Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Grue seg litt, tja.. Fordi man gjerne vil fortsette å gjøre et godt inntrykk, ikke drite seg ut, generelt gjøre en ok opptreden.

 

Og nei, han er ikke noen kjip tøffel, haha.. Jeg var der i ca. 4 timer og det var veldig koselig:) Ingenting skjedde, noe som er fint, for jeg har bestemt meg for å bruke litt tid denne gangen. Bli kjent og andre klissete ting.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Grue seg litt, tja.. Fordi man gjerne vil fortsette å gjøre et godt inntrykk, ikke drite seg ut, generelt gjøre en ok opptreden.

 

Og nei, han er ikke noen kjip tøffel, haha.. Jeg var der i ca. 4 timer og det var veldig koselig:) Ingenting skjedde, noe som er fint, for jeg har bestemt meg for å bruke litt tid denne gangen. Bli kjent og andre klissete ting.

6992713[/snapback]

 

Bra for deg! Håper at han er snill med deg da :!:

Lenke til kommentar
Har til gode å se en PEN fyr fra England. Traff på noen engelskmenn på Inferno-festivalen i påska..styggeste folkene jeg har sett, tror jeg.

7010142[/snapback]

Så de var til og med styggest på infernofestivalen?

Vel, det hender jo at det finnes pene engelskmenn, men de er veldig ofte kjente..

 

Folk fra England -> Mr. Bean

7010163[/snapback]

Neida, de kan jo prate da i det minste

 

Folk fra Norge -> Fleksnes

7010302[/snapback]

Du mener:

Menn fra Norge -> Fleksnes?

Norge er jo kjent for pene jenter, om ikke annet.

Lenke til kommentar
Jeg har møtt en fyra fra London av alle plasser. Hvorfor bor alle perfekte gutter så langt borte?

7009617[/snapback]

Easy come, easy go ..

7009770[/snapback]

 

Mjo, kan være noe i det. Vi skal tilbake dit snart, og han har sagt at han skal vise meg soloppgangen i London, og han ga meg et bilde av en rød rose.

 

Ok, tilogmed meg i min drømmeverden ser hvor cheesy dette ser ut, så jeg har ingen planer om å finne brudekjole ennå for å si det slik. Vanligvis lar jeg meg ikke sjarmere av slikt romlemantisk skvip, men det er vanskelig å la være nå.

Lenke til kommentar
Men tingen er at han, i motsetning til svette grekere, aldri prøvde seg på noe.  Første dagen satt vi en hel natt, sikkert 6 timer og bare pratet om alt mulig, skikkelig dype ting som en ikke prater med hvem som helst om. Og han gjorde ikke noe annet enn å kysse meg på slutten.

7013407[/snapback]

 

Always leave them, when they want more.. (noe slikt)

 

 

Andre en meg som har den oppfattningen at jenter bare lager rot? :ph34r:

Lenke til kommentar
lenge sia eg har fått lest her no =)

God kveld Neppe=)

 

noken snille damer fra stavanger som har lyst å gi meg omvisning i morra=)? første dag med landlov takk gud=)

7016775[/snapback]

 

husker jeg ble sendt ut for å kjøpe avisen i slutten av tjenestetiden i Stavanger (var også i marinen).. var mindre kult å traske rundt i byen i gakkgakk synes jeg....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...