wewwen Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Går det an å være forelsket i seg selv? 7186827[/snapback] Hvis du klarer det så går det vel. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Går det an å være forelsket i seg selv? 7186827[/snapback] http://en.wikipedia.org/wiki/Narcisist Lenke til kommentar
applemania Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Går det an å være forelsket i seg selv? 7186827[/snapback] Hvis du klarer det så går det vel. 7186894[/snapback] Nei, jeg bare lurer, fordi det er en kar på jobben og det virker som han forguder seg selv, han snakker om seg selv og sitt ytre hele tiden og ser alltid inn i vinduer eller ting som gjør at han kan se hvordan han ser ut. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Nei, jeg bare lurer, fordi det er en kar på jobben og det virker som han forguder seg selv, han snakker om seg selv og sitt ytre hele tiden og ser alltid inn i vinduer eller ting som gjør at han kan se hvordan han ser ut. 7187062[/snapback] Huff og huff, slike personer er slitsome i lengden. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Han runker sikkert til sitt eget speilbilde, da. Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Han runker sikkert til sitt eget speilbilde, da. 7187091[/snapback] Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Nei, jeg bare lurer, fordi det er en kar på jobben og det virker som han forguder seg selv, han snakker om seg selv og sitt ytre hele tiden og ser alltid inn i vinduer eller ting som gjør at han kan se hvordan han ser ut. 7187062[/snapback] Trenger absolutt ikke å elske seg selv; kan hende at han bare er veldig selvopptatt og/eller lite selvkritisk; finnes en god del ord på sånne personer uten at jeg skal begynne å stemple noen jeg ikke har møtt Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Nei, jeg bare lurer, fordi det er en kar på jobben og det virker som han forguder seg selv, han snakker om seg selv og sitt ytre hele tiden og ser alltid inn i vinduer eller ting som gjør at han kan se hvordan han ser ut. 7187062[/snapback] Narsisistisk, kanskje? (: Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Han runker sikkert til sitt eget speilbilde, da. 7187091[/snapback] Er ikke det vanlig? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Han runker sikkert til sitt eget speilbilde, da. 7187091[/snapback] Er ikke det vanlig? 7193578[/snapback] Selfølgelig er det vanlig... Om du er forelsket i deg selv =) edit: btw.. AnAnAs.. hva i hæ**** er det du har avatar av? Endret 31. oktober 2006 av Complexity Lenke til kommentar
Camron Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Ei jente som holder en rosa bamse? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Ei jente som holder en rosa bamse? 7194534[/snapback] aaaah.. tror jeg må få meg briller.. så bare føttene på bamsen.. så ut som noe meget annet Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Ei jente som holder en rosa bamse? 7194534[/snapback] aaaah.. tror jeg må få meg briller.. så bare føttene på bamsen.. så ut som noe meget annet 7194641[/snapback] Haha, japp. Måtte virkelig leite jeg og. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 I dag har jeg og kjæresten min vært sammen i 7 måneder Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Ja, nå har enda en i vennekretsen min fått seg kjæreste. Da var det bare meg igjen da. Ikke misforstå, jeg er veldig glad på deres vegne, men det er litt kjipt å være det femte hjulet, og den eneste som er jomfru. Bah... Lenke til kommentar
andesam Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Er det flere som har problemer med sjalusi? Har kanskje ikke akkurat et problem, men hver gang dama snakker positivt om andre gutter (lar av andres vitser og jeg kommer i annen rekke der og da) får jeg en uggen følelse. Vet at ho ikke vil forlate meg for noe i verden, men likevel.. Noen som vet om noe som hjelper? Når jeg bruker fornuften vet jeg at jeg ikke trenger å være sjalu. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Er det flere som har problemer med sjalusi? Har kanskje ikke akkurat et problem, men hver gang dama snakker positivt om andre gutter (lar av andres vitser og jeg kommer i annen rekke der og da) får jeg en uggen følelse. Vet at ho ikke vil forlate meg for noe i verden, men likevel.. Noen som vet om noe som hjelper? Når jeg bruker fornuften vet jeg at jeg ikke trenger å være sjalu. 7201500[/snapback] Kjærlighet er ikke alltid fornuftig. Jeg føler det slik også, det er helt normalt. Det er egentlig et godt tegn, det viser at du bryr deg. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Det kan være forferdelig slitsomt, det vet jeg. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 andesam det er jo å la det gå over styr. Jeg synes ikke du KAN eller BØR forvente at kjæresetn din er BARE din, du må la henne ha venner, selv gutte venner. Om du stoler på henne så skulle ikke dette være noe problem, om du ikke stoler på henne, så snakk med henne om det så du klarer å gjøre det. Ellers så er det som å gå å vente på en tidsinnstilt bombe. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Er det flere som har problemer med sjalusi? Har kanskje ikke akkurat et problem, men hver gang dama snakker positivt om andre gutter (lar av andres vitser og jeg kommer i annen rekke der og da) får jeg en uggen følelse. Vet at ho ikke vil forlate meg for noe i verden, men likevel.. Noen som vet om noe som hjelper? Når jeg bruker fornuften vet jeg at jeg ikke trenger å være sjalu. 7201500[/snapback] Jeg er sånn og kjæresten min er sånn. Det er bare sånn det er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg