Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er fasitsvar for å gå fram hos en jente på msn? Vi snakker VGS.

7160467[/snapback]

 

Snakk om alt mulig: bla bla bla også vips "jeg skal noe på ditt i helgen... blir du med på ditt og kanskje datt etterpå?"

 

Overlater det til fantasien å finne ut hva du skal spørre henne med på.

Lenke til kommentar

Det tar lengre tid å bli kvitt følelsene om man fortsetter å være venner og finner på ting sammen, ja. Men om du vil beholde henne i livet ditt til senere, så bruk heller tid på å komme over henne på den positive måten, selv om det kan ta tid og være kjipt.

Bedre det, enn å bevisst skape et dårlig forhold til henne for å kunne tenke at hun er ei drittkjerring.

Lenke til kommentar

Nytt dilemma.. har snakka en del med en veninne på msn nå.. og hun sa i sta at hun var skikkelig forelsket i meg..

 

Jeg er langt ifra over x'n, og liker egentlig ikke henne på den måten..

Hvordan skal jeg si det til henne? hun er helt betatt :dontgetit:

 

Edit: leif.. blir slik når man drikker ^^

Endret av Complexity
Lenke til kommentar
Nytt dilemma.. har snakka en del med en veninne på msn nå.. og hun sa i sta at hun var skikkelig forelsket i meg..

 

Jeg er langt ifra over x'n, og liker egentlig ikke henne på den måten..

Hvordan skal jeg si det til henne? hun er helt betatt :dontgetit:

 

Edit: leif.. blir slik når man drikker ^^

7167111[/snapback]

Har det på samme måten. En kompis sender meg kjærligheterklæringer og sånt, og jeg har ikke følelser for han på den måten whatsoever. Han er skikkelig ustabil, så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Han vet jeg ikke føler det samme, men han gir seg ikke.. :dontgetit:

Lenke til kommentar
hun er heller ikke blant mine aller beste venner

Tror du i allefall skal prise deg lykkelig for at det ikke er en av dine beste veninner, så i allefall ikke du mister en av dine beste venner bare pga. at du ikke elsker henne.

 

Men det er helt klart et kjipt problem, og jeg skjønner svært godt at du blir deprimert av tanken på å såre henne... Noe av det verste jeg vet er når ei jente, spes ei veninne er lei seg. Det knuser hjertet mitt...

4889240[/snapback]

 

 

Jeg hadde faktisk noe i samme duren. Jeg begynte i ny klasse i VG1 ( grunnkurs vgs ) og da var det ei litt brei jente, koslig og hadde noe mellom ørene, noe jeg liker meget godt. Jenta var jo kanskje ikke utseende messig en jeg ville valgt hvis det hadde vært flere, men hun er hygglig, hode med litt iq.

 

Hun sa/ sier hele tiden at den som får meg osv. er kjempe heldig osv. Herregud, enkelte har jo flate ikke sagt at jeg lukter godt engang, så får jeg den liksom... Jeg sier ingenting , så sier jeg bare Takk.. Vel og merke, dette var på MSN.

 

Det samme skjedde flere ganger, og 1 gang spørte hun om vi kunne finne på noe , jeg tenkte "faen, jeg har jo ingen bra dvd filmer, hva skal vi finne på ?" , men var tydligvis ikke det HUN tenkte.. Hun ville jo at jeg gjerne skulle være litt sammens med henne på kjærste måten da.

 

Jeg takket pent nei og sa at jeg ikke var klar for et forhold , men kanskje senere. Hun takket kjempe blid, men skjønte jo selvfølgelig poenget.

 

Nå skriver hun alltid sånne Emo kommentarer i nicket på MSN " Hvorfor skal alltid kjærlighet være vansklig ? "

 

Shitt happens.. Så er bra jeg har kondom..

haha

Lenke til kommentar
Nytt dilemma.. har snakka en del med en veninne på msn nå.. og hun sa i sta at hun var skikkelig forelsket i meg..

 

Jeg er langt ifra over x'n, og liker egentlig ikke henne på den måten..

Hvordan skal jeg si det til henne? hun er helt betatt :dontgetit:

 

Edit: leif.. blir slik når man drikker ^^

7167111[/snapback]

 

hmm, folk du roter med i fylla, knuller, suger/ slikker @ Oral sex og faktisk sier at man er stormforelska i deg , fra da du har kjent personen i 3dager, og husker ikke navnet, er som regel 13-17år.

 

Si det på den fine måten, at du ikke er ute etter forhold, men kanskje senere, at det er din skyld osv. Bare finn på noe snilt og barmhjertlig :)

Lenke til kommentar

Jeg har et lite problem.... hva gjør man når en man har vært "sammen" med i 2-3 uker, begynner å si ting "elsker deg", "for alltid" og lignende... :dontgetit:

 

Det er ikke det at jeg ikke er glad i henne, men det er altfor, altfor tidlig å komme med "elsker deg" osv syntes jeg... hva skal jeg gjøre?

 

Skal jeg for eksempel si noe slikt at jeg er glad i henne, men at vi ikke er på det stadiet ennå? :hmm:

Lenke til kommentar

Huff, jeg synes litt synd på deg hvis hun begynner å si sånt nå allerede. Det betyr at hun er veldig avhengig av å høre hvor høyt du elsker henne, det kan fort ende i en brå død for forholdet senere, ikke fordi at hun krever at du skal si det hele tiden til henne, men fordi jeg bare vet hvilken personlighet du står ovenfor.

Lenke til kommentar

Nei jeg ikke har noe til overs for er ei jente i klassen

 

Hun er smart, utrolig pen, lekker, alle på skolen syns hun er pen, har bra personlighet er hygglig og sånn, men har INGEN empati til overs..

 

Var snakk om en inder som hadde fått en tvilling bror som lå i magen i 36år, og ble først operert ut nå.

 

Så sier hun liksom " Fyflate, det er så dem, forbaska pakkis svin, dem er så møkete "

 

Jeg blokka hun i MSN ..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...