Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda joda, til begge to. Men jeg syntes bare det så ut som denne

 

Om du virkelig har lyst at det skal funke finner du en løsning  Så ser du at du kan se henne flere ganger i året. Det er bare et spm. om hvor viktig hun egentlig er for deg, og om du vil at det skal funke mellom dere.

Misforsto det til at du Marley kun får se dama én gang på ett år. Det er stor forskjell på "ett år" og "i år", var bare det jeg ville oppklare.. ;)

Lenke til kommentar
Ok, jeg missforsto litt.

 

..Men uansett, om han virkelig vil kan han få til å treffe henne flere ganger. Han må tenkte positivt :D

7281809[/snapback]

 

ikke nødvendigvis..

 

nå ser det ut til at singel livet begynner å gå mot slutten også.. vet ikke helt hva jeg føler om dette egentlig.. hard to let go :no:

Endret av nerval
Lenke til kommentar
For mange er det nyforelskelsen og selve "jakten" som er spennende. Og med en gang den andre personen bekrefter sin interesse (f. eks ved å si at "jeg liker deg" "glad i deg" osv), er jakten avsluttet, og personen blir mindre interessant.

Det er ikke morsomt, nei. Og man får ikke gjort så mye med det enn bare å vente til en vokser det av seg, om man gjør det.

7274057[/snapback]

 

 

"The thrill of the chase"

Lenke til kommentar

Jaja, da bærer det av sted til 3 dagers julebord i Geilo.. Kommer til å kreve litt selvbeherskelse hvis jeg skal komme igjennom dette, uten å gjøre noe jeg kommer til å angre på.. Hmm, er vel egentlig fri og frank til å gjøre det jeg vil, er jo ikke offisielt sammen med hu jeg driver av med enda :hmm:

Lenke til kommentar

...men oj, så lite gøy det blir om du faktisk blir sammen med den dama, og det kommer opp spørsmål om hva som skjedde på det julebordet, sånn helt tilfeldig... da er det deilig å kunne være ærlig ;) "Du var den eneste i tankene mine"... selv om virkeligheten sjelden er sånn.

 

Jeg bruker alltid snu situasjonen på huet. Hadde HUN drevet med noen andre, så hadde vel ikke du villet hatt noe med henne å gjøre kan jeg regne med... så er spørsmålet da, om du vil være en kar full av løgn eller en rettmessig kar.

Lenke til kommentar

Den siste tida har jeg vært mer deppa enn noen gang før. Jeg har sitti hjemme hver dag etter skolen eller en aktivitet jeg går på uten å gjøre noen ting! Alle tingene jeg har verdsatt før betyr ikke noe lenger. Dataen og TVen spesielt.

 

Tror dette kan ha en sammenheng med at jeg i det siste har begynt å tenke mer på det sosiale ved livet, og det med å finne en å dele livet med.

 

Virkelig rart hva følelser og tanker for andre mennesker kan gjøre med en...

 

Noen har/har hatt samme følelsen?

 

Vet ikke hva jeg skal gjøre lenger. Istedet for å sitte foran skjermen en kveld kunne jeg heller tenkt meg å dra (omså alene!) til et kjøpesenter eller noe liknende, bare for å se folk...

 

Har aldri vært i den største sosiale kretsen, så ikke alltid jeg kan være med venner...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...