Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Vel DemonFudge, selv om du kanskje er den snilleste gutten i gata og spanderer i hytt og pine vil det ikke nødvendigvis si at de vil ha deg..

 

Linky

 

It is sexuality - the "jerks" are not afraid to show that they are sexual beings, while the "nice guys" hide their sexuality as a part of their agenda of being friendly, polite, and courteous towards women.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jaja.. Har sottet her lenge nå, og bare tenkt..

 

Fikk melding av henne om at det var morsomt på festen.. ikke serlig snilt av henne å fortelle meg det.. vedder på at hun har funnet noen..

 

Irriterer meg så grenseløst at jeg ikke er der..

 

menmen.. Vi er ikke sammen lenger, og hun er ikke en del av livet mitt lenger..

 

Gi slipp på henne erlend.. pliiiz.... :(

Lenke til kommentar
jaja.. Har sottet her lenge nå, og bare tenkt..

Fikk melding av henne om at det var morsomt på festen.. ikke serlig snilt av henne å fortelle meg det.. vedder på at hun har funnet noen..

Irriterer meg så grenseløst at jeg ikke er der..

menmen.. Vi er ikke sammen lenger, og hun er ikke en del av livet mitt lenger..

Gi slipp på henne erlend.. pliiiz.... :(

7023485[/snapback]

 

Skummelt, skummelt, skummelt å spekulere sånn, og det hjelper ikke stort for din egen del heller. Tenk også på at ho kanskje sendte melding om hvor morsomt ho hadde det som en slags "hevn" for dem meldingene du sendte ho tidligere ikveld.

 

Skal gi deg et råtips som funker utrolig godt: Never underestimate the power of ignore! Det er faktisk 10 ganger verre å ikke høre noe, enn å få en masse mld om "hvor faen du gir". Sinne er også følelser vet du. Snu på det; hvor frustrert blir ikke du om du ikke får no svar?

 

Snakker av erfaring om det hjelper. Har gått imellom det samme som du gjør nå tidligere. Det er utrolig lett å sitte på sidelinja å komme med sånn som jeg gjør, kontra å være midt oppi det hele sjøl. Men det er akkurat dem du skal høre på akkurat nå. :)

Lenke til kommentar

Hadde en kompis på jobb som klikka helt når dama forlot han, han dreiv i ukesvis og grein og lagde forskjellige scenario om hvordan han kunne følge etter henne der hun gikk, hvem hun var sammen med, hva de gjorde. Han brukte hele fritida si på å holde henne under oppsikt. Sånt blir litt skummelt. Husk hun skal ha et liv hun også.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Complexity, nå høres du akkurat ut som eksen min. Det er tre måneder siden jeg slo opp, og han spør fortsatt om vi kan finne på noe, lage middag sammen som i "gamle dager" osv og noen ganger maser han så mye at jeg ikke har hjerte til å si nei. Ofte er han her en stund også drar jeg videre ut med venner, og han har sendt meg akkurat slike meldinger du har gjort. Han dukker opp på jobben uten å si ifra for å hente meg og mange andre ubehagelige ting. Du må vite at det ikke er lett for den som har slått opp heller, spesielt ikke når du ikke lar henne gå videre. Jeg begynner å bli nokså frustrert for jeg har det kjempebra uten han selv om jeg er veldig glad i han, men sånn som han driver på blusser han bare opp gamle følelser og jeg føler at jeg på en måte er midt i mellom og aldri får kommet meg videre. Vær så snill, det er best for dere begge at du gir slipp, ellers kommer hun til å begynne og mislike deg, slik som jeg begynner å føle for min eks.

Lenke til kommentar
Complexity, nå høres du akkurat ut som eksen min. Det er tre måneder siden jeg slo opp, og han spør fortsatt om vi kan finne på noe, lage middag sammen som i "gamle dager" osv og noen ganger maser han så mye at jeg ikke har hjerte til å si nei. Ofte er han her en stund også drar jeg videre ut med venner, og han har sendt meg akkurat slike meldinger du har gjort. Han dukker opp på jobben uten å si ifra for å hente meg og mange andre ubehagelige ting. Du må vite at det ikke er lett for den som har slått opp heller, spesielt ikke når du ikke lar henne gå videre. Jeg begynner å bli nokså frustrert for jeg har det kjempebra uten han selv om jeg er veldig glad i han, men sånn som han driver på blusser han bare opp gamle følelser og jeg føler at jeg på en måte er midt i mellom og aldri får kommet meg videre. Vær så snill, det er best for dere begge at du gir slipp, ellers kommer hun til å begynne og mislike deg, slik som jeg begynner å føle for min eks.

7025881[/snapback]

 

Er fult klar over det, men det er utrolig vanskelig.. hun er alt jeg tenker på..

Vil liksom at det skal være som før, da vi hadde det utrolig koselig sammen hele tiden.. men må vel inse at det ikke kan være sånn..

 

Btw, hun ringte meg i natt, passelig beruset og vi pratet ut en del.. Hun skjønte godt hvordan jeg har det, og hun sa hun savnet å være sammen med meg.. Og hun hadde tenk en del og hun vil vist at vi skal være mere enn venner.. men ikke kjærester..

 

Sjønner ikke så mye.. hun vill iværtfall at jeg skal til henne i kveld å se film, og hun ville vist kose med meg og.. :ermm:

 

Vet ikke hvordan dette skal gå.. Men når man er beruset har man vel mindre begrensinger for å si sannheten? hun virker utrolig seriøs, og var nesten på gråten..

 

Huff.. jaja.. vil egentlig ikke ha noe "fuckfriend" forhold til henne.. så om det blir det, blir jeg ikke å gjøre det tror jeg.. da vil følelsene mine aldri forsvinne..

Lenke til kommentar
Weeeeeeeeeeeeeeeee :D  i dag kommer kjæresten min hjem igjen etter å ha vært vekke hele høstferien. Skal bli så utrolig herlig å se ham igjen  :love:

7025824[/snapback]

Slikt, å se igjen kjæresten sin, er alltid like koselig. Jeg var litt heldigere enn deg denne gangen. Jeg forhandlet litt med foreldrene mine om å få dra litt tidligere hjem fra hytta på fjellet, så jeg slapp å være borte hele ferien. Jeg tok toget hjem, gjorde klart huset, og fikk kjæresten på besøk dagen etter. Det var deilig å se henne igjen. Vi bodde sammen et par døgn hjemme hos meg mens familien min fortsatt var på fjellet. Deretter gjorde vi nesten det samme hos henne. Det var skikkelig koselig. :love: Det er så deilig å være hjemme uten noen andre enn kjæresten. Da kan man kose seg med å lage mat sammen, se på film sammen, gå rundt i huset i veldig uformelle klær som f.eks. pyjamas og ligge lenge i senga.

Lenke til kommentar

Weeee, på tirdag kommer hun jeg har noe på gang med hjem. Håper hun snart bestemmer seg for hva hun vil. Blir litt usikker, særlig når hun er langt vekke og jeg får litt mindre bekreftelse. Hun har tidligere sagt hun lett skremt vekk. Ikke helt bra når jeg mest har lyst å skrike: "BESTEM DEG KJÆRRING!" :p Hun har igrunn ikke gjort noe som skulle tilsi at hun ikke vil noe mer da...bare at hun vil ta det sakte. Håper hun har fått tenkt litt mens hun har vært vekke. Og aller helst savnet meg :D

Lenke til kommentar
Weeee, på tirdag kommer hun jeg har noe på gang med hjem. Håper hun snart bestemmer seg for hva hun vil. Blir litt usikker, særlig når hun er langt vekke og jeg får litt mindre bekreftelse. Hun har tidligere sagt hun lett skremt vekk. Ikke helt bra når jeg mest har lyst å skrike: "BESTEM DEG KJÆRRING!" :p Hun har igrunn ikke gjort noe som skulle tilsi at hun ikke vil noe mer da...bare at hun vil ta det sakte. Håper hun har fått tenkt litt mens hun har vært vekke. Og aller helst savnet meg :D

7027031[/snapback]

Har da ikke vært noe sted jeg?

 

:D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...