Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dag var vi like mye sammen på skolen igjen som vanlig. Er litt vanskelig å prøve å la være å hele tiden ville være sammens med henne, men syntes det har gått bra. Har flere gode kammerater rundt meg som hjelper til på stemningen slik at en bare ikke blir sittende å tenke ;) Unngår å søke for mye etter henne. Vil hun være i nærheten så for hun ta initsiativet med mindre jeg ville gjort det selv om ikke disse følelsene var her. Litt vondt å være så "kald" ovenfor henne, men tror det er det beste for oss begge ;)

 

Skal ikke si at jeg storkoser meg når jeg er i lag med henne. Det er noe av den morsomste tiden jeg har på skolen, men det må finnes andre folk å være sammens med også ;) Dette skal jeg klare.

 

Jeg tror at disse følelsene mine fortsatt kommer til å ligge i bakhodet en stund, og kan komme til å blomstre igjen en dag. Prøver bare å få skøvet de vekk nå som hun sier at det ikke er no vits i. Hvis hun tar initsiativet, så er jeg redd for at jeg ikke har så mye jeg skulle hatt sagt.

 

Hadde også en lang, fortroelig og deilig prat med henne i går, og det viste seg at hun syntes jeg nesten hadde vært litt for åpen mot henne. Hun var ikke helt vandt til det. Så da er det bare å lukke seg litt, og være venn ;) Dytte dette vekk og begynne å kikke litt på andre jenter :D

 

En ting jeg kjenner jeg virkelig trenger om dagen er en stor klem og litt trøst. Men har egentelig ingen jentevenner som "funker" til det tror jeg. Tror det bare ville sett ut som at jeg "prøver" meg på dem også :p Og henne vil jeg ikke ha no trøst av. Det bare ødelegger....

Lenke til kommentar
Jepp, det ordner seg nok på en eller annen måte vettu ;)

 

Lurer litt på hvordan det går med deg jeg CLC... men du har ikke villet svare på det når jeg spurte sist, så du trenger det ikke denne gangen heller om det ikke passer seg;)

5168444[/snapback]

 

Klart det ordner seg. Men sikkert på den minst forventede måten du kan tenke deg..det som e så artig med livet eyh ;)

 

Joda, eg har det veldig bra for tiden. Viste seg at kjæresten min leser tingene eg skriver her.. :blush: snakket sammen om det og andre ting og no forstår vi hverandre bedre tror eg. Skal begynne å være litt mer direkte..funker mye bedre :) e jo ikke rettferdig å si masse greier om han her uten at han får en sjangse til å si noe om kossen han ser det..osv

 

Eg e bare helt :love: no eg :p

Lenke til kommentar

AH, NÅ BLE JEG GLAD!!! Ah, så glad jeg er!!

 

Hehe, er det ikke det vi alltid har sagt her, snakk med han om det :p

 

Men super dupert at det løste seg så bra! Håper dere slipper noen flere slike uheldige situasjoner.

 

Hehe, kanskje likegreit at han leste denne tråden ;) Tror ihvertfall det når det gjaldt mitt korte nestenforrhold.

Lenke til kommentar

Jenter er uforklarlige, det er helt sikkert, men gutter er nok ikke noe bedre sett fra kvinners synspunkt.

Mange pene, søte, snille, hyggelige, utadvendte og morsomme jenter der ute, ganske sikker på at et stort flertall ender i denne kategorien. Allikevel ender ikke jeg opp med noen av dem :(

Dessverre har jeg hardt for å tyde jenter, noe som gjør at jeg ikke skjønner "hintene" som liksom skulle ha kommet på veien. Derfor får jeg ofte (host host, skjedd et par ganger) høre hvem som har likt meg i ettertid, og da er det jo allerede for sent.

Har en jente i kikkerten, men jeg tør ikke ta noe initiativ til mer enn venner. Hva om det går skeis? Hun er en kjempebra venn, jeg kan ikke ta sjansen på å ødelegge det. Lever heller med sorgen, enn at hun føler det ubekvemt og vi mister kontakten, igjen.

 

Skummelt å være så åpen, tenk om hun leser og forstår og føler seg utilpass?!

Lenke til kommentar

Dette er jo noe av det mest vanskelige dilemma man kan ha som gutt da. Bare venner eller no mer?

 

Jeg har akkuratt rota noe verre med dette selv, så blir spennende å se hvordan det ender for meg.

 

Jeg vet egentelig ikke om jeg kan gi deg noen hjelp. Det må du nesten bestemme deg for selv. Om du vil ta kontakt og snakke med henne om det, eller om du vil gå andre veier, eller bare prøve å ignorere dette.

 

Det første du burte gjøre er vel kanskje å se om hun føler noe for deg. Prøv å be henne med på noe, vis henne litt ekstra interesse. Se om hun kommer med dårlige unskyldninger, eller om hun vil være litt sammens med deg. Det kan være et godt tegn, så lenge du klarer å skille det fra at hun bare prøver å være en god venn.... ;)

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...