Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis ikke du sier det til henne, vil det stille deg i et dårlig lys, siden da har du løyet når du sa at du hadde noe viktig å si henne.

 

Så nå har du på en måte tvunget deg selv...

 

Jeg har hatt en kjip jobbehelg nå, men tror på en lykkelig slutt på mitt lille kjærlighetsdrama innen de(n) nærmeste uken(e)...

Lenke til kommentar

Mhm... skulle ønske eg ikkje tenkte på hun.

Hun e så spesiellt, det går ikkje en time hun ikkje streifer tankene mine.

Stemmen, øynene...åååååååå..

Også så mye rart eg tenker på... har jo lyst til å bli sammen med hun men det ser mørkt ut.. og då skylder eg må meg selv.. uansett om hun sier hun liksom ikke er klar for noe... eg føler at eg ikkje hva interresant nok.. og det gjør meg deppa.

men hun e jo så utrolig, hun e liksom alt eg har drømt om også strekker ikkje eg til... virkelig.. jævlig følelse.. :cry:

 

Sitter fast liksom med så mye tanker.. at eg stopper opp eg fryser.. bare tenker og tenker på hun.. skulle ønske hun bare sa.. fuck off looooser.. vil ikke ha deg.. istedet for å aldri utelukke det at eg har muligheten til et forhold med hun... men eg vil så gjerne være i et forhold med hun.. men for mange tanker og følelser.. klarer ikke å gjøre noe riktig for tida..

Sitter foran dataen og bare venter på hun skal logge på...

 

Eg overlever... eg e vant med det.. fatter bare ikke at eg lærer.. jenter og meg har aldri vært noe god kombinasjon..

Trodde hun var anderledes.. men sånn e det no med alle jentene.. gutt liker jente.. jente ikke returnerer følelser.. gutt deppe.. og være lei seg.. klisje aktig dritt liv..

 

Også vet eg jo ikkje sikkert om hun liker meg.. eller om hun i det hele tatt føler et snev av interesse i meg... nei.. faen.. skulle bytte dekk på bilen i dag.. tok så lang tid.... kom liksom i gang og det.. men pappa ble sur for eg brukte så lang tid også ble eg forbanna også ja.. snakke ikkje med han no. iallefall..

 

Alt e så utrolig defust.. klarer ikke å konsentrer meg om noe lenger.. bare tenker og tenker og tenker men klarer aldri å komme frem til noen form for konklusjon blir bare mer deppa..

Endret av chills
Lenke til kommentar
Er det litt sånn nerde-problem å ikke klare helt å tilnærme seg andre mennesker? :p Bor sammen med min kjære forlovede jeg da. og har egentlig lite å klage over :) Nettopp flyttet til større leilighet og greier.

 

Funker kanskje fordi vi begge er like nerder :p

5148151[/snapback]

Jeg regner meg ikke som nerd (men jeg henger her allikevel, forstå det den som kan), men jeg har også hatt mine problemer med jenter. Men det er kanskje et godt flertall av tapende menn her inne, som ikke helt når opp til den jenta de vil ha. Kanskje er det fordi mange her er nerder, eller kanskje er det fordi de sikter for høyt, sikter feil, eller whateva. Kanskje er det bare de med kjærlighetsproblemer som skriver her... :roll:

Lenke til kommentar

Hun liker snø... jeg ser det for meg.

Vi går bortover mot busstoppet, en kald desember kveld.

Bakken er kald, bakken glitrer i lyset av gatelykten, det er helt stille.

Vi sier ingenting, bare stopper opp og ser hverandre dypt inn i øynene.

De vakreste øynene du noen gang har sett, stirrer tilbake på meg.

Jeg kjenner følelsen av trygghet og kjærlighet velter over meg.

Hun omfavner meg, varmen, tryggheten, lukten, jeg slapper av i armene på en som elsker meg. Alt er bra, tiden går saktere, alt stopper opp.

Jeg åpner øynene, det har så forsiktig begynt å snø.

Hun snur seg å ser mot lyktestolpen, snøen legger seg i veien, jeg kysser hun på skinnet. Øynene våres møtes igjen, hun biter seg forsiktig i lebben samtidig som hun lener seg mot meg. Varmen, smaken, alt er så intenst.

 

Dette føler eg... faen ta folk då.. ka sliter dere med..

 

Jeg har postet denne her... fordi det handler om kjærlighet....

Dette følte jeg i dag.. folk i OT-baren gikk jo bananas...

Endret av chills
Lenke til kommentar
Er det litt sånn nerde-problem å ikke klare helt å tilnærme seg andre mennesker? :p Bor sammen med min kjære forlovede jeg da. og har egentlig lite å klage over :) Nettopp flyttet til større leilighet og greier.

 

Funker kanskje fordi vi begge er like nerder :p

5148151[/snapback]

Gratulerer. :)

 

Tror muligens jeg kommer til å flytte sammen med ei viss jente til etter sommeren.

Men vi får se.

 

Virker koselig ihvertfall.

Lenke til kommentar
Bor sammen med min kjære forlovede jeg da. og har egentlig lite å klage over :) Nettopp flyttet til større leilighet og greier.

 

Funker kanskje fordi vi begge er like nerder :p

5148151[/snapback]

 

 

hørtes skikkelig koselig ut :love:

5148749[/snapback]

Hva hørtes koselig ut? at vi er begge like nerder ? :p hehe... neida ;)

 

Men praktisk er det i alle fall :p

Lenke til kommentar

Ordet kjærlighet må være et samlet begrep på å ha det jævlig, bra, gøy, trist, skuffet, nei... eg er så utrolig.. lei meg.. puster tungt.. får faen ikke sove... men trøtt e eg.

Skulle ønske eg en gang fikk møte hun, bare en gang. Eg klandrer hun ikkje, :cry:

eg forstår ka hun mener og vil. Eg lider for tiden, skikkelig lider.

Før hva eg bare deppa, no lider eg, ååå så ondt det gjør.

Skulle ønske eg bare kunne sovne, våkne i morra og så hadde eg glemte alt om hun.

Faen ass.. bare en gang.. se hun. Bare å gå forbi hun i byn... :cry:

skikkelig kjipt.. jævlig kjipt.. :dontgetit::(

Lenke til kommentar

Og nei du.. har blitt skuffet før og holder meg på sparebluss når det kommer til det.. men seff.. håper eg og drømmer..

Forelsket i selve forelskelsen mhm må fordøye den litt du.

Eg vetsje.. men eg tror eg hadde følt meg bedre viss eg hadde møtt hun, det hadde svart på så mye eg tenker på...

eg tenker heller omvendt.. at hun bli skuffet.. det e mitt værste mareritt..

Endret av chills
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Ordet kjærlighet må være et samlet begrep på å ha det jævlig, bra, gøy, trist, skuffet, nei... eg er så utrolig.. lei meg.. puster tungt.. får faen ikke sove... men trøtt e eg.

Skulle ønske eg en gang fikk møte hun, bare en gang. Eg klandrer hun ikkje,  :cry:

eg forstår ka hun mener og vil. Eg lider for tiden, skikkelig lider.

Før hva eg bare deppa, no lider eg, ååå så ondt det gjør.

Skulle ønske eg bare kunne sovne, våkne i morra og så hadde eg glemte alt om hun.

Faen ass.. bare en gang.. se hun. Bare å gå forbi hun i byn...  :cry:

skikkelig kjipt.. jævlig kjipt..  :dontgetit:  :(

5150004[/snapback]

Jenter er noe dritt til tider, føler med deg :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...