Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Beste er kanskje å bare kutte henne helt ut, så kan dere eventuelt prøve å være venner når du har fått litt tid på deg til å distansere deg? Hvis hun virkelig bryr seg om deg, så vil hun respektere valget ditt.

7124994[/snapback]

 

ja men er ikke det jeg vil.. er jeg som ikke klarer å respektere hennes valg..

 

For henne er alle følelsene helt borte, og hun kan begynne på nytt med noen andre, for meg er nesten alle følelsene der, og jeg kan bare tenke meg ett liv med henne..

 

 

men du har vel rett.. må holde meg borte fra henne og prøve å glemme henne..

Lenke til kommentar

Faen. sitter ovenfor en ektremt valg :p som igrunnen ikkje er noe å tenke på!

 

i går var jeg på fest, traff ej jente, som eg hadde stjåle MSN addressa til 1 dag før.

 

da spriten var komt i blodet gikk det vilt for seg. vi klina i evigheter å alt var bare hell og lykke :)

 

inntil ei venninde av ho kom bort til meg å sa at ho vil ikkje bare rote, ho har sagt at ho til prøve seg på meg, og ønsker et fast forhold :)

 

og i dag, etter at rusen er ute av blodet, så sitter eg med ett stort spørsmål!

 

skal eg slå til å prøve meg på ho, eller bare la livet gå videre?

 

BTW. ho e noe av det deiligeste eg har sett på 2 bein på min levetid ;)

Lenke til kommentar
Faen. sitter ovenfor en ektremt valg :p som igrunnen ikkje er noe å tenke på!

 

i går var jeg på fest, traff ej jente, som eg hadde stjåle MSN addressa til 1 dag før.

 

da spriten var komt i blodet gikk det vilt for seg. vi klina i evigheter å alt var bare hell og lykke :)

 

inntil ei venninde av ho kom bort til meg å sa at ho vil ikkje bare rote, ho har sagt at ho til prøve seg på meg, og ønsker et fast forhold :)

 

og i dag, etter at rusen er ute av blodet, så sitter eg med ett stort spørsmål!

 

skal eg slå til å prøve meg på ho, eller bare la livet gå videre?

 

BTW. ho e noe av det deiligeste eg har sett på 2 bein på min levetid ;)

7126385[/snapback]

Trenger ikke avgjøre noe med engang. Du kan være litt med hun, se om hun er noe å satse på. For all verdens gutter og menn: Gjør det!

Lenke til kommentar
Jeg er selv i et avstandsforhold. Det har funka bra hittil :) Vi har vært sammen i tre år og skal bare være fra hverandre i et år da, forhåpentligvis. Om man er glad i hverandre så er ikke avstand det alt for store problemet utover det at man savner hverandre.

7131244[/snapback]

 

slike type forhold har ikke fungert for meg heller.... bedre med noen som bor i nærheten...

Lenke til kommentar
Faen. sitter ovenfor en ektremt valg :p som igrunnen ikkje er noe å tenke på!

 

i går var jeg på fest, traff ej jente, som eg hadde stjåle MSN addressa til 1 dag før.

 

da spriten var komt i blodet gikk det vilt for seg. vi klina i evigheter å alt var bare hell og lykke :)

 

inntil ei venninde av ho kom bort til meg å sa at ho vil ikkje bare rote, ho har sagt at ho til prøve seg på meg, og ønsker et fast forhold :)

 

og i dag, etter at rusen er ute av blodet, så sitter eg med ett stort spørsmål!

 

skal eg slå til å prøve meg på ho, eller bare la livet gå videre?

 

BTW. ho e noe av det deiligeste eg har sett på 2 bein på min levetid ;)

7126385[/snapback]

Sjekk om hu er noe å satse på og sjekk at hu ikke lurer deg. Finnes nok av utspekulerte drittkjerringer. Ellers så ville jeg gitt gass. Full gass.

Lenke til kommentar
Jaja. Da var man alene igjen (alene as in kjæreste ikke her. Ikke alene as in singel).

 

Har omtrent akkurat satt henne på bussen til Trondheim igjen og jeg sitter igjen her i lille kjipe Hamar.

7130282[/snapback]

Hvordan funker det med den avstanden, vært sammen lenge? :)

7130935[/snapback]

Det fungerer kjempebra :)

Om 5 dager har vi vært sammen i 10 måneder.. :)

Lenke til kommentar
Ligge med exen i fylla, hjelper jo alltid på kjærlighets sorgen.

7112407[/snapback]

 

Nei, men det hjelper på frustrasjonen.

7118011[/snapback]

Blir som å pisse i buksa når det er kaldt, spør du meg.

7126164[/snapback]

 

Eller som å pisse i motvind.

 

Men det kommer jo selvfølgelig ann på hvor lenge det er siden "man" var sammen. Hadde ikke gjort noe med litt vennskaplig sex etter par år. I en liten tørkeperiode, får å si det sånn.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...