Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Ett lite spm...

 

Man har ikke følt ekte smerte..

før man har mistet meningen med livet..

 

Blir det litt for ille av meg å si til x'n min?..

Er jo ikke hennes skyld alt dette.. men føler det som at jeg har mistet meningen med livet...

7239893[/snapback]

Fordi det ble slutt mellom dere?

Jeg ville latt det ligge. Å gi hun eventuelt dårlig samvittighet gjør det bare verre for begge to.

 

Edit: Jeg vet at det er tung når forhold tar slutt, men tro det eller ei, det går over til slutt. Dere trenger kanskje litt tid fra hverandre begge to for å komme over det. Det blir ikke bedre av si sånt til hverandre.. Heller motsatt.

7239905[/snapback]

 

Er vel ikke fordi at det er slutt.. er vel fordi at hun er perfekt for meg, og jeg vil leve resten av livet mitt lamme henne..

 

men er klar over det, er bare vanskelig å innse.. men vi har blitt enige i å kutte kontakten ganske så mye, så håper det går bedre :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hey, Complexity. Du driver fortsatt med mopeder, synes overklokking er morsomt, og er 17 år gammel. Det er litt i tidligste laget for deg å ta ord som "miste meningen med livet", "leve resten av livet sammen" og at "hun er perfekt for deg" i din munn. Det har alltid vært meningen at sånt skal svi, men det går over.

 

 

"Man har ikke følt ekte smerte.. før man har mistet meningen med livet.." er bare melodramatisk og høres dumt ut.

Lenke til kommentar
Hey, Complexity. Du driver fortsatt med mopeder, synes overklokking er morsomt, og er 17 år gammel. Det er litt i tidligste laget for deg å ta ord som "miste meningen med livet", "leve resten av livet sammen" og at "hun er perfekt for deg" i din munn. Det har alltid vært meningen at sånt skal svi, men det går over.

 

 

"Man har ikke følt ekte smerte.. før man har mistet meningen med livet.." er bare melodramatisk og høres dumt ut.

7240420[/snapback]

 

Ja vet det.. men det bare slo meg inn da jeg leste det en plass..

Går vel over, må bare innse det :)

Lenke til kommentar
Velger å poste dette anonymt, ettersom flere jeg kjenner bruker forumet.

 

Gjorde noe av det samme i helgen. Hun skulle egentlig komme på fest sammen med meg, men ble en del styr for å få dette til, så det ble til at hun ikke orket alikevel.. Hun sa at hun var lei seg for det, og at hun var "Glad i meg". Dette var da første gangen hun skrev dette til meg. Satt i bilen, så tok meg ikke tid til å svare noe mer en noe slikt: "Den er grei.. Snakkes sikkert til uka eller noe". Ja, jeg vet! kjempesmart! :p fikk også en mld rett etterpå at jeg skulle kose meg osv osv, som jeg ikke svarte på.

Ok, greit nok liksom. Jeg blir god og full på festen, og drar ut sammen med de andre. Møter selvfølgelig en felles venn av oss tilfeldigvis, og han nevner at hun hadde sendt han mld, og lurte på om det var fest på gang (30 min etter at hun sa hun ikke orket til meg).

Gud vet om dette er pga at jeg var litt avvisende, eller om det var nettopp derfor hun avlyste. I beruset tilstand, velger jeg selvfølgelig å tro at det er nr 2, og sender en sarkastisk melding og spør om hun fant noen fest.

Blir litt frem og tilbake hvor hun sier at noen folk spurte om å komme dit, og de kjedet seg (høres ut som bs for meg men), og jeg svarer meldingene kun med ja/ok og lignende. Hun sluttet til slutt å svare. Spurte henne senere på kvelden om hun skulle noe neste dag, null svar.

Dette er ett par dager siden nå, og fortsatt ikke hørt noe fra henne.

 

Noen teorier hvorfor :roll: (er vel egentlig ganske innlysende hvorfor)

7239511[/snapback]

 

 

Så, er det jeg som burde krype til korset her, eller skal jeg bare gi f... og se hva hun gjør?

Lenke til kommentar

slik jeg ser det, var det veldig gjensidig, ettersom hun sa hun ikke orket og feste, og forhører seg rundt etter en fest 30 min senere.. mulig dette er pga mine svar på meldingene hennes, eller så er det en annen grunn.. (evt møtt en annen)

Lenke til kommentar
Hehe, vi har det likedans :) tro meg!

Bra! Nå ble jeg litt beroliget ;)

 

Jeg føler noen ganger at de tenker "hmm, tja, melding ja. Jeg får vel svare på den etter at jeg har spist, spilt tvspill, ring kompisen min og gått tur."

Så sitter vi der og nesten omkommer av nervøsitet.

Huff, ja.. Sist han sendte til meg så var det jeg som svarte kjempesent. Men det var fordi jeg hadde glemt mobilen hjemme og han sendte da jeg var på jobb. Men det vet ikke han, da ;)

Lenke til kommentar
Jeg føler noen ganger at de tenker "hmm, tja, melding ja. Jeg får vel svare på den etter at jeg har spist, spilt tvspill, ring kompisen min og gått tur."

Så sitter vi der og nesten omkommer av nervøsitet.

7251895[/snapback]

Det er ikke alle som tenker "Ååååh, sms !! Dritkult, jeg har venner. Nå må jeg svare innen 5 sek, ellers mister jeg all kontakt". Sender folk en sms er det som regel fordi det er et spørsmål/beskjed som ikke er så krise å få svar på med en gang. Skal man ha et instant svar er det nudge-spam på msn mens man ringer vedkommende.

Får jeg sms mens jeg vasker opp pleier jeg å vaske opp ferdig, kanskje lage/spise middag først og sjekke diskusjon.no før jeg svarer, om det er en 'dårlig dag'. Ringer noen derimot går jeg og tar den, som regel.

Lenke til kommentar

Kan ta lang tid for meg å svare på en mld, selv om det er fra ei jeg liker. Rett og slett fordi jeg ikke er så nøye med å ha med meg tlf overalt jeg går. Kan fort bli liggende noen timer ett eller annet sted, uten at jeg sjekker den. Men jeg svarer alltid når jeg endelig ser den. Ingenting som er mer irriterende enn ubesvarte meldinger :realmad:

Lenke til kommentar
Zethyr: Men dette er jo snakk om "kjæreste-sms". Det føler jeg blir noe helt annet.

Jeg kan også være treig med å svare til venner, men når det er sånne ting så prøver jeg å svare rimelig raskt. Men ikke for raskt selvsagt ;)

7252003[/snapback]

Sms er sms. De låter likt, ergo får de like høy prioritet til man har sjekket dem. Hvertfall i mitt tilfelle.

Lenke til kommentar
Zethyr: Men dette er jo snakk om "kjæreste-sms". Det føler jeg blir noe helt annet.

Jeg kan også være treig med å svare til venner, men når det er sånne ting så prøver jeg å svare rimelig raskt. Men ikke for raskt selvsagt ;)

7252003[/snapback]

 

Sjekker man første hvem meldingen er fra, svarer man jo som regel også da :ermm:

 

Zethyr var litt for rask :(

Endret av nerval
Lenke til kommentar

Det som er, uansett smstype, er at om man ikke skal ha no kort og konkret kan man ende opp med å sitte og nesten chatte...det svir litt på kortet etter en stund, ja :p Iallfall når man tenker seg om og faktisk finner ut at en telefonsamtale hadde fått med mange fler ord.

 

Damn! Det var noe jeg tenkte akkurat nå. Lurer på om det faktisk stemmer?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...