Jacobsen_Andreas Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Gjør jeg? 2 timer er ikke så ille. Jeg overlever, for det er verdt det! Kan nesten ikke reise hver helg, må jobbe også! 7392838[/snapback] 2 timer er ingen ting. Skal jeg bruke buss / tog for å møte kjæresten min bruker jeg 12 TIMER, så ikke klag. Det er med litt ventetid osv, men uansett. Bil tar 8 timer. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Men poenget var at. Jeg gleder meg ikke så mye til bursdagen min. Jeg gleder meg mer på besøk. 7394633[/snapback] Det var jo poenget mitt óg Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Det var jo poenget mitt óg 7395321[/snapback] Kos og klem Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 2 timer er ingen ting. Skal jeg bruke buss / tog for å møte kjæresten min bruker jeg 12 TIMER, så ikke klag. Det er med litt ventetid osv, men uansett.Bil tar 8 timer. 7395281[/snapback] Skal man tenke sånn har ingen i Norge lov til å være deprimert da. Men 12 timer, hvor bor kjæresten, og hvor bor du? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 2 timer er ingen ting. Skal jeg bruke buss / tog for å møte kjæresten min bruker jeg 12 TIMER, så ikke klag. Det er med litt ventetid osv, men uansett.Bil tar 8 timer. 7395281[/snapback] Jeg klager ikke i det hele tatt. Jeg kunne reist i hele evigheten om jeg måtte. Lenke til kommentar
sugah Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 jeg drar snart til sør-amerika, da er man langt vekk fra kjæresten sin da men jeg tror at sånt kommer veldig ann på hva man er vant til,har en venninne som har hatt en kjæreste i tyskland,de var sammen i tre år og avstanden var ikke så stort problem for henne fordi det hadde vært sånn fra starten. det er kjipt uansett. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg gikk fra et Bergen-Trondheim-forhold til et "3 minutter på 36-bussen" og 2 minutter å gå-forhold. En klar forbedring (nå sammenligner jeg kun distansene, ikke jentene). Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Det tar 5 min å sykle ned til dama mi, og 30+ å gå ^^ Lenke til kommentar
Seether Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Tar meg ca en time og en 3-4 busser om jeg vil se typen På mandag har vi vært sammen i 1,5 år. Kan selvsagt ikke se ham den dagen fordi jeg har ørten prøver. Får fikse en fin overraskelse for å gjøre opp for det tenker jeg. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg hadde tatt toget 10 timer jeg, men når jeg kan spare...hmm...18 timer tog og heller ta 2 timer fly den helgen, så gjør jeg det Koster vel ikke stort mer heller, og vi får jo mye mer tid sammen! Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Det tar 5 min å sykle ned til dama mi, og 30+ å gå ^^ 7396180[/snapback] Aner jeg en bratt bakke ned til dama di? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg hadde tatt toget 10 timer jeg, men når jeg kan spare...hmm...18 timer tog og heller ta 2 timer fly den helgen, så gjør jeg det Koster vel ikke stort mer heller, og vi får jo mye mer tid sammen! 7396608[/snapback] Bare si når du, så skal du få privat taxi Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Det tar 5 min å sykle ned til dama mi, og 30+ å gå ^^ 7396180[/snapback] Aner jeg en bratt bakke ned til dama di? 7397033[/snapback] Du aner veldig mange bakker ned til dama mi.. Jeg har klart å sykle på 8 min hjem.. Da hadde jeg blodsmak i munn og drakk et par liter.. Lenke til kommentar
Canute Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Hei, jeg er litt småforelska i ei jente i klassen, (Går VK2). Har vært på et par russekroer, og det har endt opp med mye dansing, og i det siste veldig intim dansing. Det har aldri blitt noe mer enn bare det. Problemet er bare det at når vi er på skolen, så snakker vi ikke sammen. Hvis jeg spør henne om noe, så svarer hun, men det blir aldri en skikkelig samtale av det. Nå skal jeg ikke legge skjul på at jeg er en smule sjenert og tilbaketrukken, men jeg klarer fint å ha samtaler med andre jenter. Noen tips? 7350696[/snapback] Vil tro du må ta tiden til hjelp, prøv å holde en samtale med henne, om ett emne, så kansje dere blir bedre kjent Kan jo hende hun vil akkurat det samme 7350719[/snapback] Ville bare oppdatere situasjonen. I dag har jeg brukt nesten hele dagen til å sitte på rommet hennes, med henne og en venninne, å bare pratet. Selv om det på ingen måte har blitt noe mer, så er jeg så utrolig glad nå. Jeg har liksom i livet opp til nå ansett meg som en tynn stereotypisk geek, som jenter flest holdt seg unna. No more, no more. Endret 30. november 2006 av Canute Lenke til kommentar
toth Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Grattis! Ingenting er bedre for å lære seg å forholde seg til jenter, enn å omgås dem! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Ville bare oppdatere situasjonen. I dag har jeg brukt nesten hele dagen til å sitte på rommet hennes, med henne og en venninne, å bare pratet. Selv om det på ingen måte har blitt noe mer, så er jeg så utrolig glad nå. Jeg har liksom i livet opp til nå ansett meg som en tynn stereotypisk geek, som jenter flest holdt seg unna. No more, no more. 7397343[/snapback] Gogogogogo!! Strålende gjort! Keep up the good work! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Bestevennenen min er en dødstynn, skranglete og merkelig nerd Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Bestevennenen min er en dødstynn, skranglete og merkelig nerd 7398973[/snapback] Hahahaha :!: Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Bestevennenen min er en dødstynn, skranglete og merkelig nerd 7398973[/snapback] haha, ingenting er verre enn å havne i vennefella!! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Herregud, kjærlighetslivet mitt kunne ikke vært bedre <3 Møtte drømmejenta for 4 måneder siden, og har siden bare blitt mer og mer forelsket. De siste par ukene har vært litt vanskelige, men nå går alt supert igjen. Er det normalt å fortsatt være hodestups forelsket etter fire måneder? Jeg har aldri følt sånn for noen lengre. <3<3<3<3<3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg