Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

For mange er det nyforelskelsen og selve "jakten" som er spennende. Og med en gang den andre personen bekrefter sin interesse (f. eks ved å si at "jeg liker deg" "glad i deg" osv), er jakten avsluttet, og personen blir mindre interessant.

Det er ikke morsomt, nei. Og man får ikke gjort så mye med det enn bare å vente til en vokser det av seg, om man gjør det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For mange er det nyforelskelsen og selve "jakten" som er spennende. Og med en gang den andre personen bekrefter sin interesse (f. eks ved å si at "jeg liker deg" "glad i deg" osv), er jakten avsluttet, og personen blir mindre interessant.

Det er ikke morsomt, nei. Og man får ikke gjort så mye med det enn bare å vente til en vokser det av seg, om man gjør det.

7274057[/snapback]

QFT :(

Lenke til kommentar
OT: Bazukh, nå har du å fortelle hva den avataren din er, for jeg har gjettet meg blind. Er det et speil?! *frust*

7274035[/snapback]

Det er et speil, ja. Som står i en krapp sving. Også er det steinsprut på, som mamma lurte meg til å tro at var kulehull da jeg var liten :ermm:

 

For mange er det nyforelskelsen og selve "jakten" som er spennende. Og med en gang den andre personen bekrefter sin interesse (f. eks ved å si at "jeg liker deg" "glad i deg" osv), er jakten avsluttet, og personen blir mindre interessant.

Det er ikke morsomt, nei. Og man får ikke gjort så mye med det enn bare å vente til en vokser det av seg, om man gjør det.

7274057[/snapback]

Joda, men jeg klarer alltid å dra den litt lenger, også får jeg noia.

Så jeg har begynt å få noia for å få noia O.o

Også får jeg noia for å såre folk, for det ender som oftest sånn.

Og blabla. Jeg er bare blitt sånn.. noiaman? :hmm:

Lenke til kommentar

Ah, et sladrespeil.. Da er nattesøvnen min gjenvunnet! Takk! ;)

 

 

Det er nettopp det, å såre folk er det siste man vil. Så i lengden blir det til at man "får noia for noia" som du sier, og bare dropper hele fiskinga, fordi man er redd for at man ikke vil like fangsten om man får den..

 

Finnes det krydder og sauser for slikt? o_O

Lenke til kommentar
Hm. Pulekompiser og ONS?

 

Litt mer OT: Er du toth42 fra forumet på dsgf? ^^,

7274289[/snapback]

Var det en invitasjon? :p

 

Yep, it's me.. dsgf ftw! ;)

 

Det er noe man vokser av seg, og som ikke skjer dersom man treffer noen man faktisk liker. Viktig å ikke rushe ting, tror jeg!

7274304[/snapback]

Tjaa.. nå er jeg noen år eldre enn deg, uten at det nødvendigvis betyr noe. Det jeg mener er at jeg har vært med på begge deler, både at man vil ha fisken når den kommer på land, og at man ikke vil. Så jeg tror ikke det har _så_ mye med alder.

Det er vel mer det at når snøret er ute, må man hale det litt inn for å se hva slags fisk man har fått, og da hender deg seg at det er en uer, horngjel eller annen fisk man egentlig ikke ville ha likevel..

En gang imellom kommer jo 12Kg's laksen, man må bare sile litt makrell først.. ;)

Lenke til kommentar

Har vært med på akkurat det samme, perfekt jente i teorien. Match made in heaven når det kommer til interesser, meninger, utseende og alt mulig. Men, følelsene man bare ikke kan styre for alt i verden, kom ikke. Kunne man velge hvem man vil forelske seg i, hadde alt vært mye enklere..

Lenke til kommentar

Sant det der. Jeg sleit som f... i flere uker etter å ha truffet ei jente på en konsert som tydeligvis var en smule desperat. Vi var en liten gjeng som satt ved et bord og ventet, også satt denne jenta helt alene da. Og hun ene som var med oss ville invitere henne bort til oss siden hun så ensom ut.

 

Joda, hun havna ved siden av meg. Og mens vi sto ute på gulvet begynte hun bare plutselig å råkline med meg, helt ut av det blå. Fint det, tenkte jo jeg, og vi hang sammen resten av kvelden, ringte hverandre i dagesvis etterpå. Hun var en sånn som burde vært perfekt for meg. Men jeg klarte liksom ikke å få noe følelser for henne likevel, selv om hun var pen og søt og spilte Playstation hjemme (litt nerdete mao.) og digga all mulig metalmusikk. Inviterte henne med på fest hos nevnte kompiser ei uke eller to senere, og vi endte opp i klinings igjen, da. Men det var liksom mest fordi jeg følte jeg "måtte" siden hun var der og ikke kjente noen andre. Så så jeg hun skrive tekstmeldinger til MORA SI om at hun hadde fått ny kjæreste, og han var så kjekk..*alarm*

 

Så etter ei uke med dårlig samvittighet og lite søvn måtte jeg bare ringe henne og si at jeg ikke følte noenting, følte meg skikkelig slem. Og hun var enig i at det gikk litt fort, osv.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Hvor gammel? Godt over 20. Husker faktisk ikke (det er et par år siden nå).

 

Ja, hun satt faktisk og teksta frem og tilbake med mora si om at jeg måtte møte dem og sånt..da slo alarmen seg på for å si det sånn. Så liksom for meg en far stå i kirka med hagle og tvinge meg til å si Ja eller DØ.

Lenke til kommentar
Hvor gammel? Godt over 20. Husker faktisk ikke (det er et par år siden nå).

 

Ja, hun satt faktisk og teksta frem og tilbake med mora si om at jeg måtte møte dem og sånt..da slo alarmen seg på for å si det sånn. Så liksom for meg en far stå i kirka med hagle og tvinge meg til å si Ja eller DØ.

7274780[/snapback]

Når du ser hun skriver sånn, du vurderte ikke å bryte inn; "HEIheiHEI! Vi har da ikke blitt enige om vi er kjærester vel?? Man er ikke det automatisk om man kliner to ganger.."

Lenke til kommentar
Så så jeg hun skrive tekstmeldinger til MORA SI om at hun hadde fått ny kjæreste, og han var så kjekk..*alarm*

7274631[/snapback]

Skal ikke være frekk å le av deg, men jeg skal være frekk å le av henne.

 

Mamma er den første som veit om jeg har ny dame liksom :no:

 

Åssen gikk det til slutt forresten ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...