Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå skal jeg ut og møte kjæresten min :love:

Jeg har kjøpt et fint sølvsmykke til bursdagen hennes :)

6964293[/snapback]

 

Kjøpte ett sølvsmykke til min kjæreste og, ett som det sto Love inni :)

 

Hun elsker det ;)

 

 

Btw: jeg og dama skal avslutte forholdet.. er det ille av oss å fortsette i helga? altså være sammen i helga for siste gang og så avslutte? Tenker på siden hun ikke har så mye følelser for meg lenger, og jeg liksom på en måte har tvunget henne til å tilbringe helga sammen med meg?..

Lenke til kommentar
Nå skal jeg ut og møte kjæresten min :love:

Jeg har kjøpt et fint sølvsmykke til bursdagen hennes :)

6964293[/snapback]

 

Kjøpte ett sølvsmykke til min kjæreste og, ett som det sto Love inni :)

 

Hun elsker det ;)

 

 

Btw: jeg og dama skal avslutte forholdet.. er det ille av oss å fortsette i helga? altså være sammen i helga for siste gang og så avslutte? Tenker på siden hun ikke har så mye følelser for meg lenger, og jeg liksom på en måte har tvunget henne til å tilbringe helga sammen med meg?..

6965259[/snapback]

Hvis du er nødt til å spørre om det er galt, så er det vel muligens det. Det veit da vel bare du!

Lenke til kommentar
Nå skal jeg ut og møte kjæresten min :love:

Jeg har kjøpt et fint sølvsmykke til bursdagen hennes :)

6964293[/snapback]

 

Kjøpte ett sølvsmykke til min kjæreste og, ett som det sto Love inni :)

 

Hun elsker det ;)

 

 

Btw: jeg og dama skal avslutte forholdet.. er det ille av oss å fortsette i helga? altså være sammen i helga for siste gang og så avslutte? Tenker på siden hun ikke har så mye følelser for meg lenger, og jeg liksom på en måte har tvunget henne til å tilbringe helga sammen med meg?..

6965259[/snapback]

Hvis du er nødt til å spørre om det er galt, så er det vel muligens det. Det veit da vel bare du!

6965266[/snapback]

 

ja men er liksom usikker.. Vet ikke om jeg vil helt liksom :/ samtidig som jeg har kjempelyst...

Lenke til kommentar
Hvorfor det er ekkelt..? Jo fordi Seether er tvillingsøsteren min. Og glad er vi for det  :whistle:

6964046[/snapback]

Nå var jeg da fullstendig klar over det. Grenser og saker er selvfølgelig forskjellig, men jeg bryr meg pent lite med sex og greier med familiemedlemmer. På den måten de har det med kjærester, ikke innad :nei: Det er bare artig. Kan pent prate med søstra mi om sexlivet hennes :wee:

Lenke til kommentar

@ Compexity: Ja nei hvis man skal avslutte forholdet er det like greit å gjøre det fort og gæli, mener jeg NÅ - selvom jeg ikke akkurat fulgte den regelen forrige gang jeg var i den situasjonen. Men hvis du liksom skal bruke helga på å tenke på om det her er riktig eller ikke mens dere er sammen, så blir det jo bare feil. Men er det helt naturlig for begge to er jo saken en annen ... vet ikke åssen forhold dere har.

Lenke til kommentar
Nå var jeg da fullstendig klar over det. Grenser og saker er selvfølgelig forskjellig, men jeg bryr meg pent lite med sex og greier med familiemedlemmer. På den måten de har det med kjærester, ikke innad  :nei: Det er bare artig. Kan pent prate med søstra mi om sexlivet hennes :wee:

6965278[/snapback]

Enig der, selv om jeg helst vil bli spart for (ekstreme:P) detaljer. Glad jeg har en annen søster som det går ann å snakke med :wee:

Lenke til kommentar
Hvorfor det er ekkelt..? Jo fordi Seether er tvillingsøsteren min. Og glad er vi for det  :whistle:

6964046[/snapback]

Hvorfor er det mer ekkelt enn når Ola og Kari Nordmann har sex? Har du tenkt over hvordan du ble til, og at foreldrene dine sannsynligvis har et sexliv fremdeles?

 

Når jeg skriver stiler så bryr jeg meg. Men her på forumet tenker jeg ikke noe særlig over det. Vist det er noen ord som ikke skrives sånn, men man sier det slikt. Så tenker jeg at de aller fleste oppegående menneskene her vil forstå hva jeg mener likevel. Men tydeligvis ikke alle da såklart....

6964147[/snapback]

Hadde du fokusert litt mer på rettskriving og skrevet litt flere fullstendige setninger, ville nok flere ha forstått deg. Men språket på et forum blir gjerne mer muntlig enn i en norskstil. ;)

Lenke til kommentar

Da jeg og eksen (Mirann) gjorde det slutt så bodde vi sammen i en 3 uker etterpå. Var en merkelig periode, men hadde ikke så mye valg der og da. Vi var både sammen og ikke...ble mer endelig da jeg reiste. Ble unaturlig å på sekundet oppføre oss anderledes. Men er nok best å få avstand så fort en kan om en skal komme seg videre. Men den vennen jeg snakka mest med om bruddet var faktisk henne. Og det hjalp mye.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...