Seether Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Æææsj. Som ikke alle på jordens overflate skjønte hva du mente med den. 6961661[/snapback] "jordens overflate" det var da svært pretensiøst for å være deg. Og såklart. Beklager. Glemmer at du fortsatt er på guttelus-stadiet Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 k9z Hvorfor skulle det være æsj? Kimmi, du trenger ikke forestille deg, du veit det skjer, og det har skjedd mellom alle foreldre også DET er noe å tenke litt mer på. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Hvorfor det er ekkelt..? Jo fordi Seether er tvillingsøsteren min. Og glad er vi for det Lenke til kommentar
ulrikft Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg tror ikke jeg har vært forelska i noen særlig grad jeg.. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Hadde en periode der jeg ble forelsket i stort sett alt med bein egentlig. Men no går det langt mellom hver gutt jeg i det hele tatt finner interresang. Lenke til kommentar
ulrikft Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Hadde en periode der jeg ble forelsket i stort sett alt med bein egentlig. Men no går det langt mellom hver gutt jeg i det hele tatt finner interresang. 6964103[/snapback] Hvis du flørter som du staver kan jeg absolutt forstå det... Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Når jeg skriver stiler så bryr jeg meg. Men her på forumet tenker jeg ikke noe særlig over det. Vist det er noen ord som ikke skrives sånn, men man sier det slikt. Så tenker jeg at de aller fleste oppegående menneskene her vil forstå hva jeg mener likevel. Men tydeligvis ikke alle da såklart.... Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Nå skal jeg ut og møte kjæresten min Jeg har kjøpt et fint sølvsmykke til bursdagen hennes Lenke til kommentar
Seether Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Nå skal jeg ut og møte kjæresten min Jeg har kjøpt et fint sølvsmykke til bursdagen hennes 6964293[/snapback] Awwh, så koslig. Hun blir sikkert kjempeglad Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Nå skal jeg ut og møte kjæresten min Jeg har kjøpt et fint sølvsmykke til bursdagen hennes 6964293[/snapback] Kjøpte ett sølvsmykke til min kjæreste og, ett som det sto Love inni Hun elsker det Btw: jeg og dama skal avslutte forholdet.. er det ille av oss å fortsette i helga? altså være sammen i helga for siste gang og så avslutte? Tenker på siden hun ikke har så mye følelser for meg lenger, og jeg liksom på en måte har tvunget henne til å tilbringe helga sammen med meg?.. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Nå skal jeg ut og møte kjæresten min Jeg har kjøpt et fint sølvsmykke til bursdagen hennes 6964293[/snapback] Kjøpte ett sølvsmykke til min kjæreste og, ett som det sto Love inni Hun elsker det Btw: jeg og dama skal avslutte forholdet.. er det ille av oss å fortsette i helga? altså være sammen i helga for siste gang og så avslutte? Tenker på siden hun ikke har så mye følelser for meg lenger, og jeg liksom på en måte har tvunget henne til å tilbringe helga sammen med meg?.. 6965259[/snapback] Hvis du er nødt til å spørre om det er galt, så er det vel muligens det. Det veit da vel bare du! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Nå skal jeg ut og møte kjæresten min Jeg har kjøpt et fint sølvsmykke til bursdagen hennes 6964293[/snapback] Kjøpte ett sølvsmykke til min kjæreste og, ett som det sto Love inni Hun elsker det Btw: jeg og dama skal avslutte forholdet.. er det ille av oss å fortsette i helga? altså være sammen i helga for siste gang og så avslutte? Tenker på siden hun ikke har så mye følelser for meg lenger, og jeg liksom på en måte har tvunget henne til å tilbringe helga sammen med meg?.. 6965259[/snapback] Hvis du er nødt til å spørre om det er galt, så er det vel muligens det. Det veit da vel bare du! 6965266[/snapback] ja men er liksom usikker.. Vet ikke om jeg vil helt liksom :/ samtidig som jeg har kjempelyst... Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Hvorfor det er ekkelt..? Jo fordi Seether er tvillingsøsteren min. Og glad er vi for det 6964046[/snapback] Nå var jeg da fullstendig klar over det. Grenser og saker er selvfølgelig forskjellig, men jeg bryr meg pent lite med sex og greier med familiemedlemmer. På den måten de har det med kjærester, ikke innad Det er bare artig. Kan pent prate med søstra mi om sexlivet hennes Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 @ Compexity: Ja nei hvis man skal avslutte forholdet er det like greit å gjøre det fort og gæli, mener jeg NÅ - selvom jeg ikke akkurat fulgte den regelen forrige gang jeg var i den situasjonen. Men hvis du liksom skal bruke helga på å tenke på om det her er riktig eller ikke mens dere er sammen, så blir det jo bare feil. Men er det helt naturlig for begge to er jo saken en annen ... vet ikke åssen forhold dere har. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Hehe, bruttern liker ikke å prate om sex eller kjærlighet. Vel, er jo ikke så mye å prate om da, han har jo ikke gjort noe. heller ikke jeg Lenke til kommentar
Seether Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Nå var jeg da fullstendig klar over det. Grenser og saker er selvfølgelig forskjellig, men jeg bryr meg pent lite med sex og greier med familiemedlemmer. På den måten de har det med kjærester, ikke innad Det er bare artig. Kan pent prate med søstra mi om sexlivet hennes 6965278[/snapback] Enig der, selv om jeg helst vil bli spart for (ekstreme:P) detaljer. Glad jeg har en annen søster som det går ann å snakke med Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Min lillebror fulgte i sin storebrors fotspor og ble en sjarmør, og da er det selvsagt at vi deler tips. Hadde det vært søsteren min, så hadde jeg nok drept samtlige som så på henne, men når man har en lillebror på 16 så er det bare bra at han får seg noe. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Nå skal jeg ut og møte kjæresten min Jeg har kjøpt et fint sølvsmykke til bursdagen hennes 6964293[/snapback] jeg kjøpte det samme i forrige uke. Med et hjerte, samt to hjerteøredobber. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Hvorfor det er ekkelt..? Jo fordi Seether er tvillingsøsteren min. Og glad er vi for det 6964046[/snapback] Hvorfor er det mer ekkelt enn når Ola og Kari Nordmann har sex? Har du tenkt over hvordan du ble til, og at foreldrene dine sannsynligvis har et sexliv fremdeles? Når jeg skriver stiler så bryr jeg meg. Men her på forumet tenker jeg ikke noe særlig over det. Vist det er noen ord som ikke skrives sånn, men man sier det slikt. Så tenker jeg at de aller fleste oppegående menneskene her vil forstå hva jeg mener likevel. Men tydeligvis ikke alle da såklart.... 6964147[/snapback] Hadde du fokusert litt mer på rettskriving og skrevet litt flere fullstendige setninger, ville nok flere ha forstått deg. Men språket på et forum blir gjerne mer muntlig enn i en norskstil. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Da jeg og eksen (Mirann) gjorde det slutt så bodde vi sammen i en 3 uker etterpå. Var en merkelig periode, men hadde ikke så mye valg der og da. Vi var både sammen og ikke...ble mer endelig da jeg reiste. Ble unaturlig å på sekundet oppføre oss anderledes. Men er nok best å få avstand så fort en kan om en skal komme seg videre. Men den vennen jeg snakka mest med om bruddet var faktisk henne. Og det hjalp mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg