St-Cruz Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Noen som har noen gode råd til hvordan man skal glemme? [sur og frustrert!] Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Ble det noe på deg? 7025523[/snapback] Jepp. Var bra og greier :!: Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Ta det med ro kan være bra det og Grattis Juliess Lenke til kommentar
Seether Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Wee. På lørdag kommer kjæresten min på besøk etter å ha vært borte siden 26. August. Blir utrolig herligst å se henne igjen 7026975[/snapback] Oi stakkars. Må være vondt å være så lenge vekke fra kjæresten sin. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Ble det noe på deg? 7025523[/snapback] Jepp. Var bra og greier :!: 7027445[/snapback] Fortell da. Alltid gøy å høre hvordan jenter forteller sånt Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Wee. På lørdag kommer kjæresten min på besøk etter å ha vært borte siden 26. August. Blir utrolig herligst å se henne igjen 7026975[/snapback] Oi stakkars. Må være vondt å være så lenge vekke fra kjæresten sin. 7027628[/snapback] Joda. Men vi er vel alle voksne mennesker her? Det er vondt til tider og jeg savner henne som gal, men det er ikke store problemet for jeg har alltids noe å finne på Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Ble det noe på deg? 7025523[/snapback] Jepp. Var bra og greier :!: 7027445[/snapback] Details plz. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Haha, ok, til alle dere som maser :!: Hvor detaljert, skal dere ha i cm? Desimeter? Nejda. Han sa egentlig at jeg skulle sove på sofaen. Men da han var på do, kledde jeg av meg og la meg i senga (venninna mi lo godt av akkurat det og kalte meg utspekulert). Og så prøvde han faktisk å si natta, og snu seg og greier. Men da dro jeg frem det som alltid funker; litt kile på ryggen. Han snudde seg rimelig raskt over fra magen til ryggen, så jeg tror i grunn det var ok for ham allikevel at jeg sov i senga Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Haha, ok, til alle dere som maser :!:Hvor detaljert, skal dere ha i cm? Desimeter? Nejda. Han sa egentlig at jeg skulle sove på sofaen. Men da han var på do, kledde jeg av meg og la meg i senga (venninna mi lo godt av akkurat det og kalte meg utspekulert). Og så prøvde han faktisk å si natta, og snu seg og greier. Men da dro jeg frem det som alltid funker; litt kile på ryggen. Han snudde seg rimelig raskt over fra magen til ryggen, så jeg tror i grunn det var ok for ham allikevel at jeg sov i senga 7029723[/snapback] Du er en skitten liten pike! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Haha, ok, til alle dere som maser :!:Hvor detaljert, skal dere ha i cm? Desimeter? Nejda. Han sa egentlig at jeg skulle sove på sofaen. Men da han var på do, kledde jeg av meg og la meg i senga (venninna mi lo godt av akkurat det og kalte meg utspekulert). Og så prøvde han faktisk å si natta, og snu seg og greier. Men da dro jeg frem det som alltid funker; litt kile på ryggen. Han snudde seg rimelig raskt over fra magen til ryggen, så jeg tror i grunn det var ok for ham allikevel at jeg sov i senga 7029723[/snapback] Du er en skitten liten pike! 7029741[/snapback] når du bruker det utrykket minner det meg om en sketsj som Raske menn hadde engang (Rødhette).... digg å ha seg litt av og til... Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Haha, ok, til alle dere som maser :!:Hvor detaljert, skal dere ha i cm? Desimeter? Nejda. Han sa egentlig at jeg skulle sove på sofaen. Men da han var på do, kledde jeg av meg og la meg i senga (venninna mi lo godt av akkurat det og kalte meg utspekulert). Og så prøvde han faktisk å si natta, og snu seg og greier. Men da dro jeg frem det som alltid funker; litt kile på ryggen. Han snudde seg rimelig raskt over fra magen til ryggen, så jeg tror i grunn det var ok for ham allikevel at jeg sov i senga 7029723[/snapback] Du er en skitten liten pike! 7029741[/snapback] når du bruker det utrykket minner det meg om en sketsj som Raske menn hadde engang (Rødhette).... Akkurat min første tanke og Få seg noe er moro ja, men jeg er skuffa, ingen som ville gi meg noe igår gitt Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Lei av å være singel, selv om jeg alltid har vært det *mine innlegg* Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Lei av å være singel, selv om jeg alltid har vært det *mine innlegg* 7043436[/snapback] Du får bli med onkel Kristian på Lace eller Høvdingen i Horten på fredagen, så skal jeg skaffe dame til deg Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Lei av å være singel, selv om jeg alltid har vært det *mine innlegg* 7043436[/snapback] Du får bli med onkel Kristian på Lace eller Høvdingen i Horten på fredagen, så skal jeg skaffe dame til deg 7043482[/snapback] B U R N! :!: Endret 10. oktober 2006 av Vero_NiCa Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Siden folk snakker om når de skal se kjæresten sin igjen så skal jeg se min igjen på så fort som jeg er ferdig å jobbbe(om at par dager). Gleder meg sykelig, har lengtet noe vanvittig. *glede seg til å møte damen* Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Lei av å være singel, selv om jeg alltid har vært det *mine innlegg* 7043436[/snapback] Du får bli med onkel Kristian på Lace eller Høvdingen i Horten på fredagen, så skal jeg skaffe dame til deg 7043482[/snapback] EHem...!! Lenke til kommentar
DNA Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Lei av å være singel, selv om jeg alltid har vært det *mine innlegg* 7043436[/snapback] Du får bli med onkel Kristian på Lace eller Høvdingen i Horten på fredagen, så skal jeg skaffe dame til deg 7043482[/snapback] EHem...!! 7043551[/snapback] Sikker på at du ikke vil ha en dame? Er lov å eksprimentere litt.... Endret 10. oktober 2006 av DNA Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Nei takk.. Klarer meg med menn jeg Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hvor gammel er du? 17? Å få kjæreste er ingen hastesak, jeg fikk ikke før jeg ble 18... Ting kommer når det skal. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 blir 17 nå 26 okt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg