Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rent hypotetisk, er det alltid gutten som fra man blir kjent til man er sammen som skal sørge for at det er en viss fremgang i forholdet? Tenker på alt fra og med man møtes, kanskje får en klem, sitter seg ned ved siden av hverandre, holder hverandre i hendene og slike ting. Er det gutten som skal sørge for at slikt skjer? Føler det litt slik jeg. Alltid jeg som må hinte til om jenten vil holde meg i hendene eller kanskje jeg skal stryke henne på låret. Hvordan er det for dere?

7333606[/snapback]

 

Næh. Hvis jeg vet at det er en viss interesse der, så gidder jeg ikke vente.

Lenke til kommentar
Er du normalt oppegående og det er deg på bildet der så tror jeg ikke du har noe problem. Selvfølgelig ikke lett å finne den rette, men når du finner han så er det bare å gå bort å si hei, også har du han. Gutter er easy!

 

 

Edit; Ehm, det jeg sa nå ble jo helt feil. Hvordan kan du vite han er den rette uten å ha sagt hei engang.

 

Dagens moral; ikke hør på meg!

7335773[/snapback]

 

Hmm.. Det er ikke like lett å faktisk finne de guttene man vil hilse på da:( ..Det som er litt av problemet!

Er meg på bilde, og jeg har problemer med å finne gutter :wee:

 

 

Neppe: Jeg har vært på fest i det siste da.. ikke finni noen som det ikke har gått dårlig med :/

 

 

..Men men.. Er vel bare sånn at man må vente å se, vente på at DEN gutten skal komme inn i ditt liv? Er det sånn at man bare skal sitte på rævva å vente? Jeg synes det høres litt feil ut. Burde man ikke prøve å finne noen eller noe? :p :/

Lenke til kommentar
Det som IKKE er sunt må jo være å jobbe/gå på skole sammen da.

7331812[/snapback]

Og hvorfor skulle det være usunt?

Jeg selv går på samme skole som jenta mi, og vi får kanskje litt over en time til hverandre i skoletiden hver dag. I dag har vi vært sammen i 7 måneder ( :fun: ), og forholdet er så bra som aldri før. Når man bor sammen får man som regel mer enn en time sammen hver dag.

Lenke til kommentar

Pjuus: gå på fester, vær sosial og så kan den rette komme gående.

 

Ikke avskriv folk kun fordi de ikke er helt "på topp" utseendemessig, kjenner flere jenter som gjør akkurat det. De avskriver gutter som ikke ser så bra ut, men som egentlig er flotte folk.

 

Personlig så har jeg ikke hatt så mange forhold, kun to seriøse forhold i en alder av 18. Den ene ble jeg sammen med på en klassetur, og den andre var en "venn av en venn" som jeg ble bedre kjent med osv :)

 

Good Hunting! :thumbup:

Lenke til kommentar
Pjuus: gå på fester, vær sosial og så kan den rette komme gående.

 

Ikke avskriv folk kun fordi de ikke er helt "på topp" utseendemessig, kjenner flere jenter som gjør akkurat det. De avskriver gutter som ikke ser så bra ut, men som egentlig er flotte folk.

 

Personlig så har jeg ikke hatt så mange forhold, kun to seriøse forhold i en alder av 18. Den ene ble jeg sammen med på en klassetur, og den andre var en "venn av en venn" som jeg ble bedre kjent med osv :)

 

Good Hunting!  :thumbup:

7337818[/snapback]

 

Jeg vil ikke si jeg avskriver gutter pga utseendet hans.. Jeg gir dem en sjangse, men funker det ikke for meg kan jeg jo ikke late som at det funker for å være grei heller!! Jeg er ikke "på topp" utseendemessig sjøl, så veit nok hvordan det er og utsetter ikke andre for den smerten det kan føre til!! :wee:

 

Men jeg går på fester som sagt. nettopp begynt, men forde.. Kan ikke feste hver hælj, det sliter på pengene og skolen! Prøver også å være sosial, men det ser ikke ut til å funke.. Ingen som gir meg en sjangse! Slik jeg føler det hvertfall..

 

Kan vel si jeg ikke har store erfaringer innen forhold sjøl, så! Ja..

Lenke til kommentar

Pjuus: Kjærligheten kommer når du minst venter det. Bare prøv å være litt sosial og bli kjent med folk. Når du har blitt kjent med en del nye personer, kan det hende at du faller for en av dem. Utseende har jo sitt å si, men om en av de som har et greit utseende ikke helt virker som din type den første kvelden, kan det godt hende at vedkommende viser seg å være det ved en senere anledning. Altså: ikke døm folk etter den første gangen dere møtes. Han kan være en ålreit fyr selv om han ikke har samme musikksmak, filmpreferanser, faglige interesseområder e.l. som deg. Om dere bruker en hel festkveld på å diskutere filmer, har du bare fått se en side av ham, og selv om dere ikke er enige på det området, kan det hende at dere er enige om mye annet. Nå vet ikke jeg om du liker gutter med samme interesser som deg, eller om du foretrekker rake motsetningen, men det var bare et eksempel.

Lenke til kommentar
Spying og klining er ikke så god kombinasjon :)

7337495[/snapback]

De fleste fester har tilgang til tannbørste eventuelt sprit for å skylle bort smaken? ;)

7337551[/snapback]

 

Joda.. hun drakk vann.. satt med dassen å klina hvær gang hun var færdig å spy..

var ikke helt edru selv, men tror ikke det smakte så godt akkurat :ermm:

 

og kansje litt rart for folk rundt der å se henne spy hvær gang hun klina med meg :!:

Endret av Complexity
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...