Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Du e hellig du.. skulle gitt alt for å i det hele tatt. møte.. "den jenta".. hun e liksom så...... jepp spesiell e ordet.. men hun e altfor strict...

Å gid hadde jeg kunne tilbringt en dag i byn med hun.. oh fy faen.. hadde vært så utrolig.. det topper alt.. liksom..

skulle ønske eg hadde noen venner å snakke ut om dette til.. det ikkje lett.. men eg overlever som hun selv sier + det som skjer skjer..

Endret av chills
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan begynne med å slappe av...oh skremmende tanke men du kan liksom ikke konkludere med en dritt før du har snakke med hun igjen.....

Det kan være 1000 talls. grunner for hun ikkje har logga på.. ikkje les for mye i ting som egentlig ikke er opp til noen av dere....

vente e alt du kan gjøre til du får snakka med hun... så skriver du her kordan det gikk.... ;)

Lenke til kommentar

Ok, jeg tror jeg har et problem. Vet ikke helt om det er så stort, det må jeg finne ut av. Men uansett, var på fest i går. Der møtte jeg en utrolig søt jente, vi rotet en god stund og før jeg visste ordet av det hadde vi funnet et rom...og ja, vi gikk rett og slett litt for langt :(

Jeg fikk nummeret hennes, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre...

Lenke til kommentar
EDIT: Scarface, jeg tror det er en naturlov at menn ikke kan bli gode venner med kvinner uten å bli litt forelsket i dem. Den eneste muligheten for at man "bare" kan være gode venner, er om du ikke finner henne fysisk tiltrekkende i det hele tatt. Og begynner du å få følelser, synes jeg bare du skal kaste deg ut i det, selv om du får oppleve den sure svie får du også litt av den søte kløe.

Har snakket en god del med hun, og det virker som vi faktisk var bekymret for akkurat det samme. Og i natt lå vi å koste litt på sofaen, så kanskje jeg slipper å finne ut av det dilemmaet.

 

Edit: Eller ikke... Kvinnfolk er faen stress... :hrm:

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar

Tok en råsjangs og sendte sms igår kveld til en jente jeg er steinforelska i og sa at jeg hadde noe viktig jeg måtte snakke med henne om, hadde tenkt å ringe, men det passa ikke.

 

Så da blir det face to face mest sannsynlig i løpet av uka. Skal si rett ut til henne at jeg er forelska i henne og at hun er den peneste og mest omtenksomme jenta jeg noensinne har møtt (det er faenmeg fakta, hun er helt perfekt).

 

Er redd for at jeg feiger ut ass, men skal prøve å pushe megselv til å gjøre det. Greier ikke å holde følelsene inne lenger. Hvis jeg får et nei så vet jeg ihvertfall at det ikke kommer til å skje, og kanskje jeg slipper å lide med tanken på at denne faktisk kan gå, men at jeg er for feig til å prøve.

 

Er lei av å være feig!

 

Er forresten så feig at jeg såvidt tør å poste dette her. Har skrevet flere ganger, men så viska ut og driti i det. :ermm:

 

Deilig å få det ut =)

Lenke til kommentar
Tok en råsjangs og sendte sms igår kveld til en jente jeg er steinforelska i og sa at jeg hadde noe viktig jeg måtte snakke med henne om, hadde tenkt å ringe, men det passa ikke.

 

Så da blir det face to face mest sannsynlig i løpet av uka. Skal si rett ut til henne at jeg er forelska i henne og at hun er den peneste og mest omtenksomme jenta jeg noensinne har møtt (det er faenmeg fakta, hun er helt perfekt).

 

Er redd for at jeg feiger ut ass, men skal prøve å pushe megselv til å gjøre det. Greier ikke å holde følelsene inne lenger. Hvis jeg får et nei så vet jeg ihvertfall at det ikke kommer til å skje, og kanskje jeg slipper å lide med tanken på at denne faktisk kan gå, men at jeg er for feig til å prøve.

 

Er lei av å være feig!

 

Er forresten så feig at jeg såvidt tør å poste dette her. Har skrevet flere ganger, men så viska ut og driti i det.  :ermm:

 

Deilig å få det ut =)

5147101[/snapback]

 

Det var noe av det mest fornuftige jeg har hørt i dag :thumbup: Det er slike ting som gjør at man kommer noen steder i livet :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...