Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Huff, jeg synes litt synd på deg hvis hun begynner å si sånt nå allerede. Det betyr at hun er veldig avhengig av å høre hvor høyt du elsker henne, det kan fort ende i en brå død for forholdet senere, ikke fordi at hun krever at du skal si det hele tiden til henne, men fordi jeg bare vet hvilken personlighet du står ovenfor.

7168170[/snapback]

Woot?

 

Min første kjæreste sa at han elsket meg etter en uke og vi var sammen i nesten to år. Jeg ser ikke noe galt i å si det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Huff, jeg synes litt synd på deg hvis hun begynner å si sånt nå allerede. Det betyr at hun er veldig avhengig av å høre hvor høyt du elsker henne, det kan fort ende i en brå død for forholdet senere, ikke fordi at hun krever at du skal si det hele tiden til henne, men fordi jeg bare vet hvilken personlighet du står ovenfor.

7168170[/snapback]

Woot?

 

Min første kjæreste sa at han elsket meg etter en uke og vi var sammen i nesten to år. Jeg ser ikke noe galt i å si det.

7168527[/snapback]

 

Sa alltid at jeg elsker x'n min og at vi kom til å være sammen for alltid og slikt..

 

Etter at vi slo opp, har jeg bare syntes at det har vært trist å lese gamle MSN logger og slikt der vi sier det..

Lenke til kommentar
Sa alltid at jeg elsker x'n min og at vi kom til å være sammen for alltid og slikt..

 

Etter at vi slo opp, har jeg bare syntes at det har vært trist å lese gamle MSN logger og slikt der vi sier det..

7168552[/snapback]

Jo, men man mener det jo der og da. Man er jo ikke sammen med noen man ikke kunne ha tenkt seg og delt resten av livet med.

Lenke til kommentar
Jeg har et lite problem.... hva gjør man når en man har vært "sammen" med i 2-3 uker, begynner å si ting "elsker deg", "for alltid" og lignende...  :dontgetit:

 

Det er ikke det at jeg ikke er glad i henne, men det er altfor, altfor tidlig å komme med "elsker deg" osv syntes jeg... hva skal jeg gjøre?

 

Skal jeg for eksempel si noe slikt at jeg er glad i henne, men at vi ikke er på det stadiet ennå? :hmm:

7168032[/snapback]

Har det noe å si? Jeg hadde ikke risikert forholdet for å reservere noen ord til en følelse jeg ikke kan definere.

Lenke til kommentar

Det at hun sier hun elsker deg, er en test. En følelsesmessig test fra hennes side om du er emosjonelt ustabil. Du skal vise styrke når hun sier det. Ignorer henne og VIS heller at du er sjefen og at uansett hva du gjør så er du glad i jenta.

Lenke til kommentar
Det at hun sier hun elsker deg, er en test. En følelsesmessig test fra hennes side om du er emosjonelt ustabil. Du skal vise styrke når hun sier det. Ignorer henne og VIS heller at du er sjefen og at uansett hva du gjør så er du glad i jenta.

7169859[/snapback]

En test? Hvis det er det hun føler, bør hun få lov til å si det!

Lenke til kommentar

Noe som er bra, men litt morsomt også er at jeg elsker dama mi så mye at jeg nekter å være utro i drømmene mine! Drømte for en stund siden at jeg var i syden, og at en jente prøvde å kysse meg. Så dytta jeg henne unna og viste henne forlovelsesringen min...sånn "ser du denne? stikk!"

 

Ikke det at jeg vil, men jeg lar meg ikke være utro i underbevisstheten en gang!

Sier litt da:P

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Det er det verste tilfellet av pussywhipped, noensinne.

7170926[/snapback]

 

Når du blir gammel nok, så har du nok vært gjennom det samme selv, søtnos.

Lenke til kommentar

Jeg trodde "fjortissforelskelse" var forbehold fjortisser...

 

Jeg rødmer når han ser på meg og føler meg dum når jeg snakker med han. Han får meg til å smile og le dagen lang bare fordi jeg har sett han på jobb og det går ikke en time på dagen uten at jeg tenker på han.

 

Jeg som ikke har drømt om natta på mange år drømmer hver natt. Han er det siste jeg tenker på før jeg sovner, og det første jeg tenker på når jeg våkner igjen.

 

Han er fullkommen, perfekt og så utrolig fin...

 

Så typisk flaks at han ikke føler det samme for meg ... :ph34r:

 

Men uansett fantastisk deilig å være forelsket :blush:

Lenke til kommentar
Jeg trodde "fjortissforelskelse" var forbehold fjortisser...

 

Jeg rødmer når han ser på meg og føler meg dum når jeg snakker med han. Han får meg til å smile og le dagen lang bare fordi jeg har sett han på jobb og det går ikke en time på dagen uten at jeg tenker på han.

 

Jeg som ikke har drømt om natta på mange år drømmer hver natt. Han er det siste jeg tenker på før jeg sovner, og det første jeg tenker på når jeg våkner igjen.

 

Han er fullkommen, perfekt og så utrolig fin...

 

Så typisk flaks at han ikke føler det samme for meg ... :ph34r:

 

Men uansett fantastisk deilig å være forelsket  :blush:

7170975[/snapback]

 

Hva hvis han gjør det? :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...