McBitch Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Fins det jenter der ute som hører på svart metall og som IKKE kler seg/oppfører seg som gothere/emo?Skal en jente lure seg i buksene mine er det å like samme musikk som meg et godt triks, men fins ikke så mange av de:P 6940813[/snapback] Hva er din definisjon på goth/emo? Jeg er selv glad i mye innen metal, men ikke min kjære. For oss er ikke dette noe problem. Vi er ikke så glade i hverandres musikk, men til gjengjeld hater begge rap, danseband og mere til. Vi hører uansett ikke mye på musikk når vi er sammen. Jeg hadde de samme forestillingene som deg før jeg møtte denne jenta, og da forholdet var rykende ferskt lurte jeg på om musikken ville komme til å ødelegge (jeg hører nemlig også en god del på den musikken jeg liker). Men dette viste seg fort å ikke være noe problem. Så mitt tips er: Ikke vær alt for ensporet. Vær heller litt mer åpen for jenter med litt annen musikksmak. Går det ikke, så går det ikke. No harm done (hopefully ). Hvis du allikevel bare må ha en jente som liker den samme musikken som deg, er jo en konsert et fint sted å begynne. 6943977[/snapback] Jaja, jeg utelukker ikke jenter som ikke hører på samme musikk som meg. Da blir det riiimelig få igjen:P Men jeg hører ikke bare på metall, jeg er metall, i den forstand at man kan godt se hva jeg hører på Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Nå er det ett år siden jeg ble kjent med jenta jeg så sårt ønsker. Får hun bare ikke ut av hodet mitt. Kjærlighet er bittersøt... 6944917[/snapback] Så make a move. Hva venter du på ? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Var litt bekymret for at han som befinner seg i kikkertsiktet hadde noe på gang med en annen jente, men i dag fikk jeg vite at han ikke har det! Så her går det bra, nå er det vel bare opp til meg. Så får vi se om han er som jeg tror Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Nå er det ett år siden jeg ble kjent med jenta jeg så sårt ønsker. Får hun bare ikke ut av hodet mitt. Kjærlighet er bittersøt... 6944917[/snapback] Så make a move. Hva venter du på ? 6948025[/snapback] Jeg prøvde meg på henne for flere måneder siden. Gikk ikke bra, for å si det slik. Hun likte meg, men samtidig 3 andre, og hun klarte ikke å bestemme seg. Så i sommerferien var hun sammen med en som var 21 år (!) og hun er 16, og da glemte hun meg helt. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Da vet hun jeg liker at jeg liker henne, hun sa hun likte meg, men måtte ...tenke... på det. Nå er jeg bare forvirret... Tar det egentlig som et nei og antar hun sa det for å ikke såre meg. Endret 28. september 2006 av Akarno Lenke til kommentar
Seether Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Uff, i morgen reiser kjæresten min og skal være vekke hele høstferien. Får bare et par minutter i dag til å si hade på jaja, får sette av masse tid til ham når han kommer hjem. Hadde vært artig å funnet på noe romantisk når han kommer tilbake siden vi egentlig har jubileum når han er vekke..vet ikke helt hva da. Noen forslag? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Uff, i morgen reiser kjæresten min og skal være vekke hele høstferien. Får bare et par minutter i dag til å si hade på jaja, får sette av masse tid til ham når han kommer hjem. Hadde vært artig å funnet på noe romantisk når han kommer tilbake siden vi egentlig har jubileum når han er vekke..vet ikke helt hva da. Noen forslag? 6960943[/snapback] hvor lenge har dere jubileum da? Lenke til kommentar
Seether Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 hvor lenge har dere jubileum da? 6960987[/snapback] 1 år og 4 måneder. Kanskje litt rart å feire, men vi har våre egne grunner til at det er spesielt Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 hvor lenge har dere jubileum da? 6960987[/snapback] 1 år og 4 måneder. Kanskje litt rart å feire, men vi har våre egne grunner til at det er spesielt 6961045[/snapback] kan jeg spørre om hvorfor? husker jeg også feiret slik en gang i tiden... Lenke til kommentar
Seether Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 kan jeg spørre om hvorfor? husker jeg også feiret slik en gang i tiden... 6961064[/snapback] iih, det er litt personlig og sikkert ikke noe min søster vil lese/vite om Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 iih, det er litt personlig og sikkert ikke noe min søster vil lese/vite om 6961085[/snapback] kan godt bruke pm hvis du tør grattis med jubileumet iallefall Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 hvor lenge har dere jubileum da? 6960987[/snapback] 1 år og 4 måneder. Kanskje litt rart å feire, men vi har våre egne grunner til at det er spesielt 6961045[/snapback] Æææsj. Som ikke alle på jordens overflate skjønte hva du mente med den. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Æææsj. Som ikke alle på jordens overflate skjønte hva du mente med den. 6961661[/snapback] Vi er mennesker. Vi puler. Lev med det. Marley ut. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Vi er mennesker. Vi puler. Lev med det. Marley ut. 6961757[/snapback] Rettelse: Noen av oss puler. Endret 28. september 2006 av AnAnAs Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Rettelse: Noen av oss puler. 6961761[/snapback] Jeg gjør ikke. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Vi er mennesker. Vi puler. Lev med det. 6961757[/snapback] Rettelse: Noen av oss puler. 6961761[/snapback] stakan: si fra om du finner noen av dem du leter etter. Du kan gjerne sende ei i posten til meg: send PM for å få adressen så spanderer jeg Norgespakke. Litt mer OnTopic: Er faktisk litt koselig å ikke ha vært forelska i hverken større eller mindre grad på ganske lenge, man føler seg litt fri Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Har ikke kommet så langt som å dyppe løken i no engang, så jeg puler heller ikke... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Litt mer OnTopic: Er faktisk litt koselig å ikke ha vært forelska i hverken større eller mindre grad på ganske lenge, man føler seg litt fri 6961876[/snapback] Jeg føler at jeg forelsker meg i jenter jeg egentlig bare synes er ålreite, bare for å ha noen å være forelsket i. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Litt mer OnTopic: Er faktisk litt koselig å ikke ha vært forelska i hverken større eller mindre grad på ganske lenge, man føler seg litt fri 6961876[/snapback] Jeg føler at jeg forelsker meg i jenter jeg egentlig bare synes er ålreite, bare for å ha noen å være forelsket i. 6961893[/snapback] Vel, man kan jo "lure" seg selv til å være "forelska", men det er vel ikke helt det samme. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Vel, man kan jo "lure" seg selv til å være "forelska", men det er vel ikke helt det samme. 6961950[/snapback] Det er det ikke, men det har bare vært standard for meg å ha én spesiell jente i siktet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg