Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Enig med Bitex.

 

Det beste er å ignorere hele opplegget. Ta heller styringen selv. Alle har sine grenser for hva som er greit og ikke greit i et forhold. Dersom du og dama di er uenige om de grensene så kan dere ikke være i sammen. Egentlig veldig enkelt. Forklar dette for henne og spør om dette er noe hun har tenkt å forholde seg til eller ikke. Dersom svaret er negativt så er det jo veldig leit, men da vet man hvor man står.

 

Da takker du for samholdet og går videre. Det er ikke alle som passer sammen, og man kan kommer ikke nærmere sammen med å slenge ut trusler i øst og vest. Nå er det mulig at dama di og kompisen din vet at du ikke er i stand til å skade noen men det gjør det ikke noe bedre.

 

Reis deg opp og rett opp ryggen. Ikke gi etter for dritt og lag heller ikke dritt for andre. Dersom hun ikke vil være med deg så er det sånn det er. Move On!

 

 

Et lite tillegg:

Man vil sikkert si at det er lettere sagt enn gjort, men jeg HAR gjort det selv og man føler seg bedre etterpå.

Endret av MrVilla
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må bare få si at vi ikke er sammen lenger, så det med å slå opp er litt uaktuelt..

 

Men skal prøve å følge rådet ditt, skal ikke tenke på henne i hele dag. Skal drite i hva hun gjør i kveld, om hun drikker seg dritings og ligger med bestekompisen min så får hun bare gjøre det! skal ikke bry meg mere.. men det er ikke lett nei..

Lenke til kommentar

Er ikke lett nei, og det kommer det ikke til å bli heller.

 

Da det skjedde meg sist så bestemte jeg meg for at nok var nok. Ringte en kompis og vi tok en tur ut og hadde en bedre middag på byen. Dette var en helt genial ide og pratet litt rundt emnet mens vi koste oss skikkelig med snadder mat og god drikke. Nå ble vi ikke fulle da ettersom jeg hadde ingen trang til å sitte å grine på resturanten ;)

 

Men det hjalp, og i dag når jeg treffer henne så er det hun som er nysgjerrig på hva jeg gjør og foreslår at vi skal møtes og greier. Er litt for seint da jeg ikke har noen følelser igjen for henne.

Lenke til kommentar
Er ikke lett nei, og det kommer det ikke til å bli heller.

 

Da det skjedde meg sist så bestemte jeg meg for at nok var nok. Ringte en kompis og vi tok en tur ut og hadde en bedre middag på byen. Dette var en helt genial ide og pratet litt rundt emnet mens vi koste oss skikkelig med snadder mat og god drikke. Nå ble vi ikke fulle da ettersom jeg hadde ingen trang til å sitte å grine på resturanten ;)

 

Men det hjalp, og i dag når jeg treffer henne så er det hun som er nysgjerrig på hva jeg gjør og foreslår at vi skal møtes og greier. Er litt for seint da jeg ikke har noen følelser igjen for henne.

7118337[/snapback]

 

Ja tenkte å gjøre litt forskjellige ting i dag isteden for å bare sitte her på forumet og deppe ^^

 

Skjerp deg Complexity, hvorfor skulle bestekompisen din ligge med eksdama di? Da er han ikke mye til kompis. Det ville aldri jeg drømt om å gjøre. De er bare venner, det må du godta.

7118392[/snapback]

 

Nja.. nå snappa jeg henne rett forran ansiktet på han når vi ble sammen da.. han drev å snakket om at han var så forelska i henne osv, også ble vi sammen rett etter det..

 

 

Nei tar kansje litt hardt i når det gjelder dette.. tror jeg skal finne meg noen på min egen alder.. til info så er x'n min 15 år, og bestekompisen min er 15, og jeg er 17, og pga det får kompisen min sett henne hvær dag, og ikke jeg siden de går i 10'ende og jeg går andre året på videregående.. men det har aldri vært nå problem før, for da stolte jeg på henne.. men nå er hun så rar og unaturlig..

 

Men sikkert bare jeg som tenker for mye..

Lenke til kommentar

Tvangstanker er noe som automatisk dukker opp. Man mistenker alltid det verste og dem bare kverner og kverner i bakhudet til man blir sprø. Jeg vet nøyaktig åssen det er, og det NÅ man må si stopp og skjerpe seg. Dropp de tankene! Hold deg i aktivitet, vær sosial. Ikke la deg bli sittende alene og la slike tanker gro. Dem vil bare trekke deg lenger ned i møkka.

Lenke til kommentar
Tvangstanker er noe som automatisk dukker opp. Man mistenker alltid det verste og dem bare kverner og kverner i bakhudet til man blir sprø. Jeg vet nøyaktig åssen det er, og det NÅ man må si stopp og skjerpe seg. Dropp de tankene! Hold deg i aktivitet, vær sosial. Ikke la deg bli sittende alene og la slike tanker gro. Dem vil bare trekke deg lenger ned i møkka.

7118450[/snapback]

 

Takk for tipset, det jeg skal prøve på :) skal ha en fin helg :)

 

btw: litt ot kansje, men jeg lurer, Noen som vet hvor mange kvinner det er og hvor mange menn det er her i verden?

 

Er det omtrent like mye eller er det folk som blir tvinget til singelhet :p

Lenke til kommentar

Akkurat det har jeg ingen aning om, men dersom det er nøyaktig like mange så har jeg bestemt meg for å være singel en stund, så da er det ihvertfall ei dame for deg pr dags dato ;)

 

Ha en fin helg ja. Besøk familie, venner og andre du bryr deg om og som bryr seg om deg. Det hjelper stort. Det er som å begynne å trene. Hardt til å begynne med, men lettere etterhvert :)

Lenke til kommentar
Akkurat det har jeg ingen aning om, men dersom det er nøyaktig like mange så har jeg bestemt meg for å være singel en stund, så da er det ihvertfall ei dame for deg pr dags dato ;)

 

Ha en fin helg ja. Besøk familie, venner og andre du bryr deg om og som bryr seg om deg. Det hjelper stort. Det er som å begynne å trene. Hardt til å begynne med, men lettere etterhvert :)

7118593[/snapback]

 

jepp :) Mye bedre humør nå av å få pratet ut om det :)

Skal være lamme noen kompiser i dag ja så skal tenke på andre ting :)

 

Må repetere meg selv:

 

Forumet er så utrolig koselig :love:

Lenke til kommentar

Lite problem her nå.. Gleda meg i 2 uker til å få se x'n, så vi skulle møtes i kveld..

 

Men prata med henne på telefon i går, og hun er såppas sur for det som skjedde på fredag (står tidligere) at hun sier hun ikke vil møte meg..

 

Noen tips til hva jeg kan gjøre? MÅ se henne.. aldri savna en person så mye..

 

og ikke si at jeg må gi henne tid.. det vet jeg, men hun sa i går at vi kansje kunne finne på noe i dag, så hun er mest usikker...

Lenke til kommentar

Jeg vet at en jente har lyst t å bli sammen med meg, og ikke hadde hatt noe imot å kysse meg osv.. I dag skal jeg på noe greier, og lurte på om dere tror hun ville reagert hvis jeg bare sa "Kom her litt da *navn*" og tok hun med en plass og bare begynte å kline med hun? Er bare så drit lei av å vente, og jeg tror ikke hun hadde hatt noe imot det :p

 

Hittil har vi bare vært venner, men jeg vet at hun vil noe mer (solen skinner på osv ;)).

Tørr jeg dette? Og er det noe lurt? :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg vet at en jente har lyst t å bli sammen med meg, og ikke hadde hatt noe imot å kysse meg osv..  I dag skal jeg på noe greier, og lurte på om dere tror hun ville reagert hvis jeg bare sa "Kom her litt da *navn*" og tok hun med en plass og bare begynte å kline med hun?  Er bare så drit lei av å vente, og jeg tror ikke hun hadde hatt noe imot det :p

 

Hittil har vi bare vært venner, men jeg vet at hun vil noe mer (solen skinner på osv ;)). 

Tørr jeg dette?  Og er det noe lurt?  :hmm:

7123847[/snapback]

 

Vel det viser at du tør å ta iniativ, hvis du ikke gjør kommer ikke hun til å gjøre det. Men hva slags greier er det? Er det med alle vennene hennes og?

Lenke til kommentar
Det er to innebandy kamper.  1 for guttene på laget og 1 for jentene på laget.  Jeg skal være igjen å se jentene sin kamp sammen med hun jeg er interessert i.  Hun skal ikke spille pga. en skade, så jeg skal liksom holde henne ved selskap :p

7124031[/snapback]

 

Ok, fordi jenter oppfører seg vidt forskjellig ifra når det er kun dere to, til når hun er med vennene sine. (og deg)

Lenke til kommentar
Lite problem her nå.. Gleda meg i 2 uker til å få se x'n, så vi skulle møtes i kveld..

 

Men prata med henne på telefon i går, og hun er såppas sur for det som skjedde på fredag (står tidligere) at hun sier hun ikke vil møte meg..

 

Noen tips til hva jeg kan gjøre? MÅ se henne.. aldri savna en person så mye..

 

og ikke si at jeg må gi henne tid.. det vet jeg, men hun sa i går at vi kansje kunne finne på noe i dag, så hun er mest usikker...

7123815[/snapback]

 

Tror det er like greit at du ikke ser dhenne i dag, jeg. Det hjelper ikke akkurat å treffe henne hvis du skal glemme henne.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...