Complexity Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Kjærlighets-delen fikk visst lov å ha gjestestatus. Så folk på forumet tør å stille de flaue spørsmålene uten å lage ny bruker hele tiden. 6979205[/snapback] Stilig faktisk Men kansje vi burde svare han istedet.. Lenke til kommentar
April Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Nå vet jeg at det finnes en Gud! Så den peneste bartenderen i historien på lørdag ^^ Men jeg så klart ble jo sittende der å drikke øl til den store gullmedaljen... Drit bra trekk, men men ^^ Fikk navnet hans i dag, og masse "du-var-skikkelig-full" opptaderinger på alle de svarte hullene i hukomelsen min! Han var den peneste Skal ut oftere nå Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Nå vet jeg at det finnes en Gud! Så den peneste bartenderen i historien på lørdag ^^ Men jeg så klart ble jo sittende der å drikke øl til den store gullmedaljen... Drit bra trekk, men men ^^ Fikk navnet hans i dag, og masse "du-var-skikkelig-full" opptaderinger på alle de svarte hullene i hukomelsen min! Han var den peneste Skal ut oftere nå 6984687[/snapback] Jeg bare veit én ting. Skal du sjekke opp bartenderen, vær jævlig forsiktig med ølen. Han er en kunde for deg om du bare drikker. Drikk med måte, og bli godt kjent med han. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Nå vet jeg at det finnes en Gud! Så den peneste bartenderen i historien på lørdag ^^ Men jeg så klart ble jo sittende der å drikke øl til den store gullmedaljen... Drit bra trekk, men men ^^ Fikk navnet hans i dag, og masse "du-var-skikkelig-full" opptaderinger på alle de svarte hullene i hukomelsen min! Han var den peneste Skal ut oftere nå 6984687[/snapback] Du bor ikke tilfeldigvis i Bergen? edit: Faen, du gjorde jo det. Det er ikke Contrabar det er snakk om? Endret 2. oktober 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
April Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 HAHAHAHA! Nei det er ikke det. Og det med at jeg må drikke med måte, ja jeg vet det. Men det var ikke planen om å flørte med han heller... Han var bare pen Da skjer bare slikt! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Sjekk ut bartenderen på ContraBar. Helt klart verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar
April Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 I will ^^ Men har ikke vært der først, og hva er aldresgrensen. Jeg er bare 18 jeg Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 Sjekk ut bartenderen på ContraBar. Helt klart verdt å sjekke ut. 6985085[/snapback] Erhm...Stefan? Lenke til kommentar
April Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Nå er jeg svært nysgjerrig Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Wehuu, i dag avtalte jeg å komme på besøk til han fra russekroen i morgen! Gleder meg! Vi skal visstnok se på film. Jeg både gleder og gruer meg. Lenke til kommentar
April Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Ooooh Ikke noe å grue seg til det! Blir sikkert kjempe kos Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Sjekk ut bartenderen på ContraBar. Helt klart verdt å sjekke ut. 6985085[/snapback] Erhm...Stefan? 6985647[/snapback] Stefan hvem? Øhm...en Stefan er...tja...Fettern til fatter, men er vel 23 eller no....har ikke peil på hva han jobber med Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Sjekk ut bartenderen på ContraBar. Helt klart verdt å sjekke ut. 6985085[/snapback] Erhm...Stefan? 6985647[/snapback] Erhm, yes sir? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 Sjekk ut bartenderen på ContraBar. Helt klart verdt å sjekke ut. 6985085[/snapback] Erhm...Stefan? 6985647[/snapback] Erhm, yes sir? 6987228[/snapback] Vi snakker om bartender, og ikke...."bartenderinne"....right? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Oja, faen, er det sånn at gutter skal bli tiltrukket av jenter? Jeg glemmer alltid hvilken preferanse jeg skal ha, jeg. Normer er vanskelige. =( Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Neida....Greit at noen liker å plaske litt midt i dammen. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Neida....Greit at noen liker å plaske litt midt i dammen. 6989775[/snapback] Bwahahahaha! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Wehuu, i dag avtalte jeg å komme på besøk til han fra russekroen i morgen! Gleder meg! Vi skal visstnok se på film. Jeg både gleder og gruer meg. 6985857[/snapback] Hvorfor grue seg? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Wehuu, i dag avtalte jeg å komme på besøk til han fra russekroen i morgen! Gleder meg! Vi skal visstnok se på film. Jeg både gleder og gruer meg. 6985857[/snapback] Hvorfor grue seg? 6991008[/snapback] Til hun finner ut hvilken kjip tøffel han er akkurat som alle de andre guttene =/ Selvtillit = attraction, men de fleste gutter som tilsynelatende har dette utad mister den når de kommer nært jenta. Det er ikke lett å holde den oppe (sliter selv =/). Det er alt for lett å komme med meningsløst pjatt som er veldig godt ment men som ødelegger bildet du har laget i hodet på dama som en meget tiltrekkende fyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg