Mirann Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 chills: Høres ut som dere kunn ha hatt godt av å møtes, ja. Kan jeg spørre om hvor langt det er mellom dere? (Hvor dere bor) Hvis dere skulle bli sammen, er det da mulighet for at dere kan flytte på samme plass? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Men det som e "nøtten".. e jo at de kan være selve livsgnisten til ja.. f.eks meg. noen kjærlige ord fra en jente du e glad i.. en dag du e deppa kan virkelig lyse opp tilværelsen din.. Det er ikkje langt i fra oss.. nesten litt irriterende kort.. og ja eg tror liksom et møte hadde avmystifisert mye og gitt meg ro.. selv om hun sikkert bare ender opp som en god venn.. Endret 13. november 2005 av chills Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Hvis det ikke er så stor avstand mellom dere så er det vel bare å kjøre på? Ikke gå å pin deg selv, du har ingenting å tape! GO FOR IT! Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Eg har lyst.. men eg vet jo liksom kor hun står... Men ja.. har forferdelig lyst å møte hun... mhm skal spørre hun.. i løpet av uken.. Jepp.. har en veldig god venn og tape..... Endret 13. november 2005 av chills Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 chills: Hva mener du med at du vet hvor hun står? Er hun ikke int.? Du taper ikke en god venn fordi om du møter henne Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Ja.. eller ikke om meg då.. men generellt.. ka mener du? VET derfor har eg lyst til å ja.. møte hun. Endret 13. november 2005 av chills Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Jeg mener om hun ikke er int. i deg... Jeg skjønner ikke helt hva du mener Selv om dere møtes i RL, så betyr det jo ikke at du mister en god venn på msn for det. Selv om det ikke klaffer for det som kjærester, så går det jo an å være nett-venner for det om Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Eg vetsje får liksom en følelse av at hun ikke har tenkt så mye på det... Men eg vet.. UANSETT så mener eg at et møte i RL burde gå helt fint.. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Så spør henne neste gang dere snakkes på msn: "Hva med å møtes en dag? Det hadde vært kjekt? " Så møtes dere så tar dere det der i fra Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Det er lett å bli "forelsket i forelskelsen" ja. Been there. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 AGH, JEG ER SÅ FRUSTRERT! Er så mega-glad i henne, og klarer ikke å la vær å tenke på å være i lag med henne. Hun er så blid og humørspredende. Ingen ting gjør meg gladere en når hun er i nærheten.. uff... dette er hardt! Har nå hatt en hel helg med masse å gjøre. Det har vært kjempe deilig, for jeg har ikke hatt så mye tid til å tenke på dette. Jeg blir så vanvittig tafat når jeg ikke har noe bestemt å gjøre, og ikke er sammens med henne... Tror jeg er smittet av en utrolig sterk og dyptgående forelskelse, og det gjør det ikke no bedre når det viser seg at hun har type, men fortsatt føler noe tilbake. Gjør det bare enda værre. Hadde det vært slik at hun ikke hadde følt noe mer en at jeg bare er en venn, så hadde det jo vært greit. Da kunne jeg jo bare kvalt disse følelsene først som sist. Men nå når jeg vet at det er håp på bunnen, så er det uutholdelig. Jeg gleder meg fantastisk mye til skolen om dagen, fordi jeg da ser henne, og er i nærheten av henne. Blir utrolig glad av det. Men så kommer friminuttet, og det er tid for kjæresten. Det er Klarer ihvertfall ikke å se på dem når de er sammen. Da får jeg nesten en litt kvalmende følelse, og går langt unna. Jeg føler meg så utrolig dum når jeg får denne følelsen, siden det ikke er noe galt i hverken han eller henne, og jeg skjønner de begge kjempegodt. Men er bare at... agh, ja.. uff... Selv når jeg snur meg vekk fra dem, så gjør det vondt fordi jeg skjønner hva de driver med. I dag måtte jeg forlate kantina fordi jeg ikke klarte å være der lenger pga. dette. Det er utrolig flaut, og gjør meg vondt at slikt skjer. Hun er klar over dette hun også, og jeg føler at jeg liksom setter en dempe på hyggen deres ved at jeg føler sånn.... Men jeg kan jo ikke noe for det Så har det seg slik at hun har utrolig mye å gjøre om dagen, mens jeg ikke klarer å gjøre noe om dagen. Dette er veldig frustrerende. Føler at jeg hele tiden blir skyvd vekk, men jeg vet at hun sliter med å få tiden til å strekke til. Jeg sliter også med å stole på henne. Er så glad i henne, og hun betyr så mye for meg, at hun har veldig stor makt over meg. Derfor så er jeg så vanvittig redd for at hun skal si eller gjøre noe i den hensikt at hun prøver å blidgjøre meg ovenfor det å fortelle meg sannheten. Har tatt dette opp med henne, og hun sier at hun har vært så ærlig hun bare kan. Og jeg stoler på henne. Men enda så dukker det opp stygge tanker i hodet mitt, som jeg nesten blir flau over å tenke. Jeg blir veldig usikker selv bare et par dager etter at hun har fortalt meg at hun har følelser for meg, og er glad i meg. Jeg må spørre henne om dette flere ganger i uka, delvis fordi jeg tror det er for godt til å være sant, sammtidig som det er en veldig god demper på tanke-kjøret. Men har en følelse av at hun ikke er så veldig glad i å snakke om det. Kanskje hun er litt flau over å føle slik når hun allerede har en kjæreste? Jaja, det var deilig å få det ut... Gratulerer til den som har giddi å lest alt dette! Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 SimDaDim, skjønner godt hvordan du har det og det må være en helvetes frustrerendes situasjon du er i akkuratt nå... kan egentlikk ikke gjøre annet en å si :hold motet oppe, og lykke til på veien Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Jeg har faktisk vært opptatt i 6 mnd den dag i dag. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Gratulere så mye, jeg har ikke vært opptatt på 2 1/2 år Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Jeg har faktisk vært opptatt i 6 mnd den dag i dag. 5156777[/snapback] Clap Your Hands Say Yeah Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Jeg har faktisk vært opptatt i 6 mnd den dag i dag. 5156777[/snapback] Om to dager har jeg vært opptatt ett år Har vært forlovet og samboer i 4.5 mnd Lenke til kommentar
ttd Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Haha LarsP, jeg leder med 15 dager! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 jeg har også vært opptatt i seks mnd i dag Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Haha LarsP, jeg leder med 15 dager! 5157051[/snapback] Haha, tar deg igjen raskere enn du aner. Uhm, kanskje jeg burde fortsatt med realfagene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg