Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Låg med eksen i helga - igjen - og det hjalp jo veldig må eg si...  :(

Dumeste eg har gjort noen gang!  :wallbash:

7113596[/snapback]

Vel, personlig er sex med eks'er det siste jeg hadde gjort. Nå sier de at fylla har skylda, men da er det best å ikke drikke så mye, spør du meg. Men gjort er gjort, så da får du bare unngå å gjøre det igjen :) Er ikke annet å gjøre, sant?

Lenke til kommentar

Aaah, for en behagelig kveld. Jenta jeg liker godt ringte meg å spurte om vi skulle møtes, men da var kl. rundt 1, og hun bor på andre siden av byen. Uansett, det er tanken som teller, og vi avtalte å møtes i morgen kveld. :)

 

Første gang vi er ordentlig alene sammen, så gleder meg, men er veldig nervøs.

 

Livet er herlig! :love:

Lenke til kommentar
Får håpe det skjer noe nor vi har fått noe innabords :)

7111819[/snapback]

Er du sikker på at du vil det? Tenk om hun angrer på noe dagen etter, og at dere ikke bør ha kontakt mer. Da må du bearbeide følelsene helt fra starten av.

Vet ikke hva som har skjedd mellom dere de to siste ukene, men.

7112289[/snapback]

 

nei men poenget var at jeg elsker henne, og hun er bare usikker..

og hun blir ikke mere usikker av å ikke ville prate med meg eller møte meg..

 

Uansett så dreit jeg meg skikkelig ut i går..

 

Når hun fikk vite at jeg skulle dit så dro hun til bestekompisen min og så film..

På festen drev alle og sa at de sikkert rotet, og at de hadde vært utrolig på hværandre de siste ukene..

 

Dom og full som jeg var, sendte jeg drapstrusler til bestekompisen min (ikke noe alvårlige altså) og prøvde å få kontakt med x'n.. hun nektet å svare og jeg dro til kompisen for å prate med henne..

 

All pratingen gjor alt bare værre.. og nå hater hun meg ekstremt..

Klarte selfølgelig å brette ut alle følelsene mine om henne, og fikk henne til å begynne å gråte..

 

Så fikk hun gå hjem.. jeg dro til festen igjenn men var abbsolutt ikke i noe humør så dro hjem for å sove..

 

Så ringte hun meg og vi prata ut på telefonen i over en time..

 

såe nå, dagen etter, sitter jeg her og er så ufattelig skuffet over meg selv.. må jo skjønne at ting aldri kan bli som før når hun ikke har følelser for meg lengere.. men det med bestekompisen min bare takla jeg ikke..

 

De påsto at det ikke var noe mellom dem.. og det må jeg vel bare tro på..

 

 

kansje litt langt inlegg.. sorry.. men føler meg som en IDIOT av dimensjoner..

Lenke til kommentar
Gutten, vi prøvde å advare deg, remember?

7117813[/snapback]

 

ja.. Men jeg er alt for idiot til å la være.. tenker ikke på noe annet enn henne..

 

Dom og full som jeg var, sendte jeg drapstrusler til bestekompisen min (ikke noe alvårlige altså)

O,o

 

Tror det er best om du bare prøver å glemme henne.

7117929[/snapback]

 

ja men det var ikke noe alvårlige saker altså.. var bare sånn: "Eg kværke deg om du bli sammen me guro no!" meldinge.. men er langt ifra noen person som kunne gjøre noe sånt, tror ikke jeg noensinne vil klare å slå til ett menneske engang..

 

Men ble bare så vanvittig sint..

Lenke til kommentar
Det er så dumt å sende sånne meldinger når du vet hun sitter ved siden av ham, og sikkert får lese dem. Det bringer dere hvertfall aldri nærmere hverandre.

7118131[/snapback]

 

Fult klar over det, sier jo at det var idiotiskt gjort av meg og at jeg angrer som juling..

 

Men når han skal drive på med henne når han VET at jeg elsker henne så utrolig mye.. så bare takla jeg det ikke.. ble bare så sint..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...