Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sitter her med bakoversveis og vondt i magen... Jenta jeg alltid har vært forelsket i siden sommeren da jeg traff henne sa plutselig på MSN nettopp: "Jeg er sykt glad i deg, vet du det?". Satt og spiste pizza og tror jeg satte både pizzaen og hjertet i halsen. Tror dette blir en søvnløs natt. :love:

7232734[/snapback]

Oi, så koselig :wee: Som som sagt her, vær litt forsiktig. Det er ikke alltid ment på den måten. Jeg forteller ofte kompiser at jeg er veldig glad i dem uten at det er ment på den måten. Men for all del, hun kan jo legge andre ting i det også. Det er i hvertfall positivt at hun er glad i deg :)

Lenke til kommentar
joda, men "glad i deg" kan fort bli mer seriøst....

Kommer helt ann på hvordan du trår frem :D

7234848[/snapback]

Jeg er varsom å tar ikke "Gla i deg" som et tengn på at hu liker meg iallefall.

 

Jeg er også gla i min bestevenn, men jeg vill ikke kjøre fisern på han fordet. Sånn er jenter, de er gla i deg hele tiden, helst til du finnet ut noe annet.

Lenke til kommentar
Sitter her med bakoversveis og vondt i magen... Jenta jeg alltid har vært forelsket i siden sommeren da jeg traff henne sa plutselig på MSN nettopp: "Jeg er sykt glad i deg, vet du det?". Satt og spiste pizza og tror jeg satte både pizzaen og hjertet i halsen. Tror dette blir en søvnløs natt. :love:

7232734[/snapback]

Oi, så koselig :wee: Som som sagt her, vær litt forsiktig. Det er ikke alltid ment på den måten. Jeg forteller ofte kompiser at jeg er veldig glad i dem uten at det er ment på den måten. Men for all del, hun kan jo legge andre ting i det også. Det er i hvertfall positivt at hun er glad i deg :)

7234853[/snapback]

 

Dere MÅ være vanskelige..?!

Lenke til kommentar

Kloke ord fra Neppe, som vanlig.

 

Etter min erfaring spyr de fleste jenter fra mellom 13-18(etter dette pleier det å avta): "glad i deg" "kos" og "klem". The holy trinity. Ikke overvurder dette, det er ofte bare noe de slenger ut istedet for å skrive snakkes på en melding :hmm:

Lenke til kommentar

Trenger hjelp med en tolkning:

Hadde egentlig avtale med ei jente på søndag, men hun kunne ikke av en ganske så legitim grunn.

Da hun sa dette til meg over SMS, var jeg temmelig midt oppi noe viktig, og svarte bare:

"Ok, skjønner."

 

Har ikke prata noe etter dette. Var det et veldig avvisende og dårlig svar fra meg? Evt. forsent å rette opp?

Lenke til kommentar

Velger å poste dette anonymt, ettersom flere jeg kjenner bruker forumet.

 

Gjorde noe av det samme i helgen. Hun skulle egentlig komme på fest sammen med meg, men ble en del styr for å få dette til, så det ble til at hun ikke orket alikevel.. Hun sa at hun var lei seg for det, og at hun var "Glad i meg". Dette var da første gangen hun skrev dette til meg. Satt i bilen, så tok meg ikke tid til å svare noe mer en noe slikt: "Den er grei.. Snakkes sikkert til uka eller noe". Ja, jeg vet! kjempesmart! :p fikk også en mld rett etterpå at jeg skulle kose meg osv osv, som jeg ikke svarte på.

Ok, greit nok liksom. Jeg blir god og full på festen, og drar ut sammen med de andre. Møter selvfølgelig en felles venn av oss tilfeldigvis, og han nevner at hun hadde sendt han mld, og lurte på om det var fest på gang (30 min etter at hun sa hun ikke orket til meg).

Gud vet om dette er pga at jeg var litt avvisende, eller om det var nettopp derfor hun avlyste. I beruset tilstand, velger jeg selvfølgelig å tro at det er nr 2, og sender en sarkastisk melding og spør om hun fant noen fest.

Blir litt frem og tilbake hvor hun sier at noen folk spurte om å komme dit, og de kjedet seg (høres ut som bs for meg men), og jeg svarer meldingene kun med ja/ok og lignende. Hun sluttet til slutt å svare. Spurte henne senere på kvelden om hun skulle noe neste dag, null svar.

Dette er ett par dager siden nå, og fortsatt ikke hørt noe fra henne.

 

Noen teorier hvorfor :roll: (er vel egentlig ganske innlysende hvorfor)

Lenke til kommentar
Sitter her med bakoversveis og vondt i magen... Jenta jeg alltid har vært forelsket i siden sommeren da jeg traff henne sa plutselig på MSN nettopp: "Jeg er sykt glad i deg, vet du det?". Satt og spiste pizza og tror jeg satte både pizzaen og hjertet i halsen. Tror dette blir en søvnløs natt. :love:

7232734[/snapback]

 

Åå.. det er hyggelig å hør det. Uansett om man er forelsket eller ikke. Det faktisk ikke så mange jenter som sier rett til deg at de er glad i deg, eller bryr seg om deg. Men det kommer for en dag, og da er det utrolig hyggelig.

Lenke til kommentar
Ett lite spm...

 

Man har ikke følt ekte smerte..

før man har mistet meningen med livet..

 

Blir det litt for ille av meg å si til x'n min?..

Er jo ikke hennes skyld alt dette.. men føler det som at jeg har mistet meningen med livet...

7239893[/snapback]

Fordi det ble slutt mellom dere?

Jeg ville latt det ligge. Å gi hun eventuelt dårlig samvittighet gjør det bare verre for begge to.

 

Edit: Jeg vet at det er tung når forhold tar slutt, men tro det eller ei, det går over til slutt. Dere trenger kanskje litt tid fra hverandre begge to for å komme over det. Det blir ikke bedre av si sånt til hverandre.. Heller motsatt.

Endret av Aidskake
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...