Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Spying og klining er ikke så god kombinasjon :)

7337495[/snapback]

De fleste fester har tilgang til tannbørste eventuelt sprit for å skylle bort smaken? ;)

7337551[/snapback]

Jeg bruket alltid å ha med min "Jordan vet hvordan" i baklomma når jeg drar på fest :ermm:

 

Eventuelt låner jeg tannkosten til han som bor der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Husker da jeg og x'n ble sammen, da var hun den fulleste ^^

 

Spying og klining er ikke så god kombinasjon :)

7337495[/snapback]

:!: Aner du hvor desperat dette hørtes ut ved første øyekast? :D

7338965[/snapback]

 

Hehe, jeg var jo desperat ja :p

Vært forelsket i henne i nesten ett år før vi ble sammen, og viste egentlig ikke helt at hun likte meg :)

Lenke til kommentar
Husker da jeg og x'n ble sammen, da var hun den fulleste ^^

 

Spying og klining er ikke så god kombinasjon :)

7337495[/snapback]

:!: Aner du hvor desperat dette hørtes ut ved første øyekast? :D

7338965[/snapback]

 

Hehe, jeg var jo desperat ja :p

Vært forelsket i henne i nesten ett år før vi ble sammen, og viste egentlig ikke helt at hun likte meg :)

7339333[/snapback]

 

Eid?

Lenke til kommentar

Hei, jeg er litt småforelska i ei jente i klassen, (Går VK2). Har vært på et par russekroer, og det har endt opp med mye dansing, og i det siste veldig intim dansing. Det har aldri blitt noe mer enn bare det. Problemet er bare det at når vi er på skolen, så snakker vi ikke sammen. Hvis jeg spør henne om noe, så svarer hun, men det blir aldri en skikkelig samtale av det.

 

Nå skal jeg ikke legge skjul på at jeg er en smule sjenert og tilbaketrukken, men jeg klarer fint å ha samtaler med andre jenter. Noen tips?

Lenke til kommentar
Hei, jeg er litt småforelska i ei jente i klassen, (Går VK2). Har vært på et par russekroer, og det har endt opp med mye dansing, og i det siste veldig intim dansing. Det har aldri blitt noe mer enn bare det. Problemet er bare det at når vi er på skolen, så snakker vi ikke sammen. Hvis jeg spør henne om noe, så svarer hun, men det blir aldri en skikkelig samtale av det.

 

Nå skal jeg ikke legge skjul på at jeg er en smule sjenert og tilbaketrukken, men jeg klarer fint å ha samtaler med andre jenter. Noen tips?

7350696[/snapback]

 

Vil tro du må ta tiden til hjelp, prøv å holde en samtale med henne, om ett emne, så kansje dere blir bedre kjent :)

 

Kan jo hende hun vil akkurat det samme :)

Lenke til kommentar

Tror jeg har gjort tidenes ofring ihvertfall. Er ei jeg har vært forelsket i veldig lenge, har holdt følelsene inni meg og ikke gjort noe som helst. Dette har funket for meg bestandig, men ikke med denne jenta. Jeg viste jeg ikke kom til å se noe mer til henne etter idag så jeg fikk litt panikk, men jeg dro uten å si noe som helst. Kommer hjem og kjenner klumpen i halsen som blir bare større og større.

 

Jeg løper ut frontdøren og løper 1km fort som faen hvor jeg heldigvis finner en taxi hvor jeg kjører tilbake og greier å stoppe henne. Blafrer ut alt om følelsene mine. Hun er sammen med noen andre, men sa jeg bare MÅTTE få ut følelsene mine om henne. Hun sa "Vet ikke helt hva jeg skal si" men fy flate som det lettet å bare få sagt det. Nå er ballen i hennes spill, men tviler det skjer noe som helst. Egentlig helt jævlig å bli helt fortapt i en person som allerede er opptatt. Håper seriøst jeg greier å komme over henne. Men om jeg IKKE hadde løpt ut frontdøra som jeg gjorde, tror jeg seriøst jeg hadde lidd i flere uker etterpå. Var ufattelig godt å bare få det ut.

 

Det som er så kjipt er at jeg totalt har mistet interessen med å dra til byen og møte noen andre, hun er Mrs. Perfekt for min del. Alle framover nå kommer til å bli sammenlignet med henne, det er det kjipe med det. Har vært forelsket før, men dette var langt større. Forelskelse har jeg lett greid å skjult før, dette greide jeg seriøst ikke å holde inne.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Har en liten problemstilling jeg trenger hjelp med:

 

Tidligere denne uka var det en jente på skolen som kom bort til meg mens jeg gjorde skolearbeid og ga meg en lapp der det stod: "du er utrolig deilig"

Det jeg lurer på er om jenta er seriøs eller ikke. Det er jo ikke så moro å prøve seg hvis hun ikke er seriøs, men hun har også ved tidligere anledninger snakket om at vi burde bli bedre kjent, noe jeg har oppfattet som spøk. Dette høres kanskje patetisk ut, men jeg er bare 14 år og har liten erfaring med kjærlighet.

Lenke til kommentar
Har en liten problemstilling jeg trenger hjelp med:

 

Tidligere denne uka var det en jente på skolen som kom bort til meg mens jeg gjorde skolearbeid og ga meg en lapp der det stod: "du er utrolig deilig"

Det jeg lurer på er om jenta er seriøs eller ikke. Det er jo ikke så moro å prøve seg hvis hun ikke er seriøs, men hun har også ved tidligere anledninger snakket om at vi burde bli bedre kjent, noe jeg har oppfattet som spøk. Dette høres kanskje patetisk ut, men jeg er bare 14 år og har liten erfaring med kjærlighet.

7353828[/snapback]

Faren her er jo at du er et offer for practical jokes fra henne og kanskje venninnene..

Prøv å "spøk" tilbake, gi tvetydige meldinger og se reaksjonen.

Lenke til kommentar
Faren her er jo at du er et offer for practical jokes fra henne og kanskje venninnene..

Prøv å "spøk" tilbake, gi tvetydige meldinger og se reaksjonen.

7354243[/snapback]

 

Er jeg som er gjesten hvis noen lurer.

 

Det er nok dette som er problemet. Er nok ikke skolens største spøkefugl ;)

Og hvis hun og venninnene spøker har de nok funnet seg et godt mål!

Endret av Tinmar
Lenke til kommentar

I dag har jeg faktisk skaffet meg en date!

 

Satt på bussen på vei til butikken, bussen var helt tom da jeg gikk på, men på neste stopp kom den en utrolig flott jente inn på bussen. Jeg greide ikke å la være å se på henne, og jeg tror nok hun merket dette. Etter noen minutter bestemte jeg meg for å gå bort til henne. Spurte om jeg fikk sitte med hun, og det var helt greit for hun (selv om vi var de eneste i bussen). Fikk egentlig ikke med meg så mye mer, men vi skal møtes igjen i kveld!

Lenke til kommentar
I dag har jeg faktisk skaffet meg en date!

 

Satt på bussen på vei til butikken, bussen var helt tom da jeg gikk på, men på neste stopp kom den en utrolig flott jente inn på bussen. Jeg greide ikke å la være å se på henne, og jeg tror nok hun merket dette. Etter noen minutter bestemte jeg meg for å gå bort til henne. Spurte om jeg fikk sitte med hun, og det var helt greit for hun (selv om vi var de eneste i bussen). Fikk egentlig ikke med meg så mye mer, men vi skal møtes igjen i kveld!

7354824[/snapback]

 

Oj, så moro! Du har jammen meg guts som tør å gå bort til en person på den måten. :thumbup:

Lenke til kommentar
I dag har jeg faktisk skaffet meg en date!

 

Satt på bussen på vei til butikken, bussen var helt tom da jeg gikk på, men på neste stopp kom den en utrolig flott jente inn på bussen. Jeg greide ikke å la være å se på henne, og jeg tror nok hun merket dette. Etter noen minutter bestemte jeg meg for å gå bort til henne. Spurte om jeg fikk sitte med hun, og det var helt greit for hun (selv om vi var de eneste i bussen). Fikk egentlig ikke med meg så mye mer, men vi skal møtes igjen i kveld!

7354824[/snapback]

 

Oj, så moro! Du har jammen meg guts som tør å gå bort til en person på den måten. :thumbup:

7356452[/snapback]

Det var jo mest fordi jeg så at hun så at jeg så (hmm, ja) på hun og hun smilte at jeg turde å gå bort.

 

 

Hvordan gikk deiten abrakablablabla?

7359824[/snapback]

Gikk flott det, men jeg ser mer for meg et venneforhold enn noe kjærlighetsgreier, men akkurat det er jeg godt fornøyd med.

 

Hvis noen er interessert i hva vi gjorde på så kan jeg fortelle at vi var på café/restaurant først før vi gikk hjem til meg og så på film.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...