Sinnerboy Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Nå må det være ytterst få da som tilbringer 24 timer i døgnet, 7 dager i uken med sin bedre halvdel. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Det som IKKE er sunt må jo være å jobbe/gå på skole sammen da. Lenke til kommentar
Sinnerboy Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Er det ikke sånn at det er der folk møtes da? =P Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Nei, nei. Det er elskere og elskerinner som møtes der! Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Det som IKKE er sunt må jo være å jobbe/gå på skole sammen da. 7331812[/snapback] Jeg har hatt et forhold hvor jeg var sammen med i klassen min ifra 9. tom 2. klasse. Det går helt fint, så lenge dere ikke bare har de samme vennene og dere ikke er helt "avhengig" av hverandre. (konstant "må" være med hverandre) Men darkness har rett, de fleste par møtes ikke igjennom klassen, men ofte er det at man treffer en "venn av en venn" og så funker ting EDIT:Leifur. Endret 21. november 2006 av Xtra Lenke til kommentar
Seether Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg møtte min kjæreste på skolen, men det var helt i slutten av 10. klasse. Seinere endte vi opp på forskjellige skoler. Tror ikke det hadde funket om vi hadde gått på samme skole over en lengre periode. Hadde blitt dritt lei av ham Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg trenger sykt mye hjelp. Øhm. Skoleball snart og jeg må finne meg en dame i klassen å gå med. Men hvordan vet jeg om de liker mer? Hva gjør jeg? Er drit redd for å få nei Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg trenger sykt mye hjelp. Øhm. Skoleball snart og jeg må finne meg en dame i klassen å gå med. Men hvordan vet jeg om de liker mer? Hva gjør jeg? Er drit redd for å få nei 7332747[/snapback] Du spør, de svarer Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Liker mer hva? Om de liker deg mer slik at de vil gå på ball med deg? Sannelig ikke lett, nei. Jeg hadde veldig lyst til å spørre en gutt i klassen under meg da jeg gikk på ungdomskolen, men jeg turde ikke :S Men det er fordi jeg generelt sett hadde veldig dårlig selvtillitt på den tiden. Jeg har litt issues Lenke til kommentar
nerval Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Masse fisk i havet.. Er bare å hoppe i det.. Burde vel ha en viss anelse om hvem som kan være interessert? Er du nerden i klassen, er det sannsynligvis lite vits i å spørre klassens tøs.. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 er ikke akkurat nerd (tror jeg ). Men jeg tror ikke at jeg tør å spøre en jeg liker sann på skolen, i person. Heller msn. er det greit eller er det litt ... rart? mindre eller større sjangse for at hun sier ja like? Og er det noen måte jeg kan finne ut om noen liker meg? noen lette uten nødvendigvis spørre hun ? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hvis du ikke tør å spørre henne IRL, hvordan skal du ta tørre å føre en normal samtale med henne på ballet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Spør ei jente du er god venn med Hvis hun sier nei, så bare later du som du begynner å grine, så får hun dårlig samvittighet helt til ballet, og litt etter. Husk å være lei deg på ballet og Lenke til kommentar
nerval Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Sarkasme er en fin bil.. Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Rent hypotetisk, er det alltid gutten som fra man blir kjent til man er sammen som skal sørge for at det er en viss fremgang i forholdet? Tenker på alt fra og med man møtes, kanskje får en klem, sitter seg ned ved siden av hverandre, holder hverandre i hendene og slike ting. Er det gutten som skal sørge for at slikt skjer? Føler det litt slik jeg. Alltid jeg som må hinte til om jenten vil holde meg i hendene eller kanskje jeg skal stryke henne på låret. Hvordan er det for dere? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Rent hypotetisk, er det alltid gutten som fra man blir kjent til man er sammen som skal sørge for at det er en viss fremgang i forholdet? Tenker på alt fra og med man møtes, kanskje får en klem, sitter seg ned ved siden av hverandre, holder hverandre i hendene og slike ting. Er det gutten som skal sørge for at slikt skjer? Føler det litt slik jeg. Alltid jeg som må hinte til om jenten vil holde meg i hendene eller kanskje jeg skal stryke henne på låret. Hvordan er det for dere? 7333606[/snapback] Skal vel ikke være noen spesielle kjønnsroller på slikt. Men noen er initiativtakere andre ikke. Det går på tvers av kjønnene. Lenke til kommentar
chris Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Disse tidligere Fagerborg jentene er ikke lette å hanskes med altså, her snakker vi hot & cold for å si det sånn. Men hun får det som hun vil, Game on! Generelt så er de usynlige, kjente og har utrolige evner. Gjelder ikke alle. Lenke til kommentar
Pjuus Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg bare lurte på et fort spørsmål .. Hvordan kommer man egentlig i kontakt med gutter som er kjærestemateriell ?? Jeg er lei av å mislykkes hele tida ..Teit spørsmål, men vil gjerne vite det .. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Man drar på fest og snakker Enkelt og greit. PS! Ikke ta den fulleste. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Er du normalt oppegående og det er deg på bildet der så tror jeg ikke du har noe problem. Selvfølgelig ikke lett å finne den rette, men når du finner han så er det bare å gå bort å si hei, også har du han. Gutter er easy! Edit; Ehm, det jeg sa nå ble jo helt feil. Hvordan kan du vite han er den rette uten å ha sagt hei engang. Dagens moral; ikke hør på meg! Endret 22. november 2006 av Arbakadarba Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg