Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Jeg har en liten mistanke om at en jente i klassen har the hots for meg :S

Hun hadde lagt seg på bordet i friminuttet bare på spøk, og da jeg begynte å stryke henne på kinnet, ble hun blodrød.

 

En kompis av meg sa at han ikke fikk lov til slikt, og da spurte jeg hvem hun likte best (jeg mente det vennlig), og hun svarte ikke, bare ble rød og fniste.

 

Mulig jeg tar feil. Jeg håper jeg tar feil. Vil ikke knuse flere hjerter. Jævlig nok første gangen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ikke at han har gjort noe galt jeg. Den dagen ett kvinnemenneske klikker på meg for noe slikt, er det bare å pakke sakene å dra.. Må da for .... ha lov til å ha ett liv, og slippe å tenke på at: "uff, tenk om jeg gjør slik og slik, da kan folk missforstå og dama klikker" Nei, det er nok ikke noe for meg..

Endret av nerval
Lenke til kommentar
Ser ikke at han har gjort noe galt jeg. Den dagen ett kvinnemenneske klikker på meg for noe slikt, er det bare å pakke sakene å dra.. Må da for .... ha lov til å ha ett liv, og slippe å tenke på at: "uff, tenk om jeg gjør slik og slik, da kan folk missforstå og dama klikker"  Nei, det er nok ikke noe for meg..

7275608[/snapback]

 

 

Enig :wee: Gjør som dere føler for, og ikke tenk på hva dama vil tro seinere!! Så lenge dere ikke er utro eller gjør noe helt forferdelig, burde det gå greit! Venner kan da "kose" med hverandre de å=) Altså gi klemmer til hverandre etc. Bare man ikke går over grensen :)

Lenke til kommentar
Ser ikke at han har gjort noe galt jeg. Den dagen ett kvinnemenneske klikker på meg for noe slikt, er det bare å pakke sakene å dra.. Må da for .... ha lov til å ha ett liv, og slippe å tenke på at: "uff, tenk om jeg gjør slik og slik, da kan folk missforstå og dama klikker"  Nei, det er nok ikke noe for meg..

7275608[/snapback]

 

 

Enig :wee: Gjør som dere føler for, og ikke tenk på hva dama vil tro seinere!! Så lenge dere ikke er utro eller gjør noe helt forferdelig, burde det gå greit! Venner kan da "kose" med hverandre de å=) Altså gi klemmer til hverandre etc. Bare man ikke går over grensen :)

7275682[/snapback]

Og derfor er det ikke noe galt med å gi min gode venn Pjuus en skikkelig klem :) *klem*

Lenke til kommentar
er syndtristleit. kvifor ikkje meir om eg tør spørre?

7280614[/snapback]

Bare en gang? Da offer du ikke nok for henne man...

7280704[/snapback]

 

Svarer på begge disse jeg.

 

Jeg får ikke sett henne mer (kanskje en gang rett før jul, hvis ingenting kommer i veien) fordi jeg midt i desember drar til Australia for å "feire" jul og søstera mi gifter seg lille julaften.

 

Jeg er ikke hjemme igjen før litt uti januar. :hm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...