Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest LoveIsntEasy

Nå har det seg slik at jeg liker en jente i klassen min veldig godt, hun er søt/intelligent, osv osv. Ja, jeg snakker med henne i timene, friminuttene og så videre.

 

Jeg spurte henne da for noen uker siden om hun skulle bli med på "Fritt Vilt", jeg spesifiserte at det skulle være med en 3-4 andre venner/venninner av meg, så hun kan ikke følt seg "redd" for noe 1on1.

 

Siden jeg poster her, så skjønner dere vel at hun avslo, uten å gi noen spesiell grunn for dette.. så jeg har liksom prøvd å hinte fram på om å finne på forskjellige ting osv... men hun er ikke noe særlig positiv til tanken på meg og hun på noe "greier".

 

Problemet mitt er altså: hun liker å snakke med meg osv, jeg er "forståelsfull, bla bla". Hvordan skal jeg få henne til å like meg på en "forholdslig" måte?

 

Som en opplysning: Vi har egentlig en vidt forskjellig vennekrets, så vi treffes ikke på fester og annet slikt....

 

For info: Vi er begge 17 år, og går i VKII hvis det kan ha noe å si for saken...

 

Takker for eventuelle svar på posten... mvh TK.

Lenke til kommentar
Nå har det seg slik at jeg liker en jente i klassen min veldig godt, hun er søt/intelligent, osv osv. Ja, jeg snakker med henne i timene, friminuttene og så videre.

 

Jeg spurte henne da for noen uker siden om hun skulle bli med på "Fritt Vilt", jeg spesifiserte at det skulle være med en 3-4 andre venner/venninner av meg, så hun kan ikke følt seg "redd" for noe 1on1.

 

Siden jeg poster her, så skjønner dere vel at hun avslo, uten å gi noen spesiell grunn for dette.. så jeg har liksom prøvd å hinte fram på om å finne på forskjellige ting osv... men hun er ikke noe særlig positiv til tanken på meg og hun på noe "greier". 

 

Problemet mitt er altså: hun liker å snakke med meg osv, jeg er "forståelsfull, bla bla". Hvordan skal jeg få henne til å like meg på en "forholdslig" måte?

 

Som en opplysning: Vi har egentlig en vidt forskjellig vennekrets, så vi treffes ikke på fester og annet slikt....

 

For info: Vi er begge 17 år, og går i VKII hvis det kan ha noe å si for saken...

 

Takker for eventuelle svar på posten... mvh TK.

7183050[/snapback]

 

Er hun av den sjenerte typen? :hmm:

Lenke til kommentar
Problemet mitt er altså: hun liker å snakke med meg osv, jeg er "forståelsfull, bla bla". Hvordan skal jeg få henne til å like meg på en "forholdslig" måte?

7183050[/snapback]

Isåfall, min gode venn, er det for sent. Du har gått i den evig populære og fryktede Vennefella. :)
Lenke til kommentar
Gjest LoveIsntEasy
Problemet mitt er altså: hun liker å snakke med meg osv, jeg er "forståelsfull, bla bla". Hvordan skal jeg få henne til å like meg på en "forholdslig" måte?

7183050[/snapback]

Isåfall, min gode venn, er det for sent. Du har gått i den evig populære og fryktede Vennefella. :)

7183596[/snapback]

 

Jo såklart, det var jeg sånn halveis klar over. Men men, da får jeg finne meg noe annet... mindre attraktivt og jobbe meg oppover :ph34r:

Lenke til kommentar

Når jeg leser om hvordan folk her har det for tiden, kommer jeg på at jeg også har følt det slik til tider. Jeg prøvde å finne noen jenter som passet, og det gjorde jeg for så vidt. Problemet var bare at jeg ikke passet. Deretter ga jeg litt opp, hadde det bare gøy og gikk ikke inn for å være noe annet enn en venn. En liten stund senere traff jeg en jente gjennom en av vennene mine. Hun var interessert, jeg ble interessert, og nå har vi vært sammen i mer enn et halvt år. Min erfaring er at du ikke finner noen ting om du leter, snarere motsatt.

Endret av -Knuð
Lenke til kommentar
Gjest LoveIsntEasy
Jo såklart, det var jeg sånn halveis klar over. Men men, da får jeg finne meg noe annet... mindre attraktivt og jobbe meg oppover  :ph34r:

7183774[/snapback]

Akkurat det kan faktisk få henne til å endre mening om deg, til noe du liker :ohmy:

7184240[/snapback]

 

Sarkasme/ironi? Eller hva mente du med utsagnet ditt.. :)

Lenke til kommentar
Jo såklart, det var jeg sånn halveis klar over. Men men, da får jeg finne meg noe annet... mindre attraktivt og jobbe meg oppover  :ph34r:

7183774[/snapback]

Akkurat det kan faktisk få henne til å endre mening om deg, til noe du liker :ohmy:

7184240[/snapback]

 

Sarkasme/ironi? Eller hva mente du med utsagnet ditt.. :)

7186558[/snapback]

 

 

Hvis du har noe mellom beina og er villig til og ofre "deresforeløpigeforhold". Så spring rett fram til henne og spør om hun vil være med på noe. Fritt vilt var kanskje ikke hennes film. Kanskje hun liker lange turer i shoppingssentere eller korte turer i ica butikken :shrug:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...