Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå var jeg da fullstendig klar over det. Grenser og saker er selvfølgelig forskjellig, men jeg bryr meg pent lite med sex og greier med familiemedlemmer. På den måten de har det med kjærester, ikke innad  :nei: Det er bare artig. Kan pent prate med søstra mi om sexlivet hennes :wee:

6965278[/snapback]

Enig der, selv om jeg helst vil bli spart for (ekstreme:P) detaljer. Glad jeg har en annen søster som det går ann å snakke med :wee:

6965338[/snapback]

 

Det er jeg å.... :whistle:

Lenke til kommentar

Usj, føler jeg er alt for følsom nå :S Jenta jeg liker er borte helt til lørdag, tenker ikke på så mye annet for tiden :/ Vet heller ikke hva hun føler, vi har rota flere ganger og småpratet, men, tja alt blir rot uansett :S.

 

 

Vurderer å bare gi faen, skole-venner er nok...

Lenke til kommentar

Ah, ting gikk min vei på russekroen :D

Han kom dessverre ikke på vorsen, men vi møttes på russekroa. Først satt vi inne litt, og så gikk vi ut en tur. Så satt vi på en trapp utenfor en butikk og pratet, lenge, før jeg fant ut at jeg måtte tisse. Så da gikk vi og tisset på parkeringsplassen til Posten (ordentlig romantisk, haha).. Og så gikk vi og satt på en annen trapp. Jeg holdt på å fryse ihjel da promillenivået sank, og han holdt rundt meg og gav meg genseren sin. Koselig!

Jeg har jo vært litt bekymret fordi jeg har hatt inntrykket av at han har hatt noe på gang med ei anna ei.. Så jeg spurte, og jeg fikk hele historien. Så nå vet jeg at det er ingenting der! Ble jo glad for det, da :) Og da vi skulle inn igjen, hadde de stengt, så da måtte vi bare følge etter de andre til kebaben.. Så ble jeg hentet etter litt, men vi avtalte å finne på noe til uken (høstferie), og så måtte jeg dra.

Så nå gleder jeg meg til uken, og bursdagen min på fredag :)

Lenke til kommentar

Da var Complexity singel igjenn..

 

Var en tårevåt affære, og jeg er rimelig deprimert.. men det måtte til..

 

Vi er enda venner da.. Prata veldig mye ut om det, men er liksom en del lettere for henne enn for meg.. Trodde ikke jeg var så følsom.. Trodde ikke jeg skulle grine som en unge da vi slo opp.. viste jo at det kom til å sje.. jaja.. Livet går vel videre fordet.. må vel endre signaturen min og..

Lenke til kommentar

Jeg syns det er lettest å ikke være venner etter å slå opp med noen. Det er ikke kult å få tekstmeldinger der hun spør "Har du det bra?" ei uke etter et brudd. Da begynner man bare å tenke "hva betyr det? vil hun ha meg tilbake, plutselig?" og alt mulig blir bare tullete.

Lenke til kommentar
Trodde ikke jeg var så følsom.. Trodde ikke jeg skulle grine som en unge da vi slo opp.. viste jo at det kom til å sje.. jaja.. Livet går vel videre fordet.. må vel endre signaturen min og..

6975066[/snapback]

 

jeg tror på mange måter det er verre å dumpe enn å bli dumpet...

6976521[/snapback]

 

Joda, hun sier hun føler seg fæl..

Lenke til kommentar
Trodde ikke jeg var så følsom.. Trodde ikke jeg skulle grine som en unge da vi slo opp.. viste jo at det kom til å sje.. jaja.. Livet går vel videre fordet.. må vel endre signaturen min og..

6975066[/snapback]

 

jeg tror på mange måter det er verre å dumpe enn å bli dumpet...

6976521[/snapback]

Jeg har vanskelig for å tro at det går an å føle seg verre enn det jeg gjorde da jeg ble dumpet.

Lenke til kommentar
Trodde ikke jeg var så følsom.. Trodde ikke jeg skulle grine som en unge da vi slo opp.. viste jo at det kom til å sje.. jaja.. Livet går vel videre fordet.. må vel endre signaturen min og..

6975066[/snapback]

 

jeg tror på mange måter det er verre å dumpe enn å bli dumpet...

6976521[/snapback]

Jeg har vanskelig for å tro at det går an å føle seg verre enn det jeg gjorde da jeg ble dumpet.

6977362[/snapback]

 

Vel, hvis ting ikke fungerer.. og man er den personen som MÅ ta ansvaret med å avslutte det hele, så er ikke det et lett ansvar. Spesielt ikke når motparten har vansker med å forstå..

Lenke til kommentar
Den som slår opp har fått tid til å ta innover seg det hele og har kanskje greid å komme seg et steg videre. Den som blir dumpet derimot..wooh. Kanskje var personen helt intetanende om at forholdet ikke fungerte lengre. Da har man sjokket i tillegg til sorgen.

6977590[/snapback]

Eller naiv nok til å tro at alt ordnet seg til slutt. Da er det virkelig en overraskelse.

Lenke til kommentar
Gjest mafister

dette hadde vel passet i deppetråden også, men jeg tar det he. søstra mi henger her av og til. derfor gjestemodus...

 

Skikkelig deppa i helga, eller egentlig er jeg vel en kombinasjon av småforelska og deprimert. Jeg er ikke akkurat den som har mest drag på damene... Så på fredag er jeg på fest. Treffer en jente som jeg liker skikkelig godt, og som om ikke det er nok virker det som hun liker meg også. Vi henger sammen hele kvelden, og alt er bare bra. Jeg er ikke den som har for vane å falle for noen fort, men akkurat her har jeg falt rimelig hardt, men så til det kjipe; hun bor 100 mil herfra, og kommer neppe tilbake på en veldig god stund. Jeg vet ikke helt om jeg skal prøve å glemme henne eller prøve å få kontakt. Det er til å bli syk av :cry:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...