Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg spyr snart!!

 

Har sendt en sms til en jeg liker og nå sitter jeg og venter på svar. Det fins ikke verre tortur!!

 

Har gutter det på sammen måten? Eller bare tar de sånne ting helt med ro

7251881[/snapback]

 

Eksen min syntes det ikke var så farlig å svare på melding. Det førte til en del nervøsitet fra min side. Så ja, vi har det like ille.

Lenke til kommentar
Jeg spyr snart!!

 

Har sendt en sms til en jeg liker og nå sitter jeg og venter på svar. Det fins ikke verre tortur!!

 

Har gutter det på sammen måten? Eller bare tar de sånne ting helt med ro

7251881[/snapback]

 

Eksen min syntes det ikke var så farlig å svare på melding. Det førte til en del nervøsitet fra min side. Så ja, vi har det like ille.

7252323[/snapback]

 

Sånt hadde jeg blitt sur over. Forventer ikke at han skal svare med en gang. Men på de fleste ting forventer jeg et svar...

Lenke til kommentar
Da var det blitt offisielt mellom meg og "min kjære"  :love: Hilsen en veldig glad gutt!

7252385[/snapback]

 

Grattis... Fortell da :)

7252399[/snapback]

 

Henger meg på den =) Gratulere så meget =)

Er en utrolig fin følelse det der, du får håpe det varer :)

 

Btw: CrazyKimmi=) hvorfor ikke vise stumpen? er den like fin som avataren min? :p

Lenke til kommentar
Da var det blitt offisielt mellom meg og "min kjære"  :love: Hilsen en veldig glad gutt!

7252385[/snapback]

 

Grattis... Fortell da :)

7252399[/snapback]

 

Henger meg på den =) Gratulere så meget =)

Er en utrolig fin følelse det der, du får håpe det varer :)

 

Btw: CrazyKimmi=) hvorfor ikke vise stumpen? er den like fin som avataren min? :p

7252446[/snapback]

 

Den er seff bedre... :cool:

Lenke til kommentar
Da var det blitt offisielt mellom meg og "min kjære"  :love: Hilsen en veldig glad gutt!

7252385[/snapback]

 

Grattis... Fortell da :)

7252399[/snapback]

 

Henger meg på den =) Gratulere så meget =)

Er en utrolig fin følelse det der, du får håpe det varer :)

 

Btw: CrazyKimmi=) hvorfor ikke vise stumpen? er den like fin som avataren min? :p

7252446[/snapback]

 

Den er seff bedre... :cool:

7252567[/snapback]

 

Da syns jeg du kan sende meg bilde av den slik at jeg får en finere avatar ;)

 

Men nokk OT!.

Lenke til kommentar
Da var det blitt offisielt mellom meg og "min kjære"  :love: Hilsen en veldig glad gutt!

7252385[/snapback]

 

DU! Hvordan kan du drive og rote rundt med jenter uten å si ifra?

 

Jeg ventet på at du skulle ringe! :cry:

 

 

 

Og btw, grattis! :)

7252502[/snapback]

Du visste da at du ikke var mer enn en pulevenn. Var da åpen om det fra dag 1! Visste det var en dårlig idè...alltid en part som får følelser :no:

 

CrazyKimmi=): Hva er det å fortelle? :p Møtte henne, litt frem og tilbake med begge siden vi begge har vært litt usikre på om vi var klar for forhold...jeg tok frem temaet igjen for et par dager siden. Hun sa da at hun trengte mer tid. Idag så tok hun det opp igjen og spurte meg. Ble så glad :D

Lenke til kommentar
Jeg hater følelser.

7252835[/snapback]

 

Jeg og.. Eller, når det er positive følelser, og man kommer frem med di så er det deilige følelser :)

 

men den dagen den du har følelser for, mister sine følelser..

det er jævli..

7252866[/snapback]

Mhm...så og si alle følelser som ikke går i din favør er helvete. Men det viser, som jeg sa til kjære Marley, at man lever. Sånn føler jeg det iallfall.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...