Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vært ute jeg nå. Var en "venninne" som jeg har festet med før som plutselig fikk interessen for meg. Nå har jeg noe på gang med ei annen dame, men er ikke blitt sammen enda. Hun "venninnen" ble etterhvert veldig nærgående, men jeg følte hele tiden at jeg burde holde meg unna. Ikke like lett, men... Hun er 29, altså 4 år eldre enn meg, samt hun er nok ikke min type. Bare veldig fin! Endte kvelden med å forklare henne hvordan ting var, og hun forstod da det. Men kjipt, det hele ble sånn "hade, ingenting vil skje...hadde jeg bare vært singel så...". Følte meg litt bad siden jeg flørta en del tilbake iløpet av kvelden. Dårlig gjort både mot henne, og hun jeg liker.

 

Har litt dårlig samvittighet, samtidig som jeg er stolt over å ikke ha falt for fristelsen...

Lenke til kommentar
Det gikk dritt.. Han var her et par timer, før de skulle dra. Han oppførte seg veldig normalt hele kvelden.. Så når de blir hentet spør han om det er noe jeg vil snakke om, og jeg sier nei.. Så sier han at han kun har vennefølelser for meg osv..

 

:cry:

7018403[/snapback]

WTF? :-(

Vennefølelser er teit.

7018815[/snapback]

Enig, fikk den samme "Jeg liker det bare som en venn" i går etter å ha brukt flere måneder på ei.

Lenke til kommentar

i en annen tråd tidlig i sommer gikk (husker ikke helt hvilken i farten) ble det veldig mye snakk om vennskap mellom gutter og jenter. følte meg veldig alene da jeg var så å si den eneste som "advarte" mot vennskap mellom kjønn. dette nettop på grunn av ting som er tatt opp i denne tråden nå nylig (den ene er forelsket/interisert mens den andre bare ser på det som et vennskap).

 

har vært gjennom noe av det samme selv men da var det jeg som brøt kontakten med ei jeg var forelsket i nettop fordi hun så på meg som bare en venn og aldri ville se på meg som noe annet. Det kom også frem senere da jeg "stod frem".

 

vennskap mellom kjønn er ikke altid like lett - det hender så alt for ofte at den ene vil ha noe mer enn den andre. slik har det altid vært og slik vil det altid være.

Lenke til kommentar

Jeg aner ikke hvor mange jeg har blitt sendt til LJBF (Lets just be friends) land... men du kan faktisk bruke det til din fordel. Hvis andre jenter/gutter ser deg med jenter/gutter som har LJBFet deg men du er med de på fritiden, så lurer de på hvorfor, og ser på det som et pluss. (known as social proof)

Lenke til kommentar
Er det ille av meg og ville være sammen med x'en min i kveld?

 

Og er det ille av meg å være livredd for at hun skal få skyss til en fest som jeg ikke har skyss til?

 

Er redd hun vil finne seg noen andre..

7021946[/snapback]

Det er helt normalt i den fasen du er i nå.

7021970[/snapback]

 

ok.. men det er jævlig :(

 

Hun liksom gleder seg og hun har liksom på en måte helt glemt meg.. irriterer meg så sykt..

 

Klarer bare ikke å innse at jeg må glemme henne..

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Complexity: kjenner meg igjen i det du skriver. Det er ikke lett! Det letteste hadde vært å vært følelsesløs, men det hadde kanskje ikke vært så kjekt heller. Du har sikkert hørt det før, men det blir bedre! Dette er noe du må gjennom; du må finne deg selv som singel igjen. Det er ikke lett etter å ha vært sammen med noen en god stund. Og noe av det vanskeligste er å se eksen leve videre...

Lenke til kommentar
Complexity: kjenner meg igjen i det du skriver. Det er ikke lett! Det letteste hadde vært å vært følelsesløs, men det hadde kanskje ikke vært så kjekt heller. Du har sikkert hørt det før, men det blir bedre! Dette er noe du må gjennom; du må finne deg selv som singel igjen. Det er ikke lett etter å ha vært sammen med noen en god stund. Og noe av det vanskeligste er å se eksen leve videre...

7022071[/snapback]

 

Skjønner.. men nå vil jeg dø..

 

Hun drar nå snart.. Og jeg sitter her alene igjenn hjemme..

 

Sendte en melding til henne der jeg fortalte hvor forbanna jeg var.. kansje ikke riktig gjort, og hun svarer ikke.. menmen..

 

faen!...

 

Edit: nå må jeg roe meg ned.. Sendte melding om at hun kunne gjøre hva faen hun ville og at jeg ga faen i det..

 

Er jo ikke sant.. faen..

Endret av Complexity
Lenke til kommentar
Sendte en melding til henne der jeg fortalte hvor forbanna jeg var.. kansje ikke riktig gjort, og hun svarer ikke.. menmen..

 

faen!...

 

Edit: nå må jeg roe meg ned.. Sendte melding om at hun kunne gjøre hva faen hun ville og at jeg ga faen i det..

 

Er jo ikke sant.. faen..

7022123[/snapback]

Jeg ville nok gjort noe av det samme, selv om det ikke er det rette.

Du har på en måte lov til det. Hehe.

 

Det vil bli bedre, som smetho sa, dette er noe du må igjennom.

Lenke til kommentar
Sendte en melding til henne der jeg fortalte hvor forbanna jeg var.. kansje ikke riktig gjort, og hun svarer ikke.. menmen..

 

faen!...

 

Edit: nå må jeg roe meg ned.. Sendte melding om at hun kunne gjøre hva faen hun ville og at jeg ga faen i det..

 

Er jo ikke sant.. faen..

7022123[/snapback]

Jeg ville nok gjort noe av det samme, selv om det ikke er det rette.

Du har på en måte lov til det. Hehe.

 

Det vil bli bedre, som smetho sa, dette er noe du må igjennom.

7022263[/snapback]

 

ja det er vel det.. Fikk beskjed om å ikke sende henne melding, fordi hun ville ha det morsomt i kveld.. Tenker ikke noe på hvor jævli jeg har det..

 

jaja, Håper bare ikke hun gjør noe dumt.. Skal prøve å drite i alt som har med henne å gjøre.. hun er ikke værdt noe.. selv om jeg elsker henne :cry:

 

Har så mange tanker.. på samme tid..

Lenke til kommentar
Gjest mafister
Det kjente "vennefelle" opplegget er noe av det verste jeg har vært borti :-\

7018422[/snapback]

 

Heeelt enig. Det sårer noe så sinnsykt!

 

Har opplevd dette et par ganger for mye og det er ikke mye jeg vet om som er verre enn akkurat det. (Når det kommer til ting som relaterer til kjærlighet/forelskelse that is.) Du har fortsatt følelser mens jenta bare kaster deg bort som en brukt ... sokk.

 

Sannsynligheten for at jenta blir sammen med en usentimental wigger-drittsekk istedenfor er er stor (hvertfall her i Ski), og det gjør det også litt mer irriterende.

Hun jeg møtte sist mente vi kunne bli "bedre kjent" først, og det var vel egentlig greit. Men så skjer det ikke noe. Det ødelegger meg innvendig, det sårer og det er utrolig plagsomt. Så, fuck j00.

 

Det som er ille er når folk ikke sier sannheten.

Er jeg for stygg? Så si det da for faen! Det sårer det også, men det sårer mer om jenta skal gå rundt og late som ingenting. Da har jeg hvertfall bevis på at det ikke funker og at jeg kan komme meg videre.

 

 

Her har de en fyr som gjør alt for de han elsker og som faktisk er verdt å bli kjent med. (Jeg er ikke akkurat noen selvdigger, men jeg tillater faktisk å si noe sånt om meg selv)

 

[Nå mener jeg ikke at ALLE som jenta går på etterpå er Usentimentale wigger-drittsekker, men det er det jeg har lagt merke til de gangene jeg har fått den jævla LJBF-meldingen slengt i trynet.]

 

Mvh

DemonFudge [som kommer tilbake når det nærmer seg TG.[som om noen bryr seg]] :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...