Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå vet jeg at det finnes en Gud! Så den peneste bartenderen i historien på lørdag ^^ Men jeg så klart ble jo sittende der å drikke øl til den store gullmedaljen... :w00t: Drit bra trekk, men men ^^ Fikk navnet hans i dag, og masse "du-var-skikkelig-full" opptaderinger på alle de svarte hullene i hukomelsen min! Han var den peneste :love: Skal ut oftere nå :thumbup:

Lenke til kommentar
Nå vet jeg at det finnes en Gud! Så den peneste bartenderen i historien på lørdag ^^ Men jeg så klart ble jo sittende der å drikke øl til den store gullmedaljen...  :w00t:  Drit bra trekk, men men ^^ Fikk navnet hans i dag, og masse "du-var-skikkelig-full" opptaderinger på alle de svarte hullene i hukomelsen min! Han var den peneste  :love: Skal ut oftere nå :thumbup:

6984687[/snapback]

Jeg bare veit én ting. Skal du sjekke opp bartenderen, vær jævlig forsiktig med ølen. Han er en kunde for deg om du bare drikker. Drikk med måte, og bli godt kjent med han.

Lenke til kommentar
Nå vet jeg at det finnes en Gud! Så den peneste bartenderen i historien på lørdag ^^ Men jeg så klart ble jo sittende der å drikke øl til den store gullmedaljen...  :w00t:  Drit bra trekk, men men ^^ Fikk navnet hans i dag, og masse "du-var-skikkelig-full" opptaderinger på alle de svarte hullene i hukomelsen min! Han var den peneste  :love: Skal ut oftere nå :thumbup:

6984687[/snapback]

Du bor ikke tilfeldigvis i Bergen? :wee:

 

edit: Faen, du gjorde jo det. Det er ikke Contrabar det er snakk om?

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Wehuu, i dag avtalte jeg å komme på besøk til han fra russekroen i morgen! Gleder meg! Vi skal visstnok se på film. Jeg både gleder og gruer meg.

6985857[/snapback]

Hvorfor grue seg?

6991008[/snapback]

Til hun finner ut hvilken kjip tøffel han er akkurat som alle de andre guttene =/ Selvtillit = attraction, men de fleste gutter som tilsynelatende har dette utad mister den når de kommer nært jenta. Det er ikke lett å holde den oppe (sliter selv =/). Det er alt for lett å komme med meningsløst pjatt som er veldig godt ment men som ødelegger bildet du har laget i hodet på dama som en meget tiltrekkende fyr.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...