Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Fins det jenter der ute som hører på svart metall og som IKKE kler seg/oppfører seg som gothere/emo?

Skal en jente lure seg i buksene mine er det å like samme musikk som meg et godt triks, men fins ikke så mange av de:P

6940813[/snapback]

Hva er din definisjon på goth/emo?

Jeg er selv glad i mye innen metal, men ikke min kjære. For oss er ikke dette noe problem. Vi er ikke så glade i hverandres musikk, men til gjengjeld hater begge rap, danseband og mere til. Vi hører uansett ikke mye på musikk når vi er sammen. Jeg hadde de samme forestillingene som deg før jeg møtte denne jenta, og da forholdet var rykende ferskt lurte jeg på om musikken ville komme til å ødelegge (jeg hører nemlig også en god del på den musikken jeg liker). Men dette viste seg fort å ikke være noe problem. Så mitt tips er: Ikke vær alt for ensporet. Vær heller litt mer åpen for jenter med litt annen musikksmak. Går det ikke, så går det ikke. No harm done (hopefully :p ).

 

Hvis du allikevel bare må ha en jente som liker den samme musikken som deg, er jo en konsert et fint sted å begynne. ;)

6943977[/snapback]

 

Jaja, jeg utelukker ikke jenter som ikke hører på samme musikk som meg. Da blir det riiimelig få igjen:P Men jeg hører ikke bare på metall, jeg er metall, i den forstand at man kan godt se hva jeg hører på:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå er det ett år siden jeg ble kjent med jenta jeg så sårt ønsker. Får hun bare ikke ut av hodet mitt. Kjærlighet er bittersøt...

6944917[/snapback]

Så make a move.

 

Hva venter du på ?

6948025[/snapback]

 

Jeg prøvde meg på henne for flere måneder siden. Gikk ikke bra, for å si det slik. Hun likte meg, men samtidig 3 andre, og hun klarte ikke å bestemme seg. Så i sommerferien var hun sammen med en som var 21 år (!) og hun er 16, og da glemte hun meg helt.

Lenke til kommentar

Uff, i morgen reiser kjæresten min og skal være vekke hele høstferien. Får bare et par minutter i dag til å si hade på :hm:

 

jaja, får sette av masse tid til ham når han kommer hjem. Hadde vært artig å funnet på noe romantisk når han kommer tilbake siden vi egentlig har jubileum når han er vekke..vet ikke helt hva da. Noen forslag?

Lenke til kommentar
Uff, i morgen reiser kjæresten min og skal være vekke hele høstferien. Får bare et par minutter i dag til å si hade på :hm:

 

jaja, får sette av masse tid til ham når han kommer hjem. Hadde vært artig å funnet på noe romantisk når han kommer tilbake siden vi egentlig har jubileum når han er vekke..vet ikke helt hva da. Noen forslag?

6960943[/snapback]

 

 

hvor lenge har dere jubileum da?

Lenke til kommentar

Vi er mennesker. Vi puler. Lev med det.

6961757[/snapback]

Rettelse: Noen av oss puler. :(

6961761[/snapback]

:D

 

stakan: si fra om du finner noen av dem du leter etter. Du kan gjerne sende ei i posten til meg: send PM for å få adressen så spanderer jeg Norgespakke.

 

Litt mer OnTopic: Er faktisk litt koselig å ikke ha vært forelska i hverken større eller mindre grad på ganske lenge, man føler seg litt fri :)

Lenke til kommentar
Litt mer OnTopic: Er faktisk litt koselig å ikke ha vært forelska i hverken større eller mindre grad på ganske lenge, man føler seg litt fri :)

6961876[/snapback]

Jeg føler at jeg forelsker meg i jenter jeg egentlig bare synes er ålreite, bare for å ha noen å være forelsket i.

6961893[/snapback]

Vel, man kan jo "lure" seg selv til å være "forelska", men det er vel ikke helt det samme.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...