Bautastein Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Jeg er med forholdssøkende. Roting og one-night-stands suger bare. 7257195[/snapback] hør hør. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Jeg er med forholdssøkende. Roting og one-night-stands suger bare. 7257195[/snapback] hør hør. 7258678[/snapback] Han er en smart kar, ja. Jeg liker føleleser. Skal jeg ha meg en orgasme tar jeg en runk... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Hadde en one-night-stand med ei dame på jobben, og nå er det bare pinlig for vi kan knapt se på hverandre uten å rødme også ser alle de andre det og mobber oss :-P Også hver gang hun kommer inn i kantina sier alle "hey, der kommer dama di" osv. Endret 10. november 2006 av Bitex Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Hadde en one-night-stand med ei dame på jobben, og nå er det bare pinlig for vi kan knapt se på hverandre uten å rødme også ser alle de andre det og mobber oss :-P Også hver gang hun kommer inn i kantina sier alle "hey, der kommer dama di" osv. 7259232[/snapback] Hahaha! :!: Den er lei Kjenner en som gjor noe det samme... bare at det var med ca. styggeste jenta på skolen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Hun er kjempefin, det er det værste. Hehehe. Lenke til kommentar
nerval Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 ser ikke problemet jeg.. altså, de erter deg for å ha ligget med ei som er fin!? thank you very much sier du da.. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Hun er kjempefin, det er det værste. Hehehe. 7259524[/snapback] Da tar du henne igjen. På skrivebordspulten din. På jobb. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Hvordan er det med dere gutter, når dere ser en fin jente, og hun ikke ser ut til å vise interesse. Tar dere ikke et nei for et nei, eller driter dere bare i det? Jeg har en følelse av at jeg må prøve litt mer. Om ikke jenta virker intrisert, så gir jeg liksom opp. Om jeg så skal "presse" på, hva skal jeg isåfall gjøre? Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Jøss. Ikke enda en jente som sier til meg: "Den jenta som får deg er kjempeheldig men for meg blablablablabla". Kan noen si hva jeg gjør feil? Hvorfor blir jeg venn med alle jenter? Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Send ut signaler, slik som at du har lyst på henne, og at du synes hun er fin i starten. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Så den deiligste jenten i dag, sett hun engang før, på byn tror jeg. Me wants! Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Plug and play! 7260776[/snapback] Litt ot dette her, men signaturen din er litt feilskrevet. Vet ikke om det skal være med vilje elns, men er det ikke "intelligens"? Noe ontopic; Vennefella er kos, jeg ble dytta ned dit enda en gang i dag, jajaaa Endret 10. november 2006 av J@cob Lenke til kommentar
nerval Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Plug and play! 7260776[/snapback] Litt ot dette her, men signaturen din er litt feilskrevet. Vet ikke om det skal være med vilje elns, men er det ikke "intelligens"? Noe ontopic; Vennefella er kos, jeg ble dytta ned dit enda en gang i dag, jajaaa 7260819[/snapback] fuck on first date.. det funker ihvertfall Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Vell, det var med vilje ;p men kan vell altids skifte. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Aldri opplevd at jeg har likt noen og så har de ikke hatt interesse.. Alltid jeg som har blitt "skjekket" opp, eller ikke siste x'n min, men hun gav tegn til at hun likte meg samtidig da Men har det motsatte problem nå, og det er at en veninne av meg liker meg, men jeg liker ikke henne på den måte.. hun har vært skikkelig deppa pga det i det siste.. men er vel ikke noe jeg kan gjøre med det.. Lenke til kommentar
chris Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Jaja.. kjærlighetstråden, kjærlighet eller ikke kjærlighet. Stol aldri på en naken jente, hun kan lure deg. Hun lurer deg i ting du ikke viste fantes eller var et tema. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Jaja.. kjærlighetstråden, kjærlighet eller ikke kjærlighet.Stol aldri på en naken jente, hun kan lure deg. Hun lurer deg i ting du ikke viste fantes eller var et tema. 7269904[/snapback] Nå ble jeg nysgjerrig Do tell. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Stol aldri på en naken jente, hun kan lure deg. Hun lurer deg i ting du ikke viste fantes eller var et tema. 7269904[/snapback] Hva har du blitt lurt uti nå? Når jenta først er naken pleier hun å være sårbar og neppe prøve seg på noe "lureri". Men moro derimot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg