Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Wee. På lørdag kommer kjæresten min på besøk etter å ha vært borte siden 26. August.

 

Blir utrolig herligst å se henne igjen :)

7026975[/snapback]

Oi :ohmy: stakkars. Må være vondt å være så lenge vekke fra kjæresten sin.

7027628[/snapback]

Joda.

 

Men vi er vel alle voksne mennesker her? :p

 

Det er vondt til tider og jeg savner henne som gal, men det er ikke store problemet for jeg har alltids noe å finne på

Lenke til kommentar

Haha, ok, til alle dere som maser :!:

Hvor detaljert, skal dere ha i cm? Desimeter? :p

Nejda. Han sa egentlig at jeg skulle sove på sofaen. Men da han var på do, kledde jeg av meg og la meg i senga (venninna mi lo godt av akkurat det og kalte meg utspekulert). Og så prøvde han faktisk å si natta, og snu seg og greier. Men da dro jeg frem det som alltid funker; litt kile på ryggen. Han snudde seg rimelig raskt over fra magen til ryggen, så jeg tror i grunn det var ok for ham allikevel at jeg sov i senga ;)

Lenke til kommentar
Haha, ok, til alle dere som maser :!:

Hvor detaljert, skal dere ha i cm? Desimeter? :p

Nejda. Han sa egentlig at jeg skulle sove på sofaen. Men da han var på do, kledde jeg av meg og la meg i senga (venninna mi lo godt av akkurat det og kalte meg utspekulert). Og så prøvde han faktisk å si natta, og snu seg og greier. Men da dro jeg frem det som alltid funker; litt kile på ryggen. Han snudde seg rimelig raskt over fra magen til ryggen, så jeg tror i grunn det var ok for ham allikevel at jeg sov i senga ;)

7029723[/snapback]

:ohmy:

 

Du er en skitten liten pike!

Lenke til kommentar
Haha, ok, til alle dere som maser :!:

Hvor detaljert, skal dere ha i cm? Desimeter? :p

Nejda. Han sa egentlig at jeg skulle sove på sofaen. Men da han var på do, kledde jeg av meg og la meg i senga (venninna mi lo godt av akkurat det og kalte meg utspekulert). Og så prøvde han faktisk å si natta, og snu seg og greier. Men da dro jeg frem det som alltid funker; litt kile på ryggen. Han snudde seg rimelig raskt over fra magen til ryggen, så jeg tror i grunn det var ok for ham allikevel at jeg sov i senga ;)

7029723[/snapback]

:ohmy:

 

Du er en skitten liten pike!

7029741[/snapback]

 

når du bruker det utrykket minner det meg om en sketsj som Raske menn hadde engang (Rødhette)....

 

digg å ha seg litt av og til...

Lenke til kommentar
Haha, ok, til alle dere som maser :!:

Hvor detaljert, skal dere ha i cm? Desimeter? :p

Nejda. Han sa egentlig at jeg skulle sove på sofaen. Men da han var på do, kledde jeg av meg og la meg i senga (venninna mi lo godt av akkurat det og kalte meg utspekulert). Og så prøvde han faktisk å si natta, og snu seg og greier. Men da dro jeg frem det som alltid funker; litt kile på ryggen. Han snudde seg rimelig raskt over fra magen til ryggen, så jeg tror i grunn det var ok for ham allikevel at jeg sov i senga ;)

7029723[/snapback]

:ohmy:

 

Du er en skitten liten pike!

7029741[/snapback]

 

når du bruker det utrykket minner det meg om en sketsj som Raske menn hadde engang (Rødhette)....

 

 

 

 

Akkurat min første tanke og :p Få seg noe er moro ja, men jeg er skuffa, ingen som ville gi meg noe igår gitt :p

Lenke til kommentar
Lei av å være singel, selv om jeg alltid har vært det *mine innlegg*

7043436[/snapback]

Du får bli med onkel Kristian på Lace eller Høvdingen i Horten på fredagen, så skal jeg skaffe dame til deg ;)

7043482[/snapback]

 

 

EHem...!!

7043551[/snapback]

Sikker på at du ikke vil ha en dame? :D Er lov å eksprimentere litt....

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...