tilbringet mesteparten av mine siste levetider sammen med. (er ikke sammen) Alt så det har seg slik, jeg dro til henne etter skolen i dag fordi hun var litt syk og deppa. Så når jeg skulle dra så ble det til at vi lekte litt og begynte og kile hverandre så rota vi litt.. MEN, når jeg kom jeg fortalte hun at hun ikke viste om dette var så lurt, det hun trengte var visst bare en godvenn som kunne være der for henne. Men jeg er stormende forelsket Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Gi den møkkakjerringa et ultimatum. Er det en ting jeg hater så er det luremus. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Vet ikke om det er særlig lurt og gi ei jente som har slitt med, Selvskading, kutting, selvmordstanker, røyking, drikking, dårlig oppvekst, mobbing, dårlig miljø, dårlige venner osv det da :/ Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Buhuhuu, selvskadere må behandles som vanlige mennesker de og. Hvis ikke føler de seg fremmedgjort og fortsetter ugjerningene. Si til henne at det får være enten eller. Intet godt kommer ut av dagens situasjon. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Takk for noen positive svar LarsP. Du skaper virkelig entusiasme og glede her på tråden. *rapportert* Uff, vond situasjon det der Tnn. Håper det løser seg... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Hva var det du ikke skjønte nå da? Trodde jeg ordla meg ganske enkelt... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Hva er vitsen med å rapportere det? Selv om det kan virke litt krasst er det faktisk slike ting som må til for å få til noe... Å bare 'være der' uten å ta noe initiativ eller kreve noe vil aldri gjøre det til mer enn 'venn', slik er det bare. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Bedre at han sier ting rett ut enn at han skal si "Hmm, kos med henne i 6 mnd og se hvordan det går". Har selv vært sammen med en jente som kutter så jeg vet hvordan det er. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Uansett hvor mye du sier at jeg skal gi henne et ultimatum så kommer jeg nok ikke til og risikere og få høre at hun kuttet pulsen! tro meg, hun har ikke bare ett arr altså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg