Bytex Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Det er faktisk noe i det Steffyboy sier. Hvis man blir så god venn med jenta på forhånd at hun tenker "Å gud jeg vil ikke miste vennskapet vi har hvis vi er kjærester og krangler", så havner man i venne-fella og får aldri noe med henne. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Meg og Chills har snart vært sammen et år no.. Og vi er forsatt like tullete og fjortiss som når vi ble sammen. 7203297[/snapback] Bare vent til det har gått 2,5. Det er da problemene kommer 7205070[/snapback] De problemene tar jeg når de kommer. Har man vært sammen i snart 3 år må det dessuten et ganske stort problem til for å ødelegge såpass at man slår opp. Og da er det kanskje for det beste. Akkuratt no er jeg bare lykkelig med han og tror sterkt at det vil forsette slik i lang lang tid framover. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hvorfor akkurat 2,5 år?? 7207078[/snapback] vet ikke helt hvorfor, men det er et par Datoer som er "farlig" for et forhold. det er blandt annet 2-måneders-krisen og 2.5-års-krisen.... 7207124[/snapback] Har alltid hørt at tallet 7 er skummelt. 7 dager, 7 uker, 7 måneder, 7 år... Alt ettersom =/ Lenke til kommentar
Seether Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Tror egentlig at alle sånne merkedager i forholdet fører til litt stress. Man innser plutselig hvor lenge man har vært sammen og får litt panikk. Mange ting å tenke på. Glad jeg er ung og slipper å ta stilling til "er dette den rette for meg?" "er dette den personen jeg vil ha barn med?" osv. Bortsett fra det at når man er ung så skal man jo ha alle dører åpne. Og når man er i ett forhold så er det jo en del ting som blir begrenset. Man kan f.eks. ikke rote rundt med gud og hverman. Det er jo litt stress også. Tenk om man går glipp av noe! men så vil man jo heller ikke være aleine .. Nei..merkedager er fine om man greier å ikke tenke dem ihjel. Det er bra jeg har en kjæreste som ikke stresser så fælt Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Endelig føler jeg at jeg er kommet helt over eks'en. Det tok meg 4 månder tough. :/ Endret 4. november 2006 av Xyprotec Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Endelig føler jeg at jeg er kommet helt over eks'en. Det tok meg 4 månder tough. :/ 7218326[/snapback] Slapp av! Det kommer nok tilbake! Lenke til kommentar
Seether Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 1 år og 5 måneder med kjæresten og jeg er fortsatt helt på knærne etter fyren Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 1 år og 5 måneder med kjæresten og jeg er fortsatt helt på knærne etter fyren 7220069[/snapback] Koffert? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 1 år og 5 måneder med kjæresten og jeg er fortsatt helt på knærne etter fyren 7220069[/snapback] Koffert? 7220497[/snapback] :!: Den var litt genial ^^, Lenke til kommentar
Seether Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 1 år og 5 måneder med kjæresten og jeg er fortsatt helt på knærne etter fyren 7220069[/snapback] Koffert? 7220497[/snapback] Hehe nice one Lenke til kommentar
applemania Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg må være verdens flinkeste til å handle på impuls, sjakktrekk å rote med kompisen til han jeg er forelsket i, får sikkert stjerne i boken nå og greier. Eh, tror ikke det. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Endelig føler jeg at jeg er kommet helt over eks'en. Det tok meg 4 månder tough. :/ 7218326[/snapback] Slapp av! Det kommer nok tilbake! 7220036[/snapback] Mjæ, skal ikke være så sikker på det. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg må være verdens flinkeste til å handle på impuls, sjakktrekk å rote med kompisen til han jeg er forelsket i, får sikkert stjerne i boken nå og greier. Eh, tror ikke det. 7223188[/snapback] Godt jobbet. Men du skal ikke fortvile, skaden behøver ikke være alt for stor. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg må være verdens flinkeste til å handle på impuls, sjakktrekk å rote med kompisen til han jeg er forelsket i, får sikkert stjerne i boken nå og greier. Eh, tror ikke det. 7223188[/snapback] Godt jobbet. Men du skal ikke fortvile, skaden behøver ikke være alt for stor. 7224283[/snapback] Jaha, det virker jo litt som jeg ikke er forelsket i han når jeg roter med kompisen hans, da. Virker jo mer som jeg er ute etter å pule rundt med alt og alle. Lenke til kommentar
nerval Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Ikke nødvendigvis.. Siste forsøk på å gjøre han sjalu kanskje? Virket det? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg må være verdens flinkeste til å handle på impuls, sjakktrekk å rote med kompisen til han jeg er forelsket i, får sikkert stjerne i boken nå og greier. Eh, tror ikke det. 7223188[/snapback] Godt jobbet. Men du skal ikke fortvile, skaden behøver ikke være alt for stor. 7224283[/snapback] Jaha, det virker jo litt som jeg ikke er forelsket i han når jeg roter med kompisen hans, da. Virker jo mer som jeg er ute etter å pule rundt med alt og alle. 7224608[/snapback] Hoho, virket litt lei den ja. Om jeg var han gutten du er forelsket i, så tror jeg at jeg hadde hatt litt mer vansker med å skjønne at du likte meg etter den hendelsen. Men ingenting er umulig. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg må være verdens flinkeste til å handle på impuls, sjakktrekk å rote med kompisen til han jeg er forelsket i, får sikkert stjerne i boken nå og greier. Eh, tror ikke det. 7223188[/snapback] Tja, spørs vel. Har gjort samma. Det gikk veldig bra Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Jeg må være verdens flinkeste til å handle på impuls, sjakktrekk å rote med kompisen til han jeg er forelsket i, får sikkert stjerne i boken nå og greier. Eh, tror ikke det. 7223188[/snapback] Tja, spørs vel. Har gjort samma. Det gikk veldig bra 7225670[/snapback] Hørte du det AnAnAs? Du er ikke alene med å rote med kompisen til han du er forelsket med. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Det skal ikke mange ordene til nei. *sukk* Lenke til kommentar
toth Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Det skal ikke mange ordene til nei. *sukk* 7226673[/snapback] Don't worry! Couse every little thing -'s gonna be allright! Gode gamle Bob.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg