Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Meg og Chills har snart vært sammen et år no..  :love: Og vi er forsatt like tullete og fjortiss som når vi ble sammen.

7203297[/snapback]

Bare vent til det har gått 2,5. Det er da problemene kommer ;)

7205070[/snapback]

 

De problemene tar jeg når de kommer. Har man vært sammen i snart 3 år må det dessuten et ganske stort problem til for å ødelegge såpass at man slår opp. Og da er det kanskje for det beste. Akkuratt no er jeg bare lykkelig med han og tror sterkt at det vil forsette slik i lang lang tid framover. :)

Lenke til kommentar
Hvorfor akkurat 2,5 år??

7207078[/snapback]

 

vet ikke helt hvorfor, men det er et par Datoer som er "farlig" for et forhold. det er blandt annet 2-måneders-krisen og 2.5-års-krisen....

7207124[/snapback]

Har alltid hørt at tallet 7 er skummelt. 7 dager, 7 uker, 7 måneder, 7 år... Alt ettersom =/

Lenke til kommentar

Tror egentlig at alle sånne merkedager i forholdet fører til litt stress. Man innser plutselig hvor lenge man har vært sammen og får litt panikk. Mange ting å tenke på. Glad jeg er ung og slipper å ta stilling til "er dette den rette for meg?" "er dette den personen jeg vil ha barn med?" osv.

 

Bortsett fra det at når man er ung så skal man jo ha alle dører åpne. Og når man er i ett forhold så er det jo en del ting som blir begrenset. Man kan f.eks. ikke rote rundt med gud og hverman. Det er jo litt stress også. Tenk om man går glipp av noe! :roll: men så vil man jo heller ikke være aleine ..

 

Nei..merkedager er fine om man greier å ikke tenke dem ihjel. Det er bra jeg har en kjæreste som ikke stresser så fælt :wee:

Lenke til kommentar
Jeg må være verdens flinkeste til å handle på impuls, sjakktrekk å rote med kompisen til han jeg er forelsket i, får sikkert stjerne i boken nå og greier. Eh, tror ikke det. :hm:

7223188[/snapback]

Godt jobbet.

 

Men du skal ikke fortvile, skaden behøver ikke være alt for stor.

7224283[/snapback]

Jaha, det virker jo litt som jeg ikke er forelsket i han når jeg roter med kompisen hans, da. Virker jo mer som jeg er ute etter å pule rundt med alt og alle. :p

Lenke til kommentar
Jeg må være verdens flinkeste til å handle på impuls, sjakktrekk å rote med kompisen til han jeg er forelsket i, får sikkert stjerne i boken nå og greier. Eh, tror ikke det. :hm:

7223188[/snapback]

Godt jobbet.

 

Men du skal ikke fortvile, skaden behøver ikke være alt for stor.

7224283[/snapback]

Jaha, det virker jo litt som jeg ikke er forelsket i han når jeg roter med kompisen hans, da. Virker jo mer som jeg er ute etter å pule rundt med alt og alle. :p

7224608[/snapback]

Hoho, virket litt lei den ja. Om jeg var han gutten du er forelsket i, så tror jeg at jeg hadde hatt litt mer vansker med å skjønne at du likte meg etter den hendelsen. Men ingenting er umulig.

Lenke til kommentar
Jeg må være verdens flinkeste til å handle på impuls, sjakktrekk å rote med kompisen til han jeg er forelsket i, får sikkert stjerne i boken nå og greier. Eh, tror ikke det. :hm:

7223188[/snapback]

Tja, spørs vel. Har gjort samma. Det gikk veldig bra :p

7225670[/snapback]

Hørte du det AnAnAs? Du er ikke alene med å rote med kompisen til han du er forelsket med.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...