Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Går det an å være forelsket i seg selv?

7186827[/snapback]

 

Hvis du klarer det så går det vel.

7186894[/snapback]

Nei, jeg bare lurer, fordi det er en kar på jobben og det virker som han forguder seg selv, han snakker om seg selv og sitt ytre hele tiden og ser alltid inn i vinduer eller ting som gjør at han kan se hvordan han ser ut.

Lenke til kommentar
Nei, jeg bare lurer, fordi det er en kar på jobben og det virker som han forguder seg selv, han snakker om seg selv og sitt ytre hele tiden og ser alltid inn i vinduer eller ting som gjør at han kan se hvordan han ser ut.

7187062[/snapback]

 

Huff og huff, slike personer er slitsome i lengden.

Lenke til kommentar
Nei, jeg bare lurer, fordi det er en kar på jobben og det virker som han forguder seg selv, han snakker om seg selv og sitt ytre hele tiden og ser alltid inn i vinduer eller ting som gjør at han kan se hvordan han ser ut.

7187062[/snapback]

Trenger absolutt ikke å elske seg selv; kan hende at han bare er veldig selvopptatt og/eller lite selvkritisk; finnes en god del ord på sånne personer uten at jeg skal begynne å stemple noen jeg ikke har møtt ;)

Lenke til kommentar

Er det flere som har problemer med sjalusi? Har kanskje ikke akkurat et problem, men hver gang dama snakker positivt om andre gutter (lar av andres vitser og jeg kommer i annen rekke der og da) får jeg en uggen følelse. Vet at ho ikke vil forlate meg for noe i verden, men likevel.. Noen som vet om noe som hjelper? Når jeg bruker fornuften vet jeg at jeg ikke trenger å være sjalu.

Lenke til kommentar
Er det flere som har problemer med sjalusi? Har kanskje ikke akkurat et problem, men hver gang dama snakker positivt om andre gutter (lar av andres vitser og jeg kommer i annen rekke der og da) får jeg en uggen følelse. Vet at ho ikke vil forlate meg for noe i verden, men likevel.. Noen som vet om noe som hjelper? Når jeg bruker fornuften vet jeg at jeg ikke trenger å være sjalu.

7201500[/snapback]

Kjærlighet er ikke alltid fornuftig.

Jeg føler det slik også, det er helt normalt. Det er egentlig et godt tegn, det viser at du bryr deg.

Lenke til kommentar

andesam det er jo å la det gå over styr.

 

Jeg synes ikke du KAN eller BØR forvente at kjæresetn din er BARE din, du må la henne ha venner, selv gutte venner. Om du stoler på henne så skulle ikke dette være noe problem, om du ikke stoler på henne, så snakk med henne om det så du klarer å gjøre det. Ellers så er det som å gå å vente på en tidsinnstilt bombe.

Lenke til kommentar
Er det flere som har problemer med sjalusi? Har kanskje ikke akkurat et problem, men hver gang dama snakker positivt om andre gutter (lar av andres vitser og jeg kommer i annen rekke der og da) får jeg en uggen følelse. Vet at ho ikke vil forlate meg for noe i verden, men likevel.. Noen som vet om noe som hjelper? Når jeg bruker fornuften vet jeg at jeg ikke trenger å være sjalu.

7201500[/snapback]

Jeg er sånn og kjæresten min er sånn. Det er bare sånn det er :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...