Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, årnings ja.. var det egentelig et ord før de brukte det i The Sims?

5135730[/snapback]

Aldri hørt om årnings i The Sims... Det er et godt brukt uttrykk her hvor jeg kommer fra...

 

Livet er herlig, forresten... Så deilig å se at jenta jeg liker søker meg og heller vil prate med meg fremfor venninner etc. En gang så vi rett inn i øynene til hverandre og holdt blikket.. i... kanskje 10 sekunder eller noe. Det føltes som en evighet. Jeg elsker mennesker som tør å ha øyekontakt selv om man ikke prater eller gjør noe annet fornuftig. Bare... se...

 

Dessuten satt vi og pratet ved siden av hverandre, hun lente seg så mye mot meg at jeg trodde hun skulle kysse meg... :love: og det var ikke fordi vi måtte hviske eller noe.

 

Men når jeg tar tankene bort fra henne og mer på andre, begynner jeg å se problemer i enden av tunnellen. Kameraten min har nok sett at vi flørter, og jeg kan se at han ikke liker det. Dessuten er det vanskeligere å flørte med henne når hun er sammen med venninner... Det har jeg sluppet i det siste. Jeg må bare bite tennene sammen til neste større fest. Da kommer det, enten fra meg eller fra henne. Det er jeg nesten sikker på. :w00t:

Lenke til kommentar

Trå varsomt, og tenk deg nøye om så er denne i boks vettu ;) Lykke til :)

 

 

Ah har så lyst til å legge ut om henne jeg føler for om dagen, men har egentelig ikke noe å tilføye...

 

Men siden jeg nå sitter vakt på et dataparty i vestfold, så tenkte jeg at jeg kan bruke tiden til noe gøy, nemmelig legge ut litt om litt av hvert jeg tenker om henne :)

 

Hehe, her i går så sa hun at hun leste litt mer på tråden. Jeg regnet ikke med at hun gadd å følge med her uten at jeg ba henne lese, men neida, hun tok faktisk selv initsiativet :D

 

Det dumme er jo at hun har lest alt dette om hva jeg føler når hun og typen er sammen i kantina, osv, men det er på et måte hennes valg å lese det. Jeg ville aldri fortalt dette direkte til henne, sammtidig som hun skal få vite det hvis hun virkelig vill det.

 

Jo, mitt neste problem å skrive om. Hun skal synge på en konsert i morra, som jeg har tatt meg "fri" fra datapartyet for å komme å høre på. Hun har ikke villet si når konserten starter. Hun har sagt at hun ikke vil at jeg skal komme.

 

Jeg tenker da; hvorfor?

Kan det ha seg slik at hun føler at jeg kommer fordi jeg "må"?

Kan det være fordi hun ikke vil ha meg så mye innpåseg?

Kan det være at hun rett og slett er flau for å gjøre slikt ovenfor meg og bare er redd for å drite seg ut?

Kan det være noen andre som også kommer som hun ikke vil at jeg skal møte?(eks. familie eller kjæreste)?

Eller kan det være noe annet?

 

Jeg fikk melding av henne i stad der det sto når den begynnte... Men jeg er usikker på om det var riktig av meg å mase så mye om det.

 

Dette "venne" greine har ikke funket så helt 100% de siste dagene egentelig. I starten av uka så følte jeg at jeg klarte å oppføre meg som en venn rundt henne. Men etter en samtale om onsdag, etter at hun hadde lest om det på forumet, så sa hun at det var veldig opplagt at jeg prøvde å unngå henne, og hun syntes det var litt dumt. Jeg føler at jeg er litt i ett dilemma her: Hun sier at hun syntes det er greit at jeg er så mye rundt henne, men jeg syntes selv det ser ut som at hun syntes det kan bli litt for mye noen ganger...

 

Uff, hun er så utrolig snill og grei... Jeg har en følelse av at de negative jeg tror hun signaliserer, at hun ikke gjør det med vilje. Når jeg snakker med henne så er hun kjempe åpen og ærlig, og sier alle disse tingene, og jeg blir bare kjempe glad. Men når jeg møter henne, og føler at hun signaliserer litt anderledes så blir jeg bare forvirret...

 

Jaja, det kan være at det er hennes måte å være på. Jeg får bare venne meg til det. Jeg tror det hun sier til meg er det hun virkelig mener, og satser på at det er jeg som tolker hennes handlinger og signaler litt feil ;)

 

 

Uff, dette var mye det.... Mens jeg har skrevet alt dette så har jeg mått kastet ut en fra LANet :w00t:

Lenke til kommentar
Har hun type kan du bare gi opp.

Kommer aldri til å skje noe uansett, bare tåkeprat fra hennes side. :)

 

They're all the same.

5140869[/snapback]

Hadde det bare vært så lett ;)

 

Jeg har meget store følelser for henne, og hun utelukker heller ikke at hun har noen tilbake. Hvis du leser lenger bakover på tråden så skjønner du bedre ;) har vel skrevet over 20 sider om dette nå tror jeg :p

Lenke til kommentar

Jeg føler noe helt utrolig rart nå... det er vanskelig å sette fingere på.

Om jeg er forelska så forklarer det en del, hadde aldri trodd planlagt og bli så utrolig betatt og glad i en jente på den måten.

Men igjen så er det mange grunner til jeg føler som jeg gjør, men jeg håper nå at en gang, en gang. Vil jeg kunne få oppleve ekte kjærlighet, altfor mange følelser nå.

Men jeg har aldri følt meg nærmere en person enn med hun, hun spesiell veldig spesiell.

Det kommer nok, håper jeg. Jeg har ventet lenge, par år til for å virkelig kunne få den jeg er betatt av er verdt det.

Lenke til kommentar

Nevnte litt om det tidligere, men jeg har begynt å være med en av mine barneskole kjærester igjen. Denne uken har jeg vært hos henne 3 kvelder og overnattet 2 av dem. I natt satt vi å snakket i 8 timer, fra kl. 11 i går kveld til kl. 8 i dag morres. Og det er noe av det kjekkeste jeg har vært med på.

 

Men jeg er redd jeg begynner å få følelser for henne (ikke helt enda, men det kommer.. ;)). Og jeg kan ikke tillate meg selv i å få følelser for noen som ikke er interessert tilbake. Nekter å gå ned den veien igjen. Så hva pokker skal jeg gjøre hvis jeg begynner å føle noe for henne? Vi har det jo kjempe kjekt sammen, så jeg har ikke lyst til å slutte å være med henne. Men jeg må jo nesten det hvis den tiden kommer :(

Lenke til kommentar
Jeg for min del savner noen å holde rundt :)

5141349[/snapback]

*by seg fram*

 

Jenter generelt er ikke dritt. Det er det at jenter og kjærlighet ikke alltid går hånd i hånd. Hadde alle jenter som du er forelsket i, vært forelsket i deg, ville det ikke finnes problemer.

 

EDIT: Scarface, jeg tror det er en naturlov at menn ikke kan bli gode venner med kvinner uten å bli litt forelsket i dem. Den eneste muligheten for at man "bare" kan være gode venner, er om du ikke finner henne fysisk tiltrekkende i det hele tatt. Og begynner du å få følelser, synes jeg bare du skal kaste deg ut i det, selv om du får oppleve den sure svie får du også litt av den søte kløe.

Endret av smeboe
Lenke til kommentar
SimDaDim: Typen hennes kommer nok på den konserten.. sikkert derfor.

 

Husk: Man blir blind av kjærlighet ;)

5140881[/snapback]

Hehe, var på konserten i dag. Tror hun var kjempe glad for at jeg kom, og jeg koset meg storartet. Var så vanvittig morsomt å se/høre henne synge! Har ikke smilt så mye på lenge!!

 

Det var ingen kjæreste der, han jobbet. Hennes mor og bestemor var der da... men jeg tror det kan være at hun var redd for at jeg kom til å kjede meg på konserten. Jeg skal innrømme at noen av sangene seff var kjedelig, men så fort hun kom på scenen så var det helt fantastisk!!

 

Vi hang også litt sammen i byen i dag, men jeg tror det var bare venne greier. Har ihvertfall hatt en helt topp dag i dag :D:D

 

Det dumme er at jeg skal ha konsert i morra, og jeg har seff invitert henne. Jeg er bare redd for at hun føler at _må_ komme fordi jeg kom i dag. Har prøvd å si dette til henne, men ja... Har sendt mld og sagt at hvis hun har penger, tid og lyst så er det bare å ta turen. (Ja, jeg vet at jeg kanskje burte spandere, men kommer hun så skal jeg vel klare å få henne inn gratis :D )

 

Uff, ja det var mine problemer...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...