Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det som IKKE er sunt må jo være å jobbe/gå på skole sammen da.

7331812[/snapback]

 

Jeg har hatt et forhold hvor jeg var sammen med i klassen min ifra 9. tom 2. klasse. Det går helt fint, så lenge dere ikke bare har de samme vennene og dere ikke er helt "avhengig" av hverandre. (konstant "må" være med hverandre)

 

Men darkness har rett, de fleste par møtes ikke igjennom klassen, men ofte er det at man treffer en "venn av en venn" og så funker ting :)

 

EDIT:Leifur.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Spør ei jente du er god venn med :) Hvis hun sier nei, så bare later du som du begynner å grine, så får hun dårlig samvittighet helt til ballet, og litt etter. Husk å være lei deg på ballet og :)

Lenke til kommentar

Rent hypotetisk, er det alltid gutten som fra man blir kjent til man er sammen som skal sørge for at det er en viss fremgang i forholdet? Tenker på alt fra og med man møtes, kanskje får en klem, sitter seg ned ved siden av hverandre, holder hverandre i hendene og slike ting. Er det gutten som skal sørge for at slikt skjer? Føler det litt slik jeg. Alltid jeg som må hinte til om jenten vil holde meg i hendene eller kanskje jeg skal stryke henne på låret. Hvordan er det for dere?

Lenke til kommentar
Rent hypotetisk, er det alltid gutten som fra man blir kjent til man er sammen som skal sørge for at det er en viss fremgang i forholdet? Tenker på alt fra og med man møtes, kanskje får en klem, sitter seg ned ved siden av hverandre, holder hverandre i hendene og slike ting. Er det gutten som skal sørge for at slikt skjer? Føler det litt slik jeg. Alltid jeg som må hinte til om jenten vil holde meg i hendene eller kanskje jeg skal stryke henne på låret. Hvordan er det for dere?

7333606[/snapback]

Skal vel ikke være noen spesielle kjønnsroller på slikt. Men noen er initiativtakere andre ikke. Det går på tvers av kjønnene.

Lenke til kommentar

Er du normalt oppegående og det er deg på bildet der så tror jeg ikke du har noe problem. Selvfølgelig ikke lett å finne den rette, men når du finner han så er det bare å gå bort å si hei, også har du han. Gutter er easy!

 

 

Edit; Ehm, det jeg sa nå ble jo helt feil. Hvordan kan du vite han er den rette uten å ha sagt hei engang.

 

Dagens moral; ikke hør på meg!

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...