Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er forelsket, men jeg vet ikke hvordan jeg går frem.

Hvordan kan jeg snakke med den nydelige jenten når hun alltid henger med vennene sine? :/

 

 

Og jeg tenker meg det kommer til å bli BIG_TIME med flauser.

7044333[/snapback]

 

Gerilja taccs!

 

Fast Seduction 101 har alltid svaret...

 

Link1

 

Link2

 

Ellers er det mye kjekt å lære/lese ifra Guide

 

Forresten, det høres ut som om du går på ungdomsskole eller VGS, treffer du hun aldri på bussen? på butikken? Hun kan da ikke alltid være med vennene sine?

 

Råd: Du må i 9/10 tilfeller ta initiativ... få henne på tomannshånd, bli kjent med henne osv, også spør du om dere skal "finne på noe". Unngå å bruke ordet "date".

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Jeg er forelsket, men jeg vet ikke hvordan jeg går frem.

Hvordan kan jeg snakke med den nydelige jenten når hun alltid henger med vennene sine? :/

 

 

Og jeg tenker meg det kommer til å bli BIG_TIME med flauser.

7044333[/snapback]

Følg etter hun til hun er aleine :)

7044779[/snapback]

Har gjort det samme selv, du må finne ut hva hun gjør og slikt, når er hun alene, når du endelig har fått oversikt over dette må du sørge for å "tilfeldigvis" støte på henne når hun er alene

Endret av Equerm
Lenke til kommentar

Jenter er rare.

 

Jeg drev å hadde noe på gang med ei dame, men jeg fikser ikke jenter som er opptatt hver jævla dag med trening eller noe, men jeg likte jo dama, så jeg prøvde. Men det er så jævla kjipt å alltid måtte ta iniativ til alt. Faen, jeg liker ikke damer som går rundt og er hard to get. go away!

 

TheWiz, kjenner du dama i det hele tatt? Hvis du gjør det kan du jo starte forsiktig med MSN eller noe? (Men for all del, ikke gjør det til ett "MSN forhold")

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...