k1mzor Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Var sikkert en shemale på mission! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hvorfor kan aldri jenter forklare deg om det er noe? i går var en veninne blid og glad i meg og hele pakka.. i dag er hun bare sur og virker sint på meg.. og jeg sitter som ett spørsmålstegn og prøver å finne ut hva jeg har gjort galt.. Spør jeg henne sier hun: jeg er ikke sur på deg... Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Bare la henne være noen dager og la henne komme til deg i stedet. Gir du henne overtaket så har du lagt egget... Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Skal du ha teken på ei jente, så vær hyggelig, Complexity, send melding til hu som er F.eks sånn: "Hei Bare sifra hvis det er noe jeg kan gjøre for deg, stiller opp for det, alltid! klem" Det liker jenter! (erfart) Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg også Fins ikke noe fasit på jenter, heller ikke rette svar. Når du får en jente i havn vil du lure på hvordan i helvete det gikk til. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 *småfrustrert* jenter er merkelige dyr... I starten av uka ville jenta jeg liker møte meg og alt var fryd og gammen og kos og digg etc. Så drar jeg til Praha noen dager, fortsetter å holde kontakten med henne, men etterhvert blir det bare jeg som prøver å få kontakt, og hu som ikke bryr seg om å svare når jeg ringer eller melder henne eller noe slikt. Så kommer jeg hjem og får kontakt med henne og vi skal møtes på søndag (i dag/går) og så i morges spurte jeg henne når jeg skulle komme til henne (hu inviterte meg hjem på film), og da kunne hun plutselig ikke, og så vil hu ikke svare meg mer... Irriterende Og veldig, veldig frustrerende. Vi har felles venninner, som sier hu liker meg, og andre igjen som sier at hu ikke liker meg. Ble liksom ikke noe klokere av den grunn. Og jeg trodde kanskje hu var sjenert helt uten videre, men hu er vanligvis ikke det. Mer av typen som oser av selvtillit, vet hva hu vil osv. Vet ikke opp eller ned nå... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Ingenting slår å sitte opp om nettene å irritere deg over eksen. Lenke til kommentar
Zar09 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 jenter er merkelige dyr... 7273308[/snapback] Nei, sier du det.. Det skal ikke værra lett å værra kar gitt... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Det liker jenter! (erfart) 7273154[/snapback] Jenter liker ærlighet. Si det om du mener det, hvis ikke kan du bare gi faen Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Skal du ha teken på ei jente, så vær hyggelig, Complexity, send melding til hu som er F.eks sånn: "Hei Bare sifra hvis det er noe jeg kan gjøre for deg, stiller opp for det, alltid! klem" Det liker jenter! (erfart) 7273154[/snapback] Hvafornoe? For å få teken på en jente er det der noe du definitivt ikke skal gjøre. La henne være usikker på hvor hun har deg, om du er interessert og hvordan forholdet mellom dere egentlig er. På den måten søker hun hele tiden mer etter deg for å bli bedre kjent med deg, mens du bare haler inn fiskesnøret. Skriver du derimot det du skrev havner man fort i vennefella. Endret 13. november 2006 av dimiles Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Hvafornoe? For å få teken på en jente er det der noe du definitivt ikke skal gjøre. La henne være usikker på hvor hun har deg, om du er interessert og hvordan forholdet mellom dere egentlig er. På den måten søker hun hele tiden mer etter deg for å bli bedre kjent med deg, mens du bare haler inn fiskesnøret. 7273464[/snapback] Nåja. Jeg hadde bare blitt utålmodig og gått videre. Enten er jeg veldig sær, ellers så er dere veldig langt utpå viddene enkelte ganger Lenke til kommentar
nerval Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 tror det bare er vi som er sære bazukh gjør akkurat det samme selv, hehe.. ett annet problem er at jeg mister interessen selv når jeg får henne Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 ett annet problem er at jeg mister interessen selv når jeg får henne 7273561[/snapback] Sliter med samma Lenke til kommentar
nerval Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 noen som sitter på en "quick-fix" på dette problemet? :s Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Kjærligheten er bare problemer. Les bakover de forrige 488 sidene. 90% er folk med hjertesorg, kjærlighetstrøbbel, jentetrøbbel, selvmordstanker osv pga "kjærlighet". Best å bli munk. Ignorance is bliss. Endret 13. november 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Skal du ha teken på ei jente, så vær hyggelig, Complexity, send melding til hu som er F.eks sånn: "Hei Bare sifra hvis det er noe jeg kan gjøre for deg, stiller opp for det, alltid! klem" Det liker jenter! (erfart) 7273154[/snapback] Var det jeg gjorde, og vi lå å sendte meldinger til langt utpå natten Veldig koselig hun plutselig skulle bli av bare den ene meldingen.. Snodige dyr de der jentene ^^ Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Datasmurf, lær av dine egne feil. Ikke push på for å få kontakt med henne når hun begynner å dabbe av. Hvertfall ikke vis at du er så needy at du bruker masse tid på å kontakte henne selv om du er på ferie i praha! Lenke til kommentar
asoris Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Ingenting slår å sitte opp om nettene å irritere deg over eksen. 7273346[/snapback] Hvorfor irritere seg over eksen?Gjemt.Men ikke glemt? Lenke til kommentar
toth Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 ett annet problem er at jeg mister interessen selv når jeg får henne 7273561[/snapback] Sliter med samma 7273575[/snapback] word.. *sukk* OT: Bazukh, nå har du å fortelle hva den avataren din er, for jeg har gjettet meg blind. Er det et speil?! *frust* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg