Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vært evig lenge siden jeg har hvordan det går her...

 

Er en så utrolig søt jente som jeg driver å prøver å få tak i. :p

Forrige helg ble hun med på kino, ble en del kosing og slikt, ingen kyssing.

 

Er litt synd at hun er så opptatt om hverdagene (lekser+håndball trening 5 ganger i uka)

 

Hun ble ihvertfall med på å komme hjem til meg på lørdagen.

Tror det kan bli bra :) Peppes Pizza og en eller annen film som får henne i stemning, regner ikke med å få meg noe på den måten, men håper det blir mer enn kosing denne gang, aka kyssing og slikt :whistle:

Lenke til kommentar
Akk. :( Gamlekjærste gjennom over 2 år snakker ikke med meg.. Han er skikkelig bitter. Vet liksom ikke hva jeg skal ta meg til..

7046868[/snapback]

Det tenderer gjerne til at får ganske lite kontakt med ekskjærester etter et brudd. Det er ikke så unaturlig, men det er allikevel synd.

 

Er det noen her som har det bra på kjærlighetsfronten? Kanskje til og med er i et sunt og godt forhold?

 

Hadde jo vært koselig å høre om det faktisk fantes noen som har det bra også :D

7047426[/snapback]

Jeg har det meget bra! :D Om halvannen uke har jeg og min kjære halvtårsdag. Det er rart å tenke på at det har gått et halvt år allerede. :) Forholdet er godt og stabilt også. Helt problemfritt, slik det hele tiden har vært. :love:

Lenke til kommentar
Hehe, Peppes er bra! 

Skal faktisk på date dit i morra sjøl, men må si eg gleder meg meir til vi skal hjem til ho etterpå:)

 

 

Lykke til på lørdag Xtra, pass på å holde ho "varm" med noen fine sms'er i mellomtida da :!:

7047570[/snapback]

 

Nei, altså bestille Peppes og kose oss... gidder ikke ned på restauranten denne gang... da blir det heller dårlig med kosing (som oftest) :p

Lenke til kommentar
Kan ikke være mer enig Dan1el, faen så kjipt det å like noen og personen ikke har samme følelser for deg =/

7047058[/snapback]

 

Vel, det er ikke noe mer gøy å måtte gå fra personen som fortsatt har følelser for en heller. Men jeg vet altfor godt hvordan det er.

7047082[/snapback]

ved at hun roter med en annen, da kan det ikke være så vanskelig :no:

 

Tenkte over det at mennesker er en idiotisk art, se på alle andre arter på vår klode, de lever i harmoni og koser seg =/

Lenke til kommentar
Hehe, Peppes er bra! 

Skal faktisk på date dit i morra sjøl, men må si eg gleder meg meir til vi skal hjem til ho etterpå:)

 

 

Lykke til på lørdag Xtra, pass på å holde ho "varm" med noen fine sms'er i mellomtida da :!:

7047570[/snapback]

 

Nei, altså bestille Peppes og kose oss... gidder ikke ned på restauranten denne gang... da blir det heller dårlig med kosing (som oftest) :p

7048031[/snapback]

 

Hehe, skjønte det... Men det er også koselig å reise ut på restaurant ein gang i blant!! Men sia du er ute etter noe litt meir intimt, så er best å ta pizzaen heime ja :love:

Lenke til kommentar
Kan ikke være mer enig Dan1el, faen så kjipt det å like noen og personen ikke har samme følelser for deg =/

 

Vel, det er ikke noe mer gøy å måtte gå fra personen som fortsatt har følelser for en heller. Men jeg vet altfor godt hvordan det er

 

 

Og er ille motsatt og.. hvorfor kan ikke alle bare holde sammen? :p

Er fortsatt fortapt i x'en min.. men hun liker meg knapt som venn nå.

 

Tror jeg har masa for mye om å være sammen med henne..

men kan liksom ikke noe for det, savner henne så vanvittig :cry:

Endret av Complexity
Lenke til kommentar
ved at hun roter med en annen, da kan det ikke være så vanskelig :no:

 

Tenkte over det at mennesker er en idiotisk art, se på alle andre arter på vår klode, de lever i harmoni og koser seg =/

7048683[/snapback]

 

Hun prøver nok bare å komme seg videre. Skjønner at sånt svir for deg. Aldri lett det der.

7048791[/snapback]

 

Men på samme kveld som vi holdt på :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...