Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

vær obs på at hvis du møter henne, vil dette sannsynligvis ha en stor innvirkning på "forholdet" deres på msn også.. så du må nesten finne ut hva følelsene dine for henne er før du gjør noe du kanskje vil angre på.. ville ihvertfall ikke sagt noe om følelser for henne første gangene jeg hadde møtt henne..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herregud nei... eg har følelser for hun og viss hun ikke har skjønnt det så:

*savne en smiley som blåser hue av seg*

 

Blir vel heller hva hun gjør med den kunnskapen så er interresant.. men det er liksom ikke noe nytt.. en gutt liker en jente, jente.. ikke interresert.. -"get in line" liksom. :!:

Endret av chills
Lenke til kommentar

Argh... Skikkelig forvirra følelseliv for tida... Jeg er ikke forelska for øyeblikket, men er betatt av 3 jenter, og klarer ikke å velge hvem jeg skal gå for..

 

Nr. 1 har kjæreste. End of story. *papirkurv*

Nr. 2 liker en annen fyr. Har dog en følelse for at hun begynner å bli interessert i meg. Vi har avtalt en filmkveld, får se hvordan framgangen går.

Nr. 3... Tja... Vi har vært halvveis sammen, men jeg avslutta det. Problemet er at jeg har utrolige problemer med å slutte å tenke på henne. Farlig betatt.

 

 

Og vi nerder må ikke være usosiale. Selv er jeg en utrolig nerd, jobber som data- og webkonsulent, gamer litt CS på fritida, sitter inne store deler av dagen... På fritida er jeg lite sosial, har veldig mye å gjøre når jeg først kommer hjem. Men på skolen er jeg alltid rundt folk. Prater, skøyer... Jeg er blitt klassas klovn (er skuespiller), så jeg tilbringer stort sett alle lunsj og fritimer med å få andre til å le. Jeg står alltid ute og røyker med noen, er bare kjipt å stå alene. Jeg var også UFATTELIG sjenert en gang i tida. Husker da jeg gikk i 8. klasse, og turte knapt å snakke med jenta jeg var forelska i. Det som er viktig er å tro på seg selv og hva man kan utføre, slik at man kan slippe seg selv løs. Vi alle har noe en jente kan like, om det så er datakunnskaper, morsomheter/vitser... Klart, noen er veldig usosiale eller er sosiale utskudd fra bånn av, men jeg vil tro at hvis man tør å poste sine tanker og følelser på et forum som kan bli lest av hvem som helst (ja, man er anonym, men kjærlighet er noe som ligger langt inne for mange), så tør man jaggu å gå bort til jenta man liker og snakke med henne.

 

I say, go for it! Du kan bli avvist, dumpa, slått... Men dør du ikke, blir du sterkere. Selv er jeg blitt herdet noe til de grader etter utallige mislykkede prøvelser. :p

 

Så da sier jeg til alle gutter som er litt nervøse her, tro på dere selv og deres evner, slipp dere løs og gå bort til henne.

 

Tips: Spør om noe som er helt på jordet. Hva som helst. En kamerat satte seg ved ei jente og spurte "Hva slags farge har du på tannbørsten din?". Praten var igang den, og de hang sammen resten av dagen.

 

 

/babbel :tease:

Lenke til kommentar
i dag gjorde jeg en sporty entre på skolen. Sykkelen min puknterte, var sein. Og tok derfor bare å heiv sykkelen over skulderen og sprang til skolen (Tak gud for styrketrening :p ). Når mine 2 km var tilbakelagt med sykkelen på skulderen, ringte det akuratt! og jeg setter fra meg sykkelen og går inn mot klasse rommet.

 

Da jeg tørker svette og gleder meg til gymen så jeg kan få dusje, hører jeg en ironisk,kjent og deilig stemme: " visste ikke at du dreiv med morgentrim". Jeg snudde meg raskt, jeg som ikke trodde at jeg kunne få vondere i beina, bli varmere i kinna en jeg alerde var. Jo tok feil igjenn.

 

Vi snakket og flørtet i de fleste frimiunttene, ( Gud, jeg som hadde bestemt meg for og holde meg unna henne  :mad: ) Når da skolen var slutt lata hun som hun var en skikkelig viktig person og kom bort og tok meg i hånda : "God dag, mitt navn er **********." (intern humor )

 

Skal jeg bare "glemme" henne eller skal jeg "Go for it". Detenste er at jeg er så redd for og miste hun som venn, men samtidig greier jeg ikke og la være og tenke på oss. Har ikke anelse hva hun føler... Tror egentlig hun bare leker med meg  :(

5134354[/snapback]

 

Høres helt fantastisk ut faktisk :) Hadde jeg vært deg, ville jeg helt klart kjørt på. Jeg mener, hva annet kan man ønske seg?

Dere prater bra sammen

Flørter

Har intern humor

Og sikkert mye mer...kanskje kjemi(?) :p

Lenke til kommentar
Herregud nei... eg har følelser for hun og viss hun ikke har skjønnt det så:

*savne en smiley som blåser hue av seg*

 

Blir vel heller hva hun gjør med den kunnskapen så er interresant.. men det er liksom ikke noe nytt.. en gutt liker en jente, jente.. ikke interresert.. -"get in line" liksom.  :!:

5133413[/snapback]

 

gun2.gif:cry:blood2.gif

Lenke til kommentar

mR_cRaZy:

 

Kan du ikke snakke med henne om det? Jeg vet at jeg kanskje er litt vell ærlig når det kommer til dette, men jeg syntes hun har rett på å få vite om det. Nevn det for henne, men snakk litt i koder :p Det gjør at hun blir litt nyskjerrig selv og må spørre deg ;):p

 

Selv så går jeg nå dag ut og inn, og prøver å være en god venn med henne jeg har snakket så utrolig mye om tidligere i tråden. Venne-yrket er et hardt yrke, og jeg føler at jeg unngår henne for mye :( Men jeg oppfører meg nok akkuratt som en god venn skal gjøre. Problemet er jo bare at en del av meg sier at jeg er mer enn en god venn. Uff, dette er hardt :(

 

Og enda hardere er det jo når hun og typen er sammen i kantina... For ikke å snakke om nicket hennes på MSN, der han står nevnt i fleng...

 

Jaja, jeg får vende meg til det.... Jeg ser bare to utveier på dette; Enten at jeg blir omvendt og mister disse følelsene (det hadde vært deilig det :D ). Eller at hun og typen gjør det slutt. Det gjør det så mye lettere å komme innpå henne... Selv om en del av meg går rundt å håper på at denne dagen skal bli den siste mellom han og henne, så er det en annen del som syntes så vanvittig synd på dem begge. Jeg ønsker ingen av dem noe vondt, aller minst henne selvfølgelig.

 

Jaja, dette er en vondt sak, og det som kanskje gjør den enda vondere er at jeg ser henne hver dag. Hun er så utrolig hyggelig og snill, og hun er en av de få, nermeste vennene på skolen og i klassen. Hver gang hun gjør noe eller sier noe til meg så prøver jeg å overbevise meg om at det er gjort i all venskaplighets mening, men det er ganske hardt med tanke på hvilke følelser jeg har, og at jeg vet at hun har noen av de samme følelsene tilbake...

 

:nei:

Lenke til kommentar
Da blir det årnings, propaganda! Bestem deg for å "vise henne" byen (hvis hun ikke er derfra da), så kan du få mye cred.

5134928[/snapback]

 

heh, årnings blei det sist gang også :p .. men veit ikke om hun er hypp på å ha ett forhold, og jeg veit ikke om jeg er det heller... egentlig ganske digg å ta ting med ro...blir så fort kål når ting går fort frem....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...