Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*småfrustrert*

 

 

jenter er merkelige dyr...

 

I starten av uka ville jenta jeg liker møte meg og alt var fryd og gammen og kos og digg etc.

Så drar jeg til Praha noen dager, fortsetter å holde kontakten med henne, men etterhvert blir det bare jeg som prøver å få kontakt, og hu som ikke bryr seg om å svare når jeg ringer eller melder henne eller noe slikt.

Så kommer jeg hjem og får kontakt med henne og vi skal møtes på søndag (i dag/går) og så i morges spurte jeg henne når jeg skulle komme til henne (hu inviterte meg hjem på film), og da kunne hun plutselig ikke, og så vil hu ikke svare meg mer...

 

Irriterende :(

 

Og veldig, veldig frustrerende.

Vi har felles venninner, som sier hu liker meg, og andre igjen som sier at hu ikke liker meg.

Ble liksom ikke noe klokere av den grunn.

 

Og jeg trodde kanskje hu var sjenert helt uten videre, men hu er vanligvis ikke det.

Mer av typen som oser av selvtillit, vet hva hu vil osv.

Vet ikke opp eller ned nå... :(

Lenke til kommentar
Skal du ha teken på ei jente, så vær hyggelig, Complexity, send melding til hu som er F.eks sånn:

 

"Hei :) Bare sifra hvis det er noe jeg kan gjøre for deg, stiller opp for det, alltid! :) klem"

 

Det liker jenter! (erfart) :p

7273154[/snapback]

 

Hvafornoe? For å få teken på en jente er det der noe du definitivt ikke skal gjøre. La henne være usikker på hvor hun har deg, om du er interessert og hvordan forholdet mellom dere egentlig er. På den måten søker hun hele tiden mer etter deg for å bli bedre kjent med deg, mens du bare haler inn fiskesnøret. :)

 

Skriver du derimot det du skrev havner man fort i vennefella. ;)

Endret av dimiles
Lenke til kommentar
Hvafornoe? For å få teken på en jente er det der noe du definitivt ikke skal gjøre. La henne være usikker på hvor hun har deg, om du er interessert og hvordan forholdet mellom dere egentlig er. På den måten søker hun hele tiden mer etter deg for å bli bedre kjent med deg, mens du bare haler inn fiskesnøret. :)

7273464[/snapback]

Nåja. Jeg hadde bare blitt utålmodig og gått videre.

 

Enten er jeg veldig sær, ellers så er dere veldig langt utpå viddene enkelte ganger :p

Lenke til kommentar
Skal du ha teken på ei jente, så vær hyggelig, Complexity, send melding til hu som er F.eks sånn:

 

"Hei :) Bare sifra hvis det er noe jeg kan gjøre for deg, stiller opp for det, alltid! :) klem"

 

Det liker jenter! (erfart) :p

7273154[/snapback]

 

Var det jeg gjorde, og vi lå å sendte meldinger til langt utpå natten :)

Veldig koselig hun plutselig skulle bli av bare den ene meldingen..

 

Snodige dyr de der jentene ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...