Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Skal ut på en aldri så liten date nå snart. Så hvem har tips til en god date?

 

Vi skal på kino og se "fritt vilt".. Ikke akkurat en romantisk film, men vi hadde lyst å se den. Blir vel pizza eller noe først på byen, henter billetene og går rundt litt i byen! Vakker by (Ålesund)! Får liksom en god følelse når man går rundt nede ved sjøen på kaia.

 

Hva bør jeg si\ikke si? Spanderer alt på henne.

 

 

Er skikkelig nervøs. Har mannet meg opp før, og gjør det gjerne igjen! Begynner å bli vant med dette :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi skal på kino og se "fritt vilt".. Ikke akkurat en romantisk film, men vi hadde lyst å se den. Blir vel pizza eller noe først på byen, henter billetene og går rundt litt i byen! Vakker by (Ålesund)! Får liksom en god følelse når man går rundt nede ved sjøen på kaia.

7106364[/snapback]

Med tanke på at filmen er ganske skremmende så har du i Fritt Vilt en film med masse passe-på-når-det-er-skummelt-potensiale.

Lenke til kommentar
Skal ut på en aldri så liten date nå snart. Så hvem har tips til en god date?

 

Vi skal på kino og se "fritt vilt".. Ikke akkurat en romantisk film, men vi hadde lyst å se den. Blir vel pizza eller noe først på byen, henter billetene og går rundt litt i byen! Vakker by (Ålesund)! Får liksom en god følelse når man går rundt nede ved sjøen på kaia.

 

Hva bør jeg si\ikke si? Spanderer alt på henne.

 

 

Er skikkelig nervøs. Har mannet meg opp før, og gjør det gjerne igjen! Begynner å bli vant med dette :p

7106364[/snapback]

 

Vel for det første: har hun gitt noen tegn på intresse osv? er dere "sammen"?

 

Hvis ikke, er det å spandere alt, en stor fallgruve... jenten kan ende opp med å bruke deg "istedet for" bankkortet hennes. Også når alt kommer til alt, svikter hun med lets just be friends tullballet. Jeg har opplevd dette flere ganger da jeg var yngre, 14-15 år gammel, og endte opp 0 resultat.

 

Begynn med småprat om alt mellom himmel og jord, og så etter hvert kan du gå videre til å snakke om følelser og hva hun ser etter i et forhold osv

Lenke til kommentar
Men er det ikke verdt det?

 

edit: Hehe, det er ikke så dyrt med en pizza og drikke ;) Kinobilleten blir vel en 70 kr.la oss si det blir en 150-,. Er ikke det verdt å satse for å kanskje få det du lengter etter?

7107582[/snapback]

 

For meg er det en personlig preferanse å ikke spandere i de tidligere fasene.... jeg har blitt brent på dette mang en gang, men kjør i vei hvis du ikke føler det slik.

Lenke til kommentar
150kr for å KANSKJE få et kyss, når en blowjob ikke koster mer enn 500? Easy choice.

7107672[/snapback]

 

Kloke ord fra Steffyboy :cool:

 

Men fra spøk til alvor, hvis du begynner med å spandere ting osv, forventer hun det senere, og da gjelder det langt større beløp enn 150,-

 

BTW Steffy har de tilbud på Blowjobs eller? :ph34r: :!:

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
150kr for å KANSKJE få et kyss, når en blowjob ikke koster mer enn 500? Easy choice.

7107672[/snapback]

 

Blowjob koster 250 faktisk. Og før noen spør, griper jeg fatt idet og sier at jeg ble "jaget" av en afrikansk prostituert oppover Karl-Johan i Oslo på kvelden, hun omtrent kasta musa etter meg og småsprang etter meg og sa "blowjob for 250? I very good"

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Jeg kunne spandere på ei jente, å jeg kommer til å spandere på jente. Å jeg skal ikke forlange om at vi blir sammen, eller at jeg får meg et knull senere på kvelden.

 

Det er koselig å ta med venner ut å spandere også, selv om det ikke blir noe mer. Penger er for meg i denne sammenheng uvesentlig, jeg har nokk av det.

 

Jeg skal spandere på en forum "tøs" middag snart :p No offense, du ekke så tøsete.

 

Å jeg tenkte å ta henne med ut på Go Kart om de hadde no inne bane der vi skal, som sagt så gidder jeg ikke være grådig. Forlanger ikke å få meg noe annet enn en koselig kveld :)

Lenke til kommentar

For all del, ikke hold kontakt med henne, uansett hva. Ikke få detaljer om hva hun driver med, det skal du bare drite i, for det er kilden til sjalusi.

 

Jeg gikk fra eksen, og fikk en flott kjæreste og hadde det bra med henne, men jeg hadde fremdeles kontakt med eksen. Tålte ikke at hun fortalte hva hun hadde gjort i helgene, eller noe annet, for den saks skyld.

Det tok lang tid, men jeg er endelig helt over eksen :)

Lenke til kommentar

Jeg skal spandere på en forum "tøs" middag snart :p No offense, du ekke så tøsete.

 

Å jeg tenkte å ta henne med ut på Go Kart om de hadde no inne bane der vi skal, som sagt så gidder jeg ikke være grådig. Forlanger ikke å få meg noe annet enn en koselig kveld :)

7109700[/snapback]

Ååh! Så koselig. Blir nok kjempekos :yes:

7110472[/snapback]

 

Håper hun også synes det :) Gruer meg som bare det, men gleder meg også :) Ber til gud for at det blir noe av det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...