Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Kva kan det bety hvis:

- En jente absolutt smiler hver gang hun ser meg (men også hele tiden ellers, egentlig).

- Sier Heeeei *navnet mitt*, hver gang hun ser meg, med sånn søt stemme, ikke sånn hun prater til vanlig (men, samtidig nesten kan hørest spydig ut).

- Gir komplimenter, som f.eks. kul genser, tøff jakke (meen, som også kan virke litt spydig)

- Har blottet baken sin, flere ganger :love: (liksom, drar ned buksen og undertøyet bak så jeg .. ser alt)

 

#1. Hun gjør det for å irritere, eller plage meg siden man skulle tro hun skjønner jeg liker hun, ettersom jeg tror jeg ikke er så flink til å skjule det. :roll:

#2. Bare rett og slett er "snill" :)

#3. Eventuelt det jeg håper på, men samtidig ikke vil ha falske forhåpninger om.

eller en helt annen grunn?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kva kan det bety hvis:

- En jente absolutt smiler hver gang hun ser meg (men også hele tiden ellers, egentlig).

- Sier Heeeei *navnet mitt*, hver gang hun ser meg, med sånn søt stemme, ikke sånn hun prater til vanlig (men, samtidig nesten kan hørest spydig ut).

- Gir komplimenter, som f.eks. kul genser, tøff jakke (meen, som også kan virke litt spydig)

- Har blottet baken sin, flere ganger  :love: (liksom, drar ned buksen og undertøyet bak så jeg .. ser alt)

 

#1. Hun gjør det for å irritere, eller plage meg siden man skulle tro hun skjønner jeg liker hun, ettersom jeg tror jeg ikke er så flink til å skjule det.  :roll:

#2. Bare rett og slett er "snill"  :)

#3. Eventuelt det jeg håper på, men samtidig ikke vil ha falske forhåpninger om.

eller en helt annen grunn?

7171347[/snapback]

Den synes jeg var vanskelig å svare på gitt...

 

*Blotte seg for fredrik*

Lenke til kommentar

Mange jenter har en veldig flørtete måte å være på til vanlig..

 

Jeg er en av de jentene... Jeg er ekstremt flørtete på en "kameratslig" måte. Mye kødding og fliring og jeg kan kalle kompisene mine for pus og slikt.

 

Når jeg virkelig mener det derimot er jeg så sjenert at jeg rødmer bare han er i nærheten og såvidt tør snakke til han

Lenke til kommentar
Kva kan det bety hvis:

- En jente absolutt smiler hver gang hun ser meg (men også hele tiden ellers, egentlig).

- Sier Heeeei *navnet mitt*, hver gang hun ser meg, med sånn søt stemme, ikke sånn hun prater til vanlig (men, samtidig nesten kan hørest spydig ut).

- Gir komplimenter, som f.eks. kul genser, tøff jakke (meen, som også kan virke litt spydig)

- Har blottet baken sin, flere ganger  :love: (liksom, drar ned buksen og undertøyet bak så jeg .. ser alt)

 

#1. Hun gjør det for å irritere, eller plage meg siden man skulle tro hun skjønner jeg liker hun, ettersom jeg tror jeg ikke er så flink til å skjule det.  :roll:

#2. Bare rett og slett er "snill"  :)

#3. Eventuelt det jeg håper på, men samtidig ikke vil ha falske forhåpninger om.

eller en helt annen grunn?

7171347[/snapback]

Den synes jeg var vanskelig å svare på gitt...

 

*Blotte seg for fredrik*

7171483[/snapback]

 

 

For meg?

 

Må være tidenes bursdagsgave på etterskudd, som jeg muligens skal sette stor pris på :p

 

Sorry, måtte bare.

Hehe.

 

Blåtting av baken er da et åpenbart sjekketriks? :p

Lenke til kommentar
Kva kan det bety hvis:

- En jente absolutt smiler hver gang hun ser meg (men også hele tiden ellers, egentlig).

- Sier Heeeei *navnet mitt*, hver gang hun ser meg, med sånn søt stemme, ikke sånn hun prater til vanlig (men, samtidig nesten kan hørest spydig ut).

- Gir komplimenter, som f.eks. kul genser, tøff jakke (meen, som også kan virke litt spydig)

- Har blottet baken sin, flere ganger  :love: (liksom, drar ned buksen og undertøyet bak så jeg .. ser alt)

 

#1. Hun gjør det for å irritere, eller plage meg siden man skulle tro hun skjønner jeg liker hun, ettersom jeg tror jeg ikke er så flink til å skjule det.  :roll:

#2. Bare rett og slett er "snill"  :)

#3. Eventuelt det jeg håper på, men samtidig ikke vil ha falske forhåpninger om.

eller en helt annen grunn?

7171347[/snapback]

ømh.. hvor gammel er hu jenta her?.. :dontgetit:

Lenke til kommentar
hahah! :D

Jeg tror det er grunn 1.

Ja, det er jo mulig.

Er 100% sikker på det er grunn #1 jeg også. Hun får deg til å se dum ut foran venninnene sine, som sikkert prater bak ryggen din at du er en taper. Life is hard.

Nja.. Vet ikke helt. Vi har jo vert veldig gode venner i 2 år, og jeg er venner med veninnene hennes også, siden vi.. vel, bor på en liten plass der alle kjenner alle, osv.

Men, taper, det har du kanskje rett i. :hmm:

Deppetråden neste Guest :)

Neida, ikke før jeg er helt helt sikker.. ;)

Lenke til kommentar

Ett lite dimella her.. Sa på en måte til X'n min om det med veninnen som jeg pratet om her tidligere i tråden.. og hun klikka helt! :dontgetit:

 

Hun sier hun er helt over meg, men hvorfor klikke sånn om man er det? da skulle hun vel ikke bry seg om jeg ble sammen med noen andre?

 

Hun kaldte henne skjeld'sord, og hun gråt i telefonen til meg..

 

Tror dere hun enda har følelser for meg? som hun prøver å sjule?

 

Krangla\prata med henne helt til i 8 tiden i mårrest.. mange timer..

 

Hva tror dere? er hun kommet over meg? eller bare lyver hun om det?

Lenke til kommentar
Ett lite dimella her.. Sa på en måte til X'n min om det med veninnen som jeg pratet om her tidligere i tråden..  og hun klikka helt! :dontgetit:

 

Hun sier hun er helt over meg, men hvorfor klikke sånn om man er det? da skulle hun vel ikke bry seg om jeg ble sammen med noen andre?

 

Hun kaldte henne skjeld'sord, og hun gråt i telefonen til meg..

 

Tror dere hun enda har følelser for meg? som hun prøver å sjule?

 

Krangla\prata med henne helt til i 8 tiden i mårrest.. mange timer..

 

Hva tror dere? er hun kommet over meg? eller bare lyver hun om det?

7175037[/snapback]

Jeg har gjort det samme som eksen din.

Jeg vet ærlig talt ikke hvorfor.

Det er nok bare en fase, du må ikke bry deg om det. Selv om det var hun som slo opp, betyr ikke det at hun ikke må gå igjennom noe av det samme som deg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...