Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Beklager at jeg sier det.

 

Men blir ikke verdagen din litt, ehm. Tam ? Jeg hadde IKKE klart å bare være rundt en eventuel kjæreste.

 

Men nå er jeg så uforskamma heldig at jeg er singel :ermm:

 

Savner en jente å holde irundt :cry:

7202175[/snapback]

 

Tam? Nei.. Jeg gjør du mer da! Duh!!

 

Jeg har vært med kjæresten min i over 2 og er happy med det!!

Lenke til kommentar

Rart det der. Ei venninne av meg dro til Tyskland for å bo sammen med "sitt livs kjærlighet" etter ett års med seriøs overveiing. De var bare sååå perfekte sammen, og alt skulle gå fint, og de skulle være sammen resten av livet.

 

Hun traff ham på en metal-festival og falt pladask, og han kom på besøk til henne 10 dager etterpå osv. Hun solgte alt hun hadde (bodde hjemme), som PC, bil, CD-samling og reiste avgårde til en småby i Tyskland, der de hadde arvet en liten 2-romsleilighet av hans avdøde bestemor. Søkte seg inn på skole der og fikk jobb på hans arbeidsplass. Alt fryd og gammen..helt til den første jula. Da savna hun foreldre og venner grusomt og ringte meg og grein.

 

Ble etterhvert mye grining framover..han dro på skoletur til Roma, hu fant noen bilder på PC'n hans hun ble skikkelig lei seg for, og skulle skrive brev og forlate han og alt mulig..igjen var det meg som trådde til og fikk henne til å bli der.

 

Så kom 2,5 års-grensa, da følte hun at det bare var "vennskap" igjen i forholdet, og at magien var borte. Så etter 3 uker med tuting på tlf flytta hun tilbake hjem igjen.

Lenke til kommentar
Mine erfaringer: ikke vær grei med jenten. Hyggelige mennesker blir aldri kjærester, de er for gode venner til det. Du må være en de gidder å satse på, som de ikke er redd for å miste hvis det ikke ordner seg.

7207278[/snapback]

Formulerte meg visst litt dårlig. Det jeg mente var: hvordan kan man forhindre at et forhold man allerede er i blir til et venneforhold framfor et kjæresteforhold?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...