Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde en one-night-stand med ei dame på jobben, og nå er det bare pinlig for vi kan knapt se på hverandre uten å rødme også ser alle de andre det og mobber oss :-P

 

Også hver gang hun kommer inn i kantina sier alle "hey, der kommer dama di" osv.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Hadde en one-night-stand med ei dame på jobben, og nå er det bare pinlig for vi kan knapt se på hverandre uten å rødme også ser alle de andre det og mobber oss :-P

 

Også hver gang hun kommer inn i kantina sier alle "hey, der kommer dama di" osv.

7259232[/snapback]

 

Hahaha! :!:

Den er lei :p Kjenner en som gjor noe det samme... bare at det var med ca. styggeste jenta på skolen :p

Lenke til kommentar

Hvordan er det med dere gutter, når dere ser en fin jente, og hun ikke ser ut til å vise interesse. Tar dere ikke et nei for et nei, eller driter dere bare i det?

 

Jeg har en følelse av at jeg må prøve litt mer. Om ikke jenta virker intrisert, så gir jeg liksom opp.

 

Om jeg så skal "presse" på, hva skal jeg isåfall gjøre?

Lenke til kommentar
Plug and play!

7260776[/snapback]

 

Litt ot dette her, men signaturen din er litt feilskrevet. Vet ikke om det skal være med vilje elns, men er det ikke "intelligens"? :p

 

Noe ontopic; Vennefella er kos, jeg ble dytta ned dit enda en gang i dag, jajaaa

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
Plug and play!

7260776[/snapback]

 

Litt ot dette her, men signaturen din er litt feilskrevet. Vet ikke om det skal være med vilje elns, men er det ikke "intelligens"? :p

 

Noe ontopic; Vennefella er kos, jeg ble dytta ned dit enda en gang i dag, jajaaa

7260819[/snapback]

 

fuck on first date.. det funker ihvertfall :innocent:

Lenke til kommentar

Aldri opplevd at jeg har likt noen og så har de ikke hatt interesse..

 

Alltid jeg som har blitt "skjekket" opp, eller ikke siste x'n min, men hun gav tegn til at hun likte meg samtidig da :)

 

Men har det motsatte problem nå, og det er at en veninne av meg liker meg, men jeg liker ikke henne på den måte.. hun har vært skikkelig deppa pga det i det siste.. men er vel ikke noe jeg kan gjøre med det..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...