Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enig! Men det kom vel ikke som noen bombe...

*High five*

 

Kjærlighet er vondt når man er singel også. Kanskje mer så. Jeg anbefaler sterilisering av samtlige mennesker på jord.

God ide! Vi får danne en forening... eller noe :p

 

Spesielt hvis en ligger med han en er forelsket i, og han tror dere er fucking good friends.

 

  :cry:

Vil du bli sammen med han igjen, da?

 

*Trøste*

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
Har aldri vært sammen med fyren, han har vært en av mine beste venner over fire år og aner ikke engang at jeg ser han i et annet lys.

7175409[/snapback]

Sorry AnAnAs. Klarte å lese at det var eksen du lå med! *Ustabil*

Får håpe det ordner seg. Ting ser ofte svart ut med en gang, men som oftes så går det bra :)

Lenke til kommentar

Min helg:

 

Siden jeg har flyttet for 2 mnd siden er jeg interessert i å skaffe meg stor vennekrets. Jeg har en vennekrets nå, men jeg vil ha en stoor. Veldig stor. Derfor registrerte jeg meg på en webside (ikke blink) og begynte å sjekke ut profiler. Så skrev jeg litt (tilfeldigvis kun til pene jenter), og endte opp med en hel del msn-adresser. Men et par av dem skilte seg veldig ut. Det var en jeg ble ganske betatt av, men hun bodde ganske langt vekke. Vi hadde en god del webcam-samtaler på msn, og vi utvekslet mobilnummer. Det som var så perfekt, var at selv om hun bodde så langt vekke, så skulle hun til Haugesund denne helgen (jeg bor i Sandnes), så jeg foreslo at jeg kunne godt ta en buss til haugesund for å møte henne. Det synes hun var en veldig god idé, og jo mer vi pratet jo mer ble jeg sikker på at jeg iallfall ville gi dette et forsøk.

 

Iløpet av fredagskvelden fikk jeg mange fine meldinger, og kan skrive en ordrett ned her:

"D einaste eg vett heilt sikkert e at me kan ver me deg fra 12,13 tiå te 6, 7 tiå vertfall.Så då kan du jo bestemma ka tid du ska komma. Sant?Kos fra pusen din <3"

 

I tillegg var det en veldig fin melding hun skrev der hun spurte om jeg kunne ta enda et bilde av meg og sende det til henne på mms.

 

Etter hvert så jeg sto opp neste dag og gjorde meg klar for å reise helt fra Sandnes til Haugesund sendte jeg henne en melding om at nå måtte hun våkne og at jeg gledet meg veldig til å se henne. Jeg får i retur:

 

"Hehe, våkna nå :) Håpe du rekke bussen da. Glede meg te å se deg og puwzen<3 klem og kos <3"

 

Vel, jeg gikk på bussen og kom meg til Haugesund. Vi avtalte å møtes på Amandasenteret (hun sammen med en veninne, jeg alene), og det gjorde vi i ca kvart-i-fire tiden. Jeg hilste på og prøvde å hinte frem en liten klem men den ble bryskt avvist. Vi satt oss ned på en kafé og begynte å snakke og jeg følte det gikk veldig greit. Det eneste som var litt irriterende var at vi hele tiden måtte være med veninnen. Jeg ville jo være alene med henne. Tiden gikk og de to hang på hverandre som en klegg. Etter hvert begynte de to å snakke seg imellom uten mulighet for meg å bryte inn i samtalen. Når vi så skulle ta buss til et annet sted i haugesund sendte jeg henne en melding for at veninnen ikke skulle ta noe jeg eventuelt skulle si personlig. På den meldingen sto det: "Jeg har litt lyst til å snakke privat med deg."

 

Det jeg får i retur er: "Jeg liker at hun er der, pluss at det aldri kan bli noe mer mellom oss enn venner".

 

Hva?!?!

 

Jeg hadde ikke fått en eneste mulighet til noe. Hun hadde ikke stilt meg et eneste personlig spørsmål, ikke noe. Vi hadde snakket grovt om ting, men ikke et eneste personlig spørsmål. Jeg prøvde å grave litt, men visste hvor det førte hen. Resten av kvelden var jeg selvfølgelig veldig trist og lei meg og klarte ikke å si så veldig mye, det var jo flere timer til bussen tilbake til Stavanger gikk. Jeg prøvde å snakke med henne alene, og fikk det til, men det endte i bare masse rot siden jeg hadde blitt så såret av henne tidligere. Kvelden endte med at i nitiden skulle dem til en fest, mens min buss gikk klokken 22:20. Så da vraket hun meg for ingen grunn i haugesund, drev å drasset på meg i flere timer og overlot meg til meg selv klokken ni på kvelden uten å vite hvor bussen gikk ifra. Jeg spurte tilfeldig forbipasserende og jeg var der innen et kvarter, så da var jeg mutters alene i over en time uten noen som holdt meg med selskap. Selvfølgelig knakk jeg totalt sammen på den buss-terminalen, som det følelsesmennesket jeg er. Det gikk langt fra som planlagt.

 

Jeg brukte 200 kroner og 5 timer på buss for å høre at det ikke kunne bli noe mer mellom oss selv om hun hadde gitt uttrykk for det. For en fattig student er det veldig, veldig mye penger. For ikke å snakke om følelsene mine som var i ferd med å vokse. Men jeg gir ikke opp nett-dating så lett. Jeg var kun uheldig.

Endret av Insty
Lenke til kommentar

 

Det jeg får i retur er: "Jeg liker at hun er der, pluss at det aldri kan bli noe mer mellom oss enn venner".

 

Hva?!?!

 

7175670[/snapback]

 

Det er da du roper "LIKESTILLING" og gir henne et hardt slag i neseroten. :thumbdown: Ok, man slår kanskje ikke jenter, men hva trodde hun? At du brukte så mange penger på å kanskje få en venn?

Lenke til kommentar
...Selvfølgelig knakk jeg totalt sammen på den buss-terminalen, som det følelsesmennesket jeg er. Det gikk langt fra som planlagt.

7175670[/snapback]

Dont. Det er ikke lønnsomt for deg selv, og slik du skildrer dette har du mest sannsynlig hatt uflaks ja. Det kan hende at hun tok med vennina som en "sikring", men det kan også hende at vennina var en test som du feilet på.

 

Uansett, hvorfor skal du bryte sammen? Tenk deg om, det finnes flere fisk i havet. Dra hjem og tenk "jaja, da har jeg hvertfall fått meg en tur på kafé og en tur til Haugesund".

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...