Niqābninja Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 *snip* 7405469[/snapback] Greit at dere kan være venner, men etter min erfaring er det best å holde litt avstand når bruddet er ferskt. Og henge sammen med andre felles venner i begynnelsen. Hvis ikke kan det fort bli fristende og drive med.. andre aktiviteter Bare prøv holde litt avstand, gi slipp på a som kjæreste, men ikke som venn. Prøv å behandle a som du behandler en kompis (: --------- Jeg får kanskje, mest sannsynlig besøk i dag, jo Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 En liten update på denne. - Vi har blitt enda bedre venner siden da, og vi snakker sammen mye mer. - Som oftest hver gang vi går forbi hverandre elns. får jeg en klem. - I går på sånn kveld der en klasse på skolen hadde noe diskotek lignende greier, kom hun og satt seg ved siden/oppå meg. Jeg prøvde å holde rundt henne, men jeg var kanskje for klåfingret, so hun tok bort hendene mine.. Hun ville også ha meg til å danse med henne - Hun har sluttet med blottingen da.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Må bare spørre. Da hun fjernet hendene dine var det fordi du holdt rundt henne, eller fordi du holdt rundt henne og prøvde å tafse henne på puppen samtidig ? Det ene kan jo være et tegn på at hun kanskje ikke er spesielt interesse, det andre er bare fordi du gikk over streken.. Prøv å unngå den verste tafsingen, så går sikkert dette så bra skal du se Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Tafsing. Det er noe man skal være forsiktig med, ikke være over alt med en gang. Og så jævlig vanskelig å vite hva som aksepteres, og hva som blir for mye. Men får man det til, og du atpåtil får tafsing tilbake, da er det score Hvis ikke, fortsett å holde rundt henne, og bare prat, og kanskje prøve litt forsiktig seinere. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 IMO nei 7402362[/snapback] jeg elsker deg kjæreste 7403409[/snapback] Elsker deg også, skatt 7403669[/snapback] Dette stedet er for oss uten kjærlighet. (Ref. mitt forrige innlegg her) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Ikke noe er så kos som jallatester om kjærlighet, denne gang fra NRK .... Jeg ble romantiker, btw Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Er ikke helt sikker på hva jeg gjorde. Jeg var ihvertfall ikke i nærheten av puppene tror jeg, men jeg la ene hånden på ene siden av magen, og skulle ta den lenger mot midten liksom. Hun hadde på seg en ganske glatt silke topp, så det er mulig hånden sklei for langt bort, og jeg skulle flytte den litt tilbake. Så da tok hun hånden min, og sa ikke kill meg, mens hun lo.. Fra før har jeg funnet ut at hun er veldig kilen, så det kan jo vere noe med det. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 *snip*7410052[/snapback] Høres ikke ut som om du trenger å bekymre deg Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Ikke noe er så kos som jallatester om kjærlighet, denne gang fra NRK .... Jeg ble romantiker, btw 7410032[/snapback] Jeg også Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Jeg blei drømmemannen Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Blir så misunnelig på alle som er her og har det så bra.. Men bra for dere.. sitter her å tenker nå.. skippa en fest bare for at jeg ikke er i humør.. nå angrer jeg, for virker som at x'n min faktisk er på den festen.. Gjør ingenting riktig jeg.. vil bare se henne.. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Jeg blei drømmemannen 7410435[/snapback] eg og Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Jeg ble også romantiker...jiihuu! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Hvor høy score fikk folk på likestilling? Jeg lurer nemlig på om du er nødt til å være "helt uenig" i bla. at den med lavest lønn skal være hjemme med syke barn for å score poeng (selv om det igrunnen er ulogisk sett økonomien til hele familien), og "helt enig" i at man ikke skal betale likt om man tjener ulikt etc... ser en av nrk sine kommentarer om resultatene så langt: Forretningspartneren kjører Toyota, drømmepartnerne kjører VW, mens romantikeren har ikke bil i det hele tatt. Kanskje et tegn på at det er flere yngre romantikere enn forretningspartnere? Skal bli gøy å få noe "skikkelig" statistikk på dette her Endret 2. desember 2006 av Slettet-Axby2kEH Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Fikk drømmemann jeg =) Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hvor høy score fikk folk på likestilling? 7410745[/snapback] Jeg fikk 53. Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Jeg ble drømmenmann jeg og. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Ikke noe er så kos som jallatester om kjærlighet, denne gang fra NRK .... Jeg ble romantiker, btw 7410032[/snapback] Jeg svarte 100% ærlig, og ble "drømmemannen" Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hvor høy score fikk folk på likestilling? 7410745[/snapback] Jeg fikk 53. 7410801[/snapback] Fikk noe ala det der jeg og. vil påstå jeg er ganske likestilt, men er utrolig lat.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg