Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor gamle var dere første gangen dere hadde jenter på overnattingsbesøk\var hos en jente over natten?

 

Sitter nå og sliter meg at jeg vil til dama men får ikke lov til og ligge over. Er jo blitt 16 år, er ingen sjans for at vi kommer til og ligge sammen eller noe enda. Huff.. jeg skjønner ikke dette. jevla overbeskyttende drittforeldre. Vet at dem bare vil meg godt med det. men jeg føler at jeg har så mye og gi til denne jenta. måtta dra hjem fra hun kl3 i natt da jeg ikke fikk lov til og være over natten. dere kan sikkert tenke dere det var kjipt og sette seg på mopeden kl 3 om natten for og dra hjem når dama ligger inne og tenker på deg.. fy faen så sur jeg var. hvordan skal jeg få forklart dette til foreldrene mine? trenger litt hjelp nå ass :/

 

Mvh TnN

Lenke til kommentar

Hmpfe, :( Nååå er jeg litt ute av sporet. Hun som jeg driver litt med skal kanskje\mest sikkert flytte til neste sommer. Kan vel ikke si at vi er bundet sammen med noe sånn "være sammen" greier.. Men begge liker hverandre og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Har aldri møtt noen som henne før. noen som har vært så snill mot meg på forskjellige måter. Jeg vil bare at hun skal prøve. hmm.. Hun har vært sammen med så mange drittsekker, folk som bare har ødelagt for henne. Tror heller ikke at hun er klar for noe skikkelig forhold enda. Men jeg savner noen og være gla i liksom. og nå som jeg har hun, vil jeg ikke gi slipp på henne. Hun har hatt det skikkelig vondt før. og jeg prøver og være den beste hun har. Men hun hadde besøk av ei vennine i dag. og hun sa at hun ikke trodde jenta var klar for noen nye forhold. både fordi hun skal flytte og fordi hun har vært i så mange dårlige forhold. Hun sa at hun trengte litt tid i dag, jeg vil gladlig gi henne all tid i verden. Den varmen som vi deler når vi går sammen er helt spesiel. Men uff.. jeg vil jo ikke at hun skal flytte, selv om vi egentlig ikke er sammen. Håper bare hun vil ha meg liksom.. hun fortalte at hun har altid trengt litt tid for og godta gutter i de siste åra, og altid er usikker på hva hun vil den første tiden.

 

Så.. ja, hva ville dere ha gjort? er det noen der ute som har vært borti noe lignende? finnes det håp? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...