Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Hvis du er så god venn med alle jentene så er det sikkert ikke noe i veien for å få litt trøst av de heller. Jenter er mye mer flinke til slik en vi gutta. Men vær helt klar på at de bare er gode venner. Skulle du føle no mer for de, bakk unna... ;)

 

5170113[/snapback]

 

You sissy! Ikke gi opp da. En venn av meg var best "budd" med jenten han var "hodestupsfortaptforelsketi" Han ga aldri opp og de hadde det kjempe artig sammen. Det tokk jenten et halv år før hun fant ut av hvordan hun virkelig ville ha ting og de ble sammen.

 

Husk alt "går" bruk litt tid. Kan bare ikke knipse i hendene. Jenter er ikke slik.

 

Lykke til , stå på!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Isj, skrev jeg forrige uke at alt var på stell og jeg bare var en hårsbredd unna drømmedama? Jeg tok feil. SÅ feil. Greit nok, jeg har fremdeles tro på at hun er forelsket eller kanskje til og med elsker meg, men jeg klarer liksom ikke å flørte like mye som vi gjorde forrige uke. Da var det sånn smil og blunk med øynene og alt mulig, og det var det forsåvidt i starten av denne uka her også. Men de tre siste dagene har det kjølnet betraktelig, og jeg er lei meg fordi jeg ikke har vært mer "på". Men tingen er at jeg har små forutanelser om at bestevenninnen hennes også kan være glad i meg (kanskje er jeg bare VELDIG innbilsk), og jeg klarer liksom ikke å flørte med henne når de er sammen.

 

Og problemet er at de er sammen HELE TIDEN når jeg ser henne, og jeg klarer ikke helt å mobilisere noen offensiv når jeg vet at venninnen kan se det. Og jeg HATER meg selv for et par ting jeg har gjort i det siste, som nesten å overse henne o.l.

 

Dessuten har jeg nesten blitt redd for å prate med jenter når hun er i nærheten, jeg vil ikke at hun skal tro at jeg er interressert i andre enn henne. Dette går utover hvor sosial jeg er i hverdagen, og er en påkjenning.

Lenke til kommentar

Det er så utrolig ondt å overse en man er glad i...

Å ja, får helt ondt inni meg når du sier det... :no:

Kan ikke gi deg noen råd.. innhabil for øyeblikket :hrm:

 

Skulle ønske livet var lettere, det er så utrolig knusende hardt....

Isje rart folk ender som kalde personer til slutt, psykologisk er jo kjærlighet så vanskelig å liksom sette fingeren på.

Matematikk, fysikk, kjemi går helt flott, eneste som får meg til å føle meg dum og hjelpesløs er kjærlighet. Altså sånn følelse av at du vet du drukner men kan selv isje gjøre noe for å endre på det. Men når alt går bra er følelsen helt urolig, uansett om det bare virker som om det går bra. Føler bare at eg detter dypere for hver gang.... alltid

1 skritt frem og 4 tilbake.

Føler bare at berg og dalbanen eg sitter i går fortere og fortere... en litt for skarp sving no..

Spørsmålet er ikke om den sporer av, det er når. Og hva en lander i, enten styrter den flere 1000m ned og blir knust eller så lander den mykt på et magisk hvis.. men det er umulig å vite..

Endret av chills
Lenke til kommentar
Jeg har problemer med at jeg føler meg alt for innpåsliten. Det er altid jeg som må mase på og få dama mi med på ting. Nå ikveld prøver jeg bare å sitte her og vente på om ho tar insjativet til noe, men det ser dårlig ut. :(

5178494[/snapback]

I stedet for å "vente og se hva som skjer", så KAN det jo være en idé å snakke om det da, hvis det er et problem. Det pleier å funke bedre enn å deppe på forum om det.

Lenke til kommentar
til smeboe;

 

Har akkuratt det samme problemet som deg!  :(  Jeg flørter alt jeg kan, kiler, klemmer, trøster og slik, men sitter hele tiden og lurer på hva venninene vil\tenker. Vet AKKURATT hvordan du har det en helt ubeskrivelig merkelig situasjon..

5179610[/snapback]

Takk... Blir 18 i dag :w00t: , og hadde partey i går. Da fikk jeg en del hjelp med det praktiske av venninna til jenta jeg liker, og jeg sa til henne at hun var snill og søt og grei som hjalp meg. Så sa hun at jeg burde si det til venninnen hennes (jenta jeg liker). Når jeg spurte hvorfor, kom hun bare med et nølende, rart svar. Enten er det en slags venninneting, eller så har de en liten konkurranse om meg :roll:

 

Dessuten, når alle andre jentene på festen kom, klemte de meg, men ikke de to, selv om de er de jentene jeg kjenner best i hele verden. Jeg tolker det dit hen at de kanskje ikke turte.. Men det kan jo selvfølgelig være masse andre grunner.

 

Nå når jeg har blitt voksen, har jeg sagt til meg selv at jenta jeg liker skal flørtes med de luxe den neste perioden

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...