Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Masse å si, men er lat, så for å gjøre en lang historie kortere:

Meg, überjente med tidligere turbulent forhold, bestevenner, avstand, meg som reiser frem og tilbake på besøk, klining og tørrpuling, meg forelska, avstand igjen, forsøk på å glemme henne, men fortsatt ha henne som venn...

Er fortsatt forelska :(

Verste er at jeg tror hu er litt keen på meg og, men pga avstanden, så klarer hun ikke å hive seg inn i det og det gamle forholdet henger over henne som en mørk skygge. Mange vonde minner gjør at hun liksom vil være singel på den måten :(

Endret av Radar Of FDD
Lenke til kommentar
heller motsatt her.. når det blir slutt mellom meg å dama får alle kompisene mine seg damer :dontgetit:

7326300[/snapback]

Haha, sånn hadde jeg også det litt.

Jeg var nysingel og fresh. Ringe en kompiss å spørre om han blir med på kino "Neei skal til dama".

Prøve neste, "Nei, har besøk av dama"

Hva faan ?

Lenke til kommentar
heller motsatt her.. når det blir slutt mellom meg å dama får alle kompisene mine seg damer :dontgetit:

7326300[/snapback]

Haha, sånn hadde jeg også det litt.

Jeg var nysingel og fresh. Ringe en kompiss å spørre om han blir med på kino "Neei skal til dama".

Prøve neste, "Nei, har besøk av dama"

Hva faan ?

7326616[/snapback]

Sånn var det med meg også da jeg akkurat hadde blitt singel, men nå etter noen måneder har plutselig alle kompisene mine også blitt singel.

Å være singel har lenge vært sterkt undervurdert fra min side, men nå merker jeg jo at det er akkurat det jeg vil.

Lenke til kommentar
Må ikke bli for avhengig av hverandre nå da.

7321659[/snapback]

Høres ut som du bare har hatt kjipe kjærester =/ Gå å ødelegg for folka i SO istedenfor du :roll:

7330746[/snapback]

Har jeg bare hatt kjipe kjærester fordi jeg sier man ikke bør bli for avhengig av hverandre ? Ja vel, okei. :ermm:

Lenke til kommentar
Ikke når man har funnet den rette :) Man skal trossalt tåle å våkne opp sammen hver morgen også.

7331232[/snapback]

Defenetivt. Men å våkne opp med en er vel ikke så ille.

Men altså, man blir jo litt lei av hverandre om man skal trampe på hverandre hele tiden. Ikke sikkert alle blir det, men jeg blir.

Juless: Det ordner seg skal du se :)

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...