Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Fin terapi å lese i denne tråden her. Har skikkelig kjærlighetssorg om dagen. Møtte ei kjempeflott dame på helgetur til finland, som viste seg å ha kjæreste (han var heldigvis langt unna). Vi var bare sammen på lørdagskvelden. Snakket lenge sammen og hadde det kjempefint. Men det ble med det pga kjæresten. :(

Har aldri hatt denne følelsen etter å ha møtt ei jente kun en kveld før så er jævlig kjipt at det ble sånn. Føler at det var THE one. Burde sagt takk og farvel med en gang hun sa hun var opptatt,men neida... :no:

Har hatt en dårlig magefølelse hele denne uka.

Men får vel bare bite i det sure eplet og komme meg videre. Får ikke gjort stort mer med det for øyeblikket

:(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

huff.. okei.. jeg har fått "sansen" i at en 2-3 jener prøver å få mere kontakt med meg.. vil fine på ting sammen med meg osv..

er jeg heldig?

hadde vært det om jeg bare hadde klart å glemme x'n!

Nå er jeg innstilt på at jeg og hun bare skal være venner, og at vi ikke skal bli sammen igjenn..

Men den siste uken har hun begynt å ignorere meg totalt!

Jeg var på besøj hos henne, vi så film og hadde det koselig (som venner)

etter det begynte hun med å kutte kontakten.. hun svarer ikke på meldinger, og hun legger på telefonen..

Dro hjem fra en fest litt tidligere i kveld bare for å spørre henne om hvorfor hun er slik, siden jeg fikk vite at hun var på msn..

da jeg kom hjem logget hun akkurat av.. skulle kansje ikke sagt at jeg kom på msn..

Hva tror dere det kan være? fatter ingenting.. prøver bare å være venn med henne nå men hun prøver å ignorere meg helt, selv om hun sier vi alltid vil være bestevenner..

Sitter her og tenker på hvordan jeg skal klare å få kontakt med henne.. vil prate med henne om dette.. vil vite hvorfor! ikke for å bli sammen med henne, men for at jeg vil at vi skal være venner!..

ååh.. Hvordan hun klarer å bare gå fra å elske meg til å "hate" meg fatter jeg egentli ikke.. for jeg vil aldri glemme den sinnsykt fine tiden vi hadde sammen..

hva skal jeg si om jeg får kontakt med henne?..

vet ikke om det er noe dere kan svare på av dette.. er det kansje bare jeg som oppfører meg idiotisk?..

var bare litt godt å få dette ut.. med forbehold om skrivefeil.. "tenke på noe annet ved å øve på touch.."

Lenke til kommentar
Mulig hun føler dere begynner å bli for "close" igjen, og hun ikke klarer å holde det på ett vennskaplig nivå selv?

7404814[/snapback]

Ja men vi har vært sånn småvenner helt siden vi slo opp, også var jeg da som sagt hos henne forige helg.. faktisk hun som ville at vi skulle finne på noe..

Vi hadde det hyggelig å greier, men etter det så ble hun skikkelig rar..

Lenke til kommentar

Som sagt, mulig hun begynner så smått å gå følelser for deg igjen. Hun velger derfor denne fremgangsmåten for å distansere seg litt.. Er bare spekulasjoner fra min side, og det er muligens lettere for en jente å kommentere dette, ettersom de har litt mer innsikt i det kvinnelige sinn.

Lenke til kommentar
Som sagt, mulig hun begynner så smått å gå følelser for deg igjen. Hun velger derfor denne fremgangsmåten for å distansere seg litt.. Er bare spekulasjoner fra min side, og det er muligens lettere for en jente å kommentere dette, ettersom de har litt mer innsikt i det kvinnelige sinn.

7404916[/snapback]

Tviler på at hun begynner å få følelser igjenn.. for meg virker det ikke som om hun gjør det.. men jeg vet jo ikke hva hun tenker..

Eneste jeg tenker er at jeg må være en masekopp som bare plager henne..

men kan jo hende.. fikk melding fra henne nettop.. hun bare sa at hun hadde lagt seg så hun kunne ikke komme på msn..

Prøvde å spørre hvorfor hun oppfører seg slik, men hun slutta bare å svare..

Lenke til kommentar
*snip*

7404753[/snapback]

Gjør ditt beste for å glemme henne. Det er forståelig at det ikke er så lett å få til dette, men du bør i hvert fall forsøke. Kom deg litt ut og ha det gøy. Dra på fest, og ikke stikk hjem bare fordi eksen din er på MSN eller lignende. Ikke bli sittende å stirre på mobiltelefonen i håp om at du skal få svar fra henne. Ikke tenk så mye på henne. Få henne ut av tankene. Finn deg noe gøy å gjøre sammen med andre, og ikke tenk på at du ikke skal tenke på eksen din. Det ble en litt klønete setning, men forestill deg at jeg viser deg et bilde av en søt apekatt i fem minutter mens jeg forteller litt om apekatten. Deretter sier jeg at du ikke skal tenke på apekatten, men resultatet blir gjerne at du tenker på den. Begynner jeg i stedet å fortelle deg et eventyr, vil apekatten forsvinne fra tankene ganske raskt. Det samme vil gjelde tankene om eksen din, bortsett fra at disse er vanskeligere å fjerne. Derfor er det desto viktigere at du finner deg noe annet gøy å gjøre, så du slipper å tenke på henne. Om det er slik at det er noen jenter som liker deg, kan du jo prøve å bli kjent med disse. Kanskje oppdager du at disse jentene fint kunne måle seg med eksen din. Om ikke annet får du deg i hvert fall litt tid sammen med andre.

Det at hun plutselig gikk fra å elske deg til å hate deg kan ha hatt noe å gjøre med måten du har opptrådt overfor henne i tiden etter at det ble slutt. Det virker som om du har tilbragt mye tid sammen med henne og sagt uheldige ting, så det kan jo hende at hun har blitt litt lei av deg og din oppførsel. Det kan jo også hende at hun prøver å glemme deg litt fordi hun også har problemer med å gå fra et forhold til å være singel. Da kan det være lurt å gi henne den muligheten og håpe på at det forbedrer seg etter hvert. Dere trenger ikke å bli uvenner selv om dere ikke snakker med hverandre på en liten stund. Når begge har kommet over hverandre vil det også være lettere å gjøre ting sammen uten å bli minnet på og trukket tilbake til forholdet dere hadde. Hun kan jo også ha følt det som vanskelig å gjøre det slutt, og at hun derfor ikke vil bli minnet på det som skjedde. Hvis dette er tilfelle, vil hun nok også trenge å få litt tid unna deg. Prøv heller å la henne få det, og snakk med henne etter at dere har vært litt fra hverandre. Kanskje hun da vil ha kommet over det at hun måtte gjøre det slutt.

Dette er kun noen forslag til hva som kan ha hendt, og det kan godt være av helt andre grunner at hun har forandret mening om deg.

Jeg håper dette hjalp deg litt. Lykke til videre. :thumbup:

Lenke til kommentar
Nå er jeg innstilt på at jeg og hun bare skal være venner, og at vi ikke skal bli sammen igjenn..

7404753[/snapback]

Man skal ikke være venner etterpå.... Det fungerer i hvert fall dårlig når en av partene fortsatt har føleleser.
Lenke til kommentar

7404753[/snapback]

Man skal ikke være venner etterpå.... Det fungerer i hvert fall dårlig når en av partene fortsatt har føleleser.

7405037[/snapback]

vet det.. vet det så utrolig godt.. men ikke så lett når hun er den beste personen jeg vet om, på alle måter...

Lenke til kommentar

sorry for å lage en 3'e tråd.. ikke meningen å bumpe..

men fikk faktisk svar av henne..

hun sier at hun vil være venn, men hun synes det blir litt mye av å til..

selv synes jeg ikke det.. ser henne aldri (forskjellige skoler, forskjellige interesser)

hun sier at hun synes det er koselig at jeg sender medlinger osv, men at hun ikke fatter poenget med å svare hele tiden. (hun svarer aldri)

prøvde å si at jeg og kansje synes det var koseli å få svar.. men så sa hun natta<3

men ett hjærte i en melding varmer godt..

er jeg helt rabiat eller?..

Lenke til kommentar
er jeg helt rabiat eller?..

7405350[/snapback]

Ja, er redd for at du er det.. Prøv å gi slipp på henne, du =/

7405357[/snapback]

ja men hun er så perfekt.. var i drømmeland når jeg var sammen med henne.. aldri følt det slik med noen før.. hun var så.. ååh.. føles ut som det er umulig å gi slipp på henne..

Lenke til kommentar
ja men hun er så perfekt.. var i drømmeland når jeg var sammen med henne.. aldri følt det slik med noen før.. hun var så.. ååh.. føles ut som det er umulig å gi slipp på henne..

7405412[/snapback]

Det går over. Begynn å gi slipp på a, det blir bare værre jo lenger en venter.

7405440[/snapback]

ja.. hadde på en måte vært ganske flink med å gi slipp på henne i det siste, men da var vi liksom venner, og da gikk det faktisk bedre..

etter at hun begynte å "ignorere" meg begynte jeg bare å tenke på at jeg ikke vil miste henne som venn...

Så lenge jeg hadde litt kontakt med henne gikk det helt greit, tenkte ikke så mye på henne osv, men etter dette så har jeg begynt å tenke mye..

men takk for svar.. hjelper meg utrolig mye med å skjerpe meg..

Lenke til kommentar

7405412[/snapback]

Det går over. Begynn å gi slipp på a, det blir bare værre jo lenger en venter.

7405440[/snapback]

ja.. hadde på en måte vært ganske flink med å gi slipp på henne i det siste, men da var vi liksom venner, og da gikk det faktisk bedre..

etter at hun begynte å "ignorere" meg begynte jeg bare å tenke på at jeg ikke vil miste henne som venn...

Så lenge jeg hadde litt kontakt med henne gikk det helt greit, tenkte ikke så mye på henne osv, men etter dette så har jeg begynt å tenke mye..

men takk for svar.. hjelper meg utrolig mye med å skjerpe meg..

7405469[/snapback]

eg hadde endel problem med å komme over med min ex, og hadde lyst å møte ho, for å få ut endel ting, men måten ho oppførte seg på når eg spurte om vi kunne møtes på, så mista eg helt lysten, og ho forsvant ut av hodet relativt kjapt.

og om 1 time, så skal eg møte den herligste og nydeligste jenta eg noken gang har sett=) sååå fuck the bitch, finnes mye bedre damer enn xn din =)

Lenke til kommentar
Hva er det forresten som er så vanskelig med å skrive sry ikke intresert lenger?

7391063[/snapback]

Ikke alle som liker å skuffe folk.

Prøv det selv.

Jeg har en "fan" (Ikke vifte nei), som konstant sier hun er glad i meg osv. Jeg liker det ikke, men jeg later bare som ingenting å ignorerer det. Hun gir seg aldri, å jeg vill ikke si piss off til henne for å si det sånn.

7391073[/snapback]

Fikk tak i henne i går. Virket litt sånn små merkelig. Og i dag poppet hun inn på msn'en.

Hadde vist hatt en litt tung uke. Vert i begravelse blant annet. Så i dag skal jeg bort til henne å se film. :cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...