Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Faen jeg forstår ikke, jeg er egentlig en hyggelig person, med litt feil venner, og jeg havner i så mye problemer =/

7067908[/snapback]

Feil venner kan ødelegge livet ditt, jeg har sett flere av de gamle vennene mine som havnet i feil miljø bli helt ødelagt. Så hvis du føler at vennene dine har noe med problemer du stadig kommer oppi å gjøre (tenker ikke på sånn som å rote med feil dame, for det er ditt eget ansvar), så burde du prøve å bytte miljø. Kjipt, men bedre enn å stadig komme i bråk og leve farlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oki, det er tydlighvis fest til ei i klassen på lørdag.

 

Jenter, svar meg:

 

Hva er deres reaksjon hvis jeg roper henne bort til meg og så kysser jeg henne?

Altså, hun er jo veldig hyggelig og snill mot meg o.l

(Jeg tør sannsynligvis ikke dette men ^^)

7081479[/snapback]

 

 

slik jeg kjenner dem er det sansynlig at du får deg to tette og en badehette. og kanskje en fik atpåtil....

Lenke til kommentar
Oki, det er tydlighvis fest til ei i klassen på lørdag.

 

Jenter, svar meg:

 

Hva er deres reaksjon hvis jeg roper henne bort til meg og så kysser jeg henne?

Altså, hun er jo veldig hyggelig og snill mot meg o.l

(Jeg tør sannsynligvis ikke dette men ^^)

7081479[/snapback]

 

Kjenner du ho godt a? =p Jeg hadde blitt fortumla om en gutt jeg ikke kjente så godt plutselig hadde gjort det på meg, men :p

Lenke til kommentar

Begynte i ny klasse, og tilfeldigvis i samme klasse som kompisen til den daværende kjæresten min. Vennen hans og jeg var masse i sammen etter skolen de første ukene etter sommeren. Vi ble forelsket, og i sept. gikk jeg og kjæresten min fra hverandre. Jeg og vennen hans er nå kjærester, og jeg har aldri vært mer forelsket. Han er nydelig :love:

Lenke til kommentar
Begynte i ny klasse, og tilfeldigvis i samme klasse som kompisen til den daværende kjæresten min. Vennen hans og jeg var masse i sammen etter skolen de første ukene etter sommeren. Vi ble forelsket, og i sept. gikk jeg og kjæresten min fra hverandre. Jeg og vennen hans er nå kjærester, og jeg har aldri vært mer forelsket. Han er nydelig  :love:

7082393[/snapback]

 

Jeg er sjalu. Jeg vil også være lykkelig forelska.. Nyt det! :)

Lenke til kommentar
Oki, det er tydlighvis fest til ei i klassen på lørdag.

 

Jenter, svar meg:

 

Hva er deres reaksjon hvis jeg roper henne bort til meg og så kysser jeg henne?

Altså, hun er jo veldig hyggelig og snill mot meg o.l

(Jeg tør sannsynligvis ikke dette men ^^)

7081479[/snapback]

Dersom du er hawt, hadde jeg syntes det var kjempekos!

Lenke til kommentar
Oki, det er tydlighvis fest til ei i klassen på lørdag.

 

Jenter, svar meg:

 

Hva er deres reaksjon hvis jeg roper henne bort til meg og så kysser jeg henne?

Altså, hun er jo veldig hyggelig og snill mot meg o.l

(Jeg tør sannsynligvis ikke dette men ^^)

7081479[/snapback]

Uansett hvilke svar du får her, så vil det ikke hjelpe deg. Hun er jente for christ's sake. De er totalt uforutsigbare.

Lenke til kommentar
Faen jeg forstår ikke, jeg er egentlig en hyggelig person, med litt feil venner, og jeg havner i så mye problemer =/

7067908[/snapback]

Feil venner kan ødelegge livet ditt, jeg har sett flere av de gamle vennene mine som havnet i feil miljø bli helt ødelagt. Så hvis du føler at vennene dine har noe med problemer du stadig kommer oppi å gjøre (tenker ikke på sånn som å rote med feil dame, for det er ditt eget ansvar), så burde du prøve å bytte miljø. Kjipt, men bedre enn å stadig komme i bråk og leve farlig.

7068697[/snapback]

 

Etter i dag, så høres det du sier ut meget fornuftig! Men det ble for sent for denne gangen...

Lenke til kommentar
Oki, det er tydlighvis fest til ei i klassen på lørdag.

 

Jenter, svar meg:

 

Hva er deres reaksjon hvis jeg roper henne bort til meg og så kysser jeg henne?

Altså, hun er jo veldig hyggelig og snill mot meg o.l

(Jeg tør sannsynligvis ikke dette men ^^)

7081479[/snapback]

 

Jeg gjore faktisk dette for et par uker siden, ble noe mer den kvelden men ikke noe etter :p egentlig like greit men

Lenke til kommentar
Uansett hvilke svar du får her, så vil det ikke hjelpe deg. Hun er jente for christ's sake. De er totalt uforutsigbare.

7084927[/snapback]

Og det er ikke gutter? Så alle gutter ville ha reagert på samme måte i en slik situasjon dersom rollene hadde vært byttet? I så fall kan du vel fortelle meg hvordan jeg hadde reagert hvis det hadde skjedd med meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...