Demonfudge Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Ikke for meg heller. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Kanskje dere har gått rett fra beskjentskap til kjærester da, da skjønner jeg. Jeg og min eks var venner en stund før hun ville mer, og jeg hadde også lyst. Men om det bare er en kjæreste man er sammen med ~ 6 måneder skjønner jeg. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Har vært sammen med kjæresten min i 1,5 år i dag Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 7422499[/snapback] Virker som det har noe med hva slags forhold en har hatt til eksen før man blei kjærester.. Har vært sammen med kjæresten min i 1,5 år i dag 7422504[/snapback] Gratulerer Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Virker som det har noe med hva slags forhold en har hatt til eksen før man blei kjærester.. 7422535[/snapback] Når du sier det. Lenke til kommentar
Helpsomer Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Er det noen måte å hinte til ei at man virkelig syns hu er noe uten at hun vet det helt sikkert? Bruker å si f.eks "nice bilde" på msn til hu. Men bedre enn det er litt vanskelig. Åhh, er så deilig å sitte å tenke på hu, aldri hatt større tro på noen før! Hu har ikke noe imot meg, det vet jeg. Men om hu i det hele tatt tenker om meg på den måten er jeg ikke sikker på... Øyekontakten vår er helt magisk! Når hu ser på meg, så smiler begge 2 så det suser. Kan tilogmed holde magien mye lenger enn med andre jenter! Også er hu sååå deilig! Rart jeg ikke har merka henne før nå. Halvt år etter skolestart. Åhh, gleder meg til å se henne igjen, men noen som vet på spesielle tegn som kan vise at hu har et godt øye for meg? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 7422499[/snapback] Virker som det har noe med hva slags forhold en har hatt til eksen før man blei kjærester..7422535[/snapback] Jess. Og hvor langt forholdet varte. Mitt varte i 2 år, og da syns jeg det blir litt dumt å forkaste en person jeg kjenner såpass godt, bare fordi vi ikke er kjærester lengre. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 For en gigantisk shitload av bullshit presset inn i en setning! Jeg gidder ikke gjette hvor gammel du er, men uansett vil du nok med alderen merke at jentevenner kan være veldig kjekt å ha.Dessuten; vet du ikke hvordan du skal være venner med en jente, er det liten sannsynlighet for at du får et forhold til å fungere. 7421654[/snapback] Jeg er 19 år gammel, jeg er i et fungerende forhold nå og jeg var for noen måneder siden i et lengre forhold. Jeg kan ikke se at du treffer blink på noen av punktene dine. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Nå er det jo vel etablert at du er spesiell, da..? :!: Seriøst, de aller aller fleste klarer greit å ha venner på tvers av kjønn uten å bli forelsket i alle. Og alle har godt av det! 7421723[/snapback] Spesiell ? Nei. Men jeg er defenetivt helt sprengt i hue og en totalt snåling. Jeg klarer det, jeg blir jo ikke forelska i folk som jeg anser som mine venner. Men faktisk, jeg synes det er et problem. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jess. Og hvor langt forholdet varte. Mitt varte i 2 år, og da syns jeg det blir litt dumt å forkaste en person jeg kjenner såpass godt, bare fordi vi ikke er kjærester lengre. 7422865[/snapback] Vi var sammen i litt mer enn 10 mnd, men med 3 års vennskap før det. Ikke noe man bare vil kaste fra seg (: Uæh, skifta nick, jo Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Da har eg endelig fått drømme dama mi =) vi hadde en herlig samtale idag, der vi kose prata, og såå spurte ho om det var noke "oss", så da sa eg at eg var helt på knea etter ho, at ho var den herligste jenta eg noken gang hadde møtt, + at eg hadde blitt stolt visst ho hadde blitt mi og gjenntok et tidligere løfte der eg sa at eg skal vise ho så masse herlige ting som ho aldri hadde trudd kunne skje. og så masse andre koslige greier og så var det gjort... sååå eg er helt i skyene =) og eg må muligens dimme armyen, pga økonomi, ikkje verste tidspunktet det skjer på..heh Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Solefald: Oi, det hørtes jo såå koselig ut da Så fint for deg! Seether: Gratulerer så mye Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Da har eg endelig fått drømme dama mi =) 7424035[/snapback] For håpe dere holder sammen en stund også... Hvem vet kanskje det vare livet ut Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Da har eg endelig fått drømme dama mi =) 7424035[/snapback] Da skal jeg håpe på at jeg får drømmedamen. Så kan vi være lykkelig i kryss Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg og vill ha drømme dame... Men hun jeg har i siktet virker litt rar Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Da har eg endelig fått drømme dama mi =) 7424035[/snapback] Da skal jeg håpe på at jeg får drømmedamen. Så kan vi være lykkelig i kryss 7425158[/snapback] ... og på tvers Det er deilig å være forelska.. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg og vill ha drømme dame... Men hun jeg har i siktet virker litt rar 7425179[/snapback] Rar på den måten du lurer på om hun aksepteres av vennene dine, eller rar at du stusser ved noe? Så lenge du liker henne bør det være nok. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg og vill ha drømme dame... Men hun jeg har i siktet virker litt rar 7425179[/snapback] Rar på den måten du lurer på om hun aksepteres av vennene dine, eller rar at du stusser ved noe? Så lenge du liker henne bør det være nok. 7425667[/snapback] Rar som i at hun gor utrykk for at hun er intresert men det av og til ikke virker som hun er det.... Men drømmedame er hun! Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Rar som i at hun gor utrykk for at hun er intresert men det av og til ikke virker som hun er det.... Men drømmedame er hun! 7425692[/snapback] Ta og sett deg ned og prat med henne, da vel? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Føler at drømmedama er der ute ett sted, men hvor er hun!? Bah *lokke med brødsmuler* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg